גלקסי באדס פרו (BUDS PRO) - אוזניות מבטלות רעשים מפתיעות של סמסונג

גלקסי באדס פרו (BUDS PRO) – אוזניות מבטלות רעשים מפתיעות של סמסונג

גלקסי באדס פרו מבטיחות להיות אוזניות אלחוטיות מבטלות רעשים מצוינות עם סאונד איכותי. היכנסו לסקירה כדי להחליט אם הן שוות 800 שקל

גלקסי באדס פרו
אוזניות גלקסי Live Pro
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אוזניות גלקסי באדס פרו של סמסונג הן יופי של אוזניות אלחוטיות מבטלות רעשים בתוך האוזן (IN EAR). סמסונג השיקה את גלקסי Buds Pro כדור ההמשך של גלקסי Buds Live, ועשתה קפיצת מדרגה משמעותית. אם אתם מחפשים אוזניות TWS מבטלות רעש, תקבלו בדגם הזה תכונה של זיהוי קולי שעובדת מצוין ואת איכות הסאונד הטובה ביותר באוזניות סמסונג עד כה.

את ההבדל תחושו גם בעיצוב השונה – מדובר באוזניות יותר קטנות מהבאדס לייב, שזכו לכינוי "שעועיות" (Beans).

מה שעוד מייחד את Galaxy Buds Pro מהבאדס לייב ובכלל מהדורות הקודמים, הוא שסמסונג מציעה בהן גם כמה תכונות שזמינות רק למי שקונה גם את הסמארטפון החדש – גלקסי S21 אולטרה.

המטרה של סמסונג בדגם הזה היא להתחרות ראש בראש באוזניות של אפל, והיא מצליחה לעשות את זה טוב.

המחיר בהתאם – אלה האוזניות הכי יקרות של סמסונג עד כה. מחיר ההשקה של ה-BUDS LIVE היה כ-170 דולר, ואילו מחיר ההשקה של הדגם הזה הוא כ-200 דולר (בארץ כ-800 שקל).

 

גלקסי באדס פרו
גלקסי Buds Pro. צילום: דפנה הראל כפיר

גלקסי באדס פרו – אוזניות אלחוטיות מבטלות רעשים משודרגות

כאמור, בדגם הזה סמסונג מבטיחה שמדובר באוזניות אלחוטיות מבטלות רעשים משודרגות ביחס לדגם הקודם, וזה נכון. דגם באדס לייב היה אמנם חדשני אבל היה בו מקום לשיפור (היכנסו לביקורת: אוזניות סמסונג גלקסי Buds Live).

חשוב לומר שגם בבאדס פרו לא מדובר בביטול רעשים מושלם, אבל הוא בהחלט טוב מאוד ועומד יפה בתחרות. לאחרונה סקרנו כאן באתר פואנטה את האוזניות האלחוטיות מבטלות הרעשים של ג'אברה JABRA 85T – שלטעמנו מספקות ANC טוב יותר, אבל אין ספק שהדגם החדש של סמסונג גלקסי באדס פרו בהחלט יספק את מי שירכוש אותו.

המיקרופונים הפנימיים והחיצוניים מנטרים רעשים בזמן אמת. ניתן לשלוט בביטול הרעשים ולבחור את רמת ה-ANC כדי להגביר או להנמיך את הרעש. כך, באוטובוס רועש למשל, אפשר להעביר אותו לרמה גבוהה.

Buds Pro – כשאתם מדברים הן שותקות

התכונה שמבדלת את Buds פרו מדגמים אחרים היא זיהוי דיבור שעובד נהדר. לאוזניות יש טכנולוגיה שמזהה כאשר הלסת מתנועעת, ואז עוברת באופן אוטומטי ממצב ANC (ביטול רעשים) למצב של שיחה נורמלית. התכונה הזו שימושית מאוד, אבל אם אתם נוהגים לשיר לעצמכם בעת ההאזנה למוזיקה, מומלץ לבטל אותה.

רוצים לקרוא עוד סקירות כאלה? הצטרפו לקבוצת הטכנולוגיה שלנו > 

האוזניות משתתקות בזמן השיחה, אפילו אם משתמשים במצב אווירה או אם ה-ANC כבוי, על ידי הנמכת עוצמת הקול של המוזיקה ומיקוד המיקרופון באדם שמדבר אליכם.

באדס פרו – סאונד

מעבר לעובדה שמדובר באוזניות אלחוטיות מבטלות רעשים טובות, מה שחשוב הוא כמובן הצליל שמפיקות אוזניות. גם כאן אפשר לומר לזכות סמסונג שמדובר במוצר טוב מאוד. יש לזכור כי אוזניות אלחוטיות משמשות אותנו גם להאזנה למוזיקה וגם לניהול שיחות – ובשני המקרים אנו מצפים לאיכות גבוהה.

באדס פרו – איכות צלילי המוזיקה

איכות הסאונד בהאזנה למוזיקה טובה מאוד, עם איזון טוב וללא תחושה של צליל צורם או צועק. הסאונד עמוק וצלול וחוויית השמע כולה טובה ועשירה.

באדס פרו – איכות הצליל בזמן שיחה

שמחנו לקבל משוב חיובי מאנשים שדיברו איתנו בטלפון ואמרו שהם שומעים מצוין. הסאונד טוב, צלול ולא מתכתי, וצלילי הרקע לא מפריעים. סמסונג משתמשת לשם כך בבאדס פרו בשלושה מיקרופונים שמחדדים את קול הדובר ומפרידים אותו מרעשי הרקע.

גלקסי Buds Pro – סוללה

האמת היא שהסוללה היא לא החלק שבו באדס פרו מצטיינות. הציון שהאוזניות האלה מקבלות בסעיף הסוללה הוא טוב, אבל לא מעולה. טעינה מלאה מעניקה לכם כ-5 שעות האזנה עם ANC (ביטול רעשים). בלי ה-ANC תקבלו 8 שעות שימוש, אבל מי באמת קונה את הבאדס פרו בשביל לא להשתמש ב-ANC? אגב, בדגם הבאדס פלוס טעינה אחת הספיקה ל-11 שעות האזנה. המשמעות היא שאם אתם משתמשים בבאדס פרו כל יום כמה שעות, תצטרכו לטעון אותן כל ערב.

הקייס של גלקסי באדס פרו מספק עוד 13 שעות של טעינה (עם ה-ANC פועל), כך שבסופו של דבר מתקבלות כאן 18 שעות של האזנה (לעומת מספר כפול שעות בבאדס פלוס).

Galaxy Buds Pro – עיצוב

כאמור, Buds Pro הן אוזניות יותר קטנות מהדגם הקודם Buds Live. עבורי ההבדל בגודל הוא משמעותי, משום שזה הופך את באדס פרו להרבה יותר נוחות ולא מכאיבות.

עם זאת, חשוב לציין כי גם העיצוב החדש לא מתיישב באופן מושלם על כל אוזן. זו קצת בעיה, משום שאוזניות הן לא מסוג הפריטים שניתן למדוד לפני שקונים אותן. במידה שקניתם את האוזניות ואינכם מצליחים למקם אותן בתוך האוזן מבלי שהן ייפלו, כדאי שתנסו להחליף את מתאמי הסיליקון. בניגוד לדגם באדס לייב, בדגם באדס פרו יש 3 זוגות של מתאמי סיליקון בגדלים שונים כדי לשפר את ההתאמה והאטימה. במהלך ההתנסות שלי, בסופו של דבר ויתרתי לחלוטין על מתאמי הסיליקון ורק כך האוזניות לא נפלו.

הקייס (הנרתיק) של האוזניות קטן וקומפקטי, ואפשר בכיף להכניס אותו לכיס.

באדס פרו בפעילות ספורטיבית

הרעיון באוזניות של סמסונג הוא כמובן שתוכלו גם לעשות איתן ספורט. הן אמורות לשבת באופן מושלם בתוך האוזן ולא ליפול. עבור רוב האנשים, זו לא תהיה בעיה, אבל בעלי אוזניים קטנות במיוחד עלולים להיתקל בקושי.

בכל מקרה, ה-BUDS PRO עמידות לזיעה ויש להן עמידות למים בתקן IPX7 (ההבטחה היא לשהייה במים עד עומק של מטר למשך 30 דקות, אבל אנחנו לא ניסינו את זה.

חסרונות

בסך הכול, מדובר באוזניות מאוד מוצלחות של סמסונג – אשר מספקות ביטול רעשים טוב מאוד וסאונד מוצלח. אולם, יש להן גם חסרונות:

  • יש תכונות שעובדות רק עם מכשירי סמסונג.
  • אתם עלולים לגעת בכפתורי ההפעלה הרבה מאוד בזמן שאתם ממקמים את האוזניות בתוך האוזן.
  • אין תמיכה של התוכנה באייפון. אם יש לכם אייפון, השימושיות של האוזניות הללו תהיה מוגבלת מבחינתכם ועדיף לחפש אוזניות אחרות.

מחיר באדס פרו

בעת ההשקה המחיר בארצות הברית עמד על 200 דולר (לפני מסים), ובארץ על כ-800 שקל. לאחר מכן הוא צנח בכ-250 ש"ח.

  • מחיר ב-KSP: המחיר ירד מ-789 ש"ח ל-510 ש"ח.

 

 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות