עכשיו גם לקוחות MAX יכולים לשלם בסלולרי. פואנטה עם הפרטים - כך זה עובד

עכשיו גם לקוחות MAX יכולים לשלם בסלולרי. כך זה עובד

האם אפשר להשאיר את הארנק בבית? חלק מלקוחות MAX יכולים עכשיו לשלם בסלולרי, ומצטרפים ללקוחות ישרכארט שהשיקה את ANYPAY. איזה טלפון אתם צריכים לשם כך?

לשלם בסלולרי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




תשלומים ללא מגע חודרים כעת במהירות לארץ אחרי עיכוב של שנים. עכשיו גם לקוחות חברת האשראי MAX (מקס) יכולים לשלם בסלולרי. בשלב ראשון מדובר רק בלקוחות שיש להם סמארטפון מבוסס אנדרואיד (סמסונג, שיאומי וכו'), וכאשר ייכנס לארץ שירות התשלומים של אפל (Apple Pay), גם בעלי אייפון יוכלו לשלם כך.

התשלום בנייד זמין החל מהיום למחזיקי כרטיסי Max מסוג ויזה, ובעוד שבועיים תיפתח האפשרות גם למחזיקי כרטיס Max מסוג מאסטרקארד. השימוש זמין גם למחזיקי חלק מהכרטיסים הבנקאיים שמתופעלים על ידי Max (לוגו Max בגב בכרטיס) ובנקים נוספים יצטרפו בהמשך.

לשלם בסלולרי במקס: כך זה עובד

כדי לשלם בסלולרי בלי להוציא את הארנק, בעלי כרטיס אשראי צריכים קודם כל להוריד לנייד את אפליקציית MAX. לאחר מכן נדרש רישום לשירות התשלום המהיר. הרישום כולל בחירה של כרטיס האשראי שממנו יירדו התשלומים (למשל, במידה שיש ללקוח כמה כרטיסים).

תשלום בסלולרי ב-MAX

בעת התשלום בקופה, במקום לשלוף את הארנק – שולפים את הסלולרי, מקרבים אותו למסוף ומשלמים. זאת, כמובן, בתנאי שבעל העסק התקין את הציוד הדרוש.

ניתן לשלם בבתי עסק בארץ ובחו"ל. כאשר משלמים בארץ עד סכום של 300 שקל, לא נדרשת הקלדת קוד סודי. במקרה של תשלום בסכום גבוה יותר, תצטרכו להקיש את הקוד. כדי להקל על הלקוחות, בנק ישראל הוציא תקנה שמאפשרת לבחור לבד את הקוד הסודי.

ומה לגבי אבטחת מידע? בבנק ישראל מדגישים לאורך כל הדרך כי שיטת EMV היא שיטת תשלום מאובטחת יותר מבינה טכנולוגית. לדברי ירון טיקטין, סמנכ"ל לקוחות פרטיים ואשראי ב-Max, עסקאות בנייד מאובטחות, ולכן מוגנות מפני הכחשות והונאות, בדיוק כמו עסקה חכמה עם קוד סודי.

אין מצב שעדיין לא הצטרפתם לטלגרם של פואנטה >

אין מצב שאתם לא עוקבים אחרינו באינסטגרם > 

למה שלא תצטרפו לקבוצת "עדכוני קורונה" של פואנטה? >

לדבריו, היתרון בתשלום בסלולרי הם קיצור זמן ההמתנה בתור ואינדיקציה מיידית לצרכן על התשלום שביצע.

במקס צופים שיעור חדירה גבוה של למעלה מ-30% כבר בשנה הקרובה.

לשלם בסלולרי ב-MAX – החזר כספי לזמן מוגבל

כדי לעודד את הצרכנים ואת העסקים לעבור לשימוש בתשלומים ללא מגע ולשלם בסלולרי, מציעים במקס לזמן מוגבל החזר כספי של 10% ברשתות שונות, ביניהן פוקס, פוקס הום, אמריקן איגל, יאנגה, The Children Place, מנגו, בילבונג, צומת ספרים, קרביץ, אופטיקנה, rebar וכוורת (רשת חנויות הנוחות לחיילים). ההחזר מועבר כזיכוי לאשראי עם תום תקופה המבצע (אחרי סוכות). ניתן לקבל החזר כספי של עד 500 ש"ח.

פואנטה

בשלב זה ההטבה ניתנת ברשתות הגדולות, אבל במקס מנסים לתמרץ גם עסקים קטנים להתקין מערכת EMV ומבטיחים להם שעסקים קטנים שיתקינו תשתית EMV במסלול המהיר של מקס, יוכלו להצטרף לרשימת העסקים שמקנים את הטבת ההשקה. Max תעניק לעסקים אלה תמיכה כספית ושיווקית, תיידע את הלקוחות על ההטבה שהם מעניקים וכן תשתתף במימון ההטבה.

כפי שפרסמנו כאן במדור הכסף שלנו באתר פואנטה, מעבר לשיטת תשלומים חכמה (EMV) יהיה חובה בחודשים הקרובים, על פי החלטת בנק ישראל. משרד הכלכלה אף נותן מענק לעסקים שעוברים ל-EMV וצריכים להחליף את הציוד  לשם כך. איך מקבלים את המענק? את הפרטים פרסמנו כאן במדור פואנטה לעסקים – היכנסו לכתבה המדינה נותנת מענק לעסקים קטנים עבור מעבר לתשלום חכם (EMV).

שירות ANYPAY של ישראכרט כבר הושק, כאל בדרך

בקרוב תודיע כאל על שירות דומה. כזכור, חברת ישראכרט כבר השיקה תשלומים ללא מגע באמצעות שירות ANYPAY לפני שלושה שבועות. כך, ממש בקרוב כל בעלי כרטיסי האשראי יוכלו לשלם בסמארטפון בבתי עסק שכבר התקינו את הציוד הנדרש (בתקן EMV).

כזכור, גם חברת גרמין מאפשרת לבעלי ישראכרט לשלם ללא מגע באמצעות השעון החכם שלה.

MAX נכנסה גם לתחום הביטוח והתיירות

חברת האשראי MAX, שהיא הגלגול הנוכחי של לאומי קארד, לא נחה. נזכיר כי לאומי קארד הייתה חברה בבעלות בנק לאומי, ובשל ההחלטה להפריד את חברות האשראי מהבנקים, החברה עברה לבעלות קרן ההשקעות האמריקנית ורבורג-פינקוס. לאומי קארד הפכה ל-MAX בהשקה חגיגית שפורסמה כאן באתר פואנטה, וגייסה גם את שחר חסון לשורותיה, כפרזנטור לצד קרן מור ויובל סגל המזוהים איתה.

לפני מספר חודשים היא נכנסה בקול תרועה רמה לתחום התיירות, כאשר השיקה את כרטיס סקיי מקס שמאפשר צבירת נקודות לטיסות ללא תלות בחברות במועדון נוסע מתמיד. מן הסתם, כעת בעידן הקורונה, הכרטיס הזה פחות שימושי, אבל במקס מפתחים עוד שירותים אחרים.

כפי שפרסמנו כאן, ממש לאחרונה נכנסה מקס לתחום הביטוח, והחלה למכור פוליסות ביטוח רכב עם AIG. האם מחיר הביטוח ב-MAX משתלם? היכנסו לכתבה "לפנק גם בביטוח? מקס ביטוח יוצאת לדרך ומציעה ביטוח רכב. בדקנו".

בקרוב תשיק החברה מוצרים ושירותים נוספים כחלק מחזון התשלומים הדיגיטליים:

  • כפתור תשלום ייעודי באתרי אונליין, ללא צורך בהזנת פרטי כרטיס אשראי בכל עסקה
  • כרטיס דיגיטלי לשימוש מידי בנייד בנקודת המכירה, ללא צורך בהמתנה לכרטיס פיזי
  • כרטיסי המתנה (giftcard) שמופצים על ידי החברה נפתחו לשימוש גם מהנייד, ובחלק מהעסקים גם לשימוש באתרי סחר מובילים, כדוגמת טרמינל X, סופרפארם, אירוקה ועוד.

הקורונה האיצה תשלומים ללא מגע

הארנק הדיגיטלי אמנם קיים בעולם כבר כמה שנים, אך הקורונה ללא ספק נתנה דחיפה לכל נושא התשלומים ללא מגע.

על פי נתוני max, במהלך החודשים האחרונים, שיעור העסקאות הדיגיטליות (בטלפון ובאונליין) מכלל העסקאות במשק, עלתה ב-52% בממוצע בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד. בקרב לקוחות הגיל השלישי, השיעור גבוה יותר ועומד על 71%.

על פי סקר שערכה max, צרכנים בעידן הקורונה העדיפו להפחית מגע – 63% מהנשאלים יעדיפו להימנע ממגע בעת ביצוע התשלום. 46% מתוכם יעדיפו שימוש בכרטיסי אשראי ללא מגע ו-ו27% יבחרו לשלם באמצעות אפליקציית תשלומים.

היה לכם מעניין? פרגנו לנו בלייק, תהיו חברים… זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





תגובות: 0

נגישות