ארנק דיגיטלי של ביט - כך תשלמו בחנויות ותנפיקו כרטיס אשראי ביטקארד

bit משתדרגת לארנק דיגיטלי. אפשר לשלם בחנויות ולהנפיק כרטיס אשראי bitcard

אחרי שהתרגלתם לשלם לחשמלאי בביט, בקרוב תשלמו כך בכל חנות. ביט הופכת לארנק דיגיטלי. כרטיס אשראי ביטקארד יתחרה בישראכרט ומקס

ביט ארנק דיגיטלי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




את אפליקציית ביט אתם בטח מכירים, ועכשיו שימו לב לעוד דרך לשלם ב-bit: ארנק ביט. מדובר כמובן בארנק דיגיטלי, ובניגוד לאפליקציה – ארנק bit מאפשר לשלם בכל בית עסק בצורה של עסקת אשראי. בנוסף, אפשר יהיה להנפיק כרטיס אשראי של ביט ושמו bitcard. כל זאת – בתנאי שאין לכם אייפון אלא מכשיר אנדרואיד.

המשמעות היא שאפשר יהיה לשלם ישירות מהנייד ללא מגע וללא צורך בהצגת כרטיס האשראי באמצעות ביט. זאת, כמו שאפשר לשלם בנייד בשירות Anypay של ישראכרט, Calpay של כאל וכו'.

איך תשתמשו בארנק הדיגיטלי של בביט?

ראשית, נזכיר שוב, מדובר בשירות שזמין רק למי שיש לו טלפון אנדרואיד. זאת, משום שחברה אפל לא מאפשרת לשלם באמצעות האייפון שלא באמצעות שירות Apple Pay – וכרגע עדיין אין בארץ אפל פיי.

תשלום בביט מאפשר תשלום ללא מגע באמצעות הצמדת הסמארטפון לקופה (tap). התשלום אפשרי רק בסמארטפונים שיש להם שבב NFC, כך שאם יש לכם טלפון סלולרי ישן, ייתכן שלא תוכלו לעשות זאת.

השימוש, אגב, אפשרי גם בחו"ל. התשלום ב-bit מבוסס על תקן בינלאומי של ויזה ומאסטרקארד, ולכן מאפשר גם לשלם בכל חנות בחו"ל שיש בה קופה תומכת ב-NFC, באמצעות הנייד וללא צורך בכרטיס פיזי.

עקרונית, כשמגיעים לחנות, מחפשים את סימן ה-NFC על גבי קופות שתומכות בתשלום בנייד, משחררים את נעילת הטלפון, מצמידים את המכשיר למסוף והתשלום מבוצע.

אז מה ההבדל בין תשלום בארנק ביט לבין תשלום בנייד ב-MAX, ב-Anypay של ישראכרט, Calpay של כאל או תשלום בסלולרי ללקוחות בנק לאומי?

ראשית, לא צריך לזכור קוד סודי.

שנית, ביט, כידוע היא קודם כל אפליקציה להעברת כספים בין אנשים, כך שבעצם היא האפליקציה היחידה שמרכזת את כל אפשרויות התשלום: העברות בין אנשים, קבלת זיכויים, קניות אונליין ותשלום ללא מגע בחנויות ובכרטיס.

פואנטה בטלגרם

 

ארנק דיגיטלי פתוח – לא רק ללקוחות בנק הפועלים

מבחינת הצרכנים, השקת הארנק הדיגיטלי של ביט היא צעד משמעותי בדרך לשינוי התפיסה לגבי תשלום בסלולרי ותשלומים באשראי. מדובר בארנק דיגיטלי פתוח, מה שאומר שהאפליקציה אמנם שייכת לבנק הפועלים, אבל השימוש לא מוגבל רק ללקוחות בנק הפועלים.

זמן קצר לפני ההכרזה של ביט, בנק ישראל פרסם עמדה שמגדירה את גבולות הגזרה של הארנקים הדיגיטליים, כולל כמובן הארנק הדיגיטלי של ביט.

אחת ההחלטות של בנק ישראל היא שתוך זמן קצר, תהיה בארנק הדיגיטלי אפשרות לריבוי כרטיסי אשראי. כך הלקוחות יוכלו לבחור איזה כרטיס אשראי לשלם באמצעות הארנק הדיגיטלי.

לכן, נכון לעכשיו, כדי להירשם לארנק ביט המשתמש חייב להיות בעל כרטיס אשראי מסטרקארד של בנק הפועלים או כרטיסי מסטרקארד חוץ בנקאיים של ישראכרט, אבל בקרוב השירות יתאפשר לבעלי כרטיסי אשראי נוספים.

המשמעות היא ארנק דיגיטלי פתוח – שהמשתמשים בו יכולים לבחור באיזה כרטיס אשראי לשלם, בהתאם למבצע באותו בית עסק וההטבות שניתנות שם.

כרטיס bitcard (ביטקארד) – מי, מה וכמה?

לקוחות שאין להם כרטיס אשראי מסטרקארד של בנק הפועלים או כרטיס אשראי מסטרקארד חוץ בנקאי של ישראכרט, יכולים להזמין את כרטיס האשראי bitcard באפליקציה.

הכרטיס, המונפק ע"י חברת כאל, הוא כרטיס דיגיטלי שניתן להשתמש בו תוך כמה דקות מרגע ההזמנה, אשר מגובה בכרטיס פלסטיק שנשלח בדואר לבית הלקוח. לקוחות bitcard יהיו זכאים להטבות של מחזיקי כרטיס Cal.

בנוסף, כדי לעודד את הצרכנים להצטרף, ניתנות בשלב זה מספר הטבות למזמיני כרטיס bitcard:

  • הטבת הצטרפות של עד 250 ש"ח ב-BUYME
  • הנחה של 10% במגוון מותגים ומקומות בילוי (עד לסכום של 250 ש"ח): gett, וולט, גוד-פארם, גולף, סטימצקי, ארומה תל אביב, רשת story ועוד
  • בתקופת המבצע מקבלים משתמשי ארנק bit החזר כספי של 10% על הקניות, עד לסכום של 150 ₪.

משתמשי bit בעלי אייפון לא יכולים להשתמש בארנק הדיגיטלי של ביט, אך יכולים מן הסתם להזמין ביטקארד (bitcard).

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות