בקרוב - תשלום בנייד בבנק לאומי. מי יוכל לשלם והיכן? היכנסו לפואנטה

תשלום בנייד בלאומי: גם לקוחות בנק לאומי יכולים לשלם בסלולרי עכשיו

לא רק בעלי כרטיסי אשראי של ישראכרט, מקס או כאל יכולים לשלם בסלולרי. עכשיו אפשר לבצע תשלום בנייד בלאומי. איזה מכשיר אתם צריכים?

תשלום בנייד בבנק לאומי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




לקוחות חברות האשראי יכולים כבר לשלם בנייד כמה חודשים, אבל מה עם לקוחות הבנקים שיש להם כרטיס אשראי בנקאי? עכשיו אפשר גם לבצע תשלום בנייד בלאומי, מה שהופך את הבנק הזה לבנק הראשון שמאפשר לשלם בסלולרי. למעשה, כבר בספטמבר התחיל לרוץ הקמפיין המשעשע של גל תורן שמעכב את המוכרת בקופה, אבל עכשיו זה קורה בפועל.

יש להניח שגם לקוחות בנק הפועלים ולקוחות בנק דיסקונט יוכלו להשאיר את הארנק בבית בחודשים הקרובים, אבל ייתכן שעוד לפני כן נראה כאן את המהפכה האמיתית ששוק התשלומים בנייד מחכה לה: תשלום באפל פיי. השבוע הודיעה ישראכרט לבורסה כי חתמה עם אפל הסכם, וזה יקרה בקרוב.

לשלם בסלולרי – מידע ללקוחות בנק לאומי

אז מה המשמעות של לשלם בנייד בלאומי? איך יעבוד תשלום בסלולרי?

"כמו תשלום בכרטיס אשראי רק הרבה יותר פשוט ונוח", אומרים בבנק לאומי. "התשלום מתבצע ע"י הצמדת הטלפון הנייד למסופון התשלום שבבית העסק, ללא מגע וללא צורך בחתימה פיזית".

האם תשלום בנייד זמין עבור כל לקוחות לאומי?

לקוחות לאומי, בעלי כרטיס אשראי עם לוגו לאומי, יוכלו להצטרף לשירות בחינם, באמצעות הליך רישום חד-פעמי קצר באפליקציית לאומי. ניתן לבצע כבר עכשיו רישום מוקדם לשירות באתר לאומי.

איפה יוכלו לקוחות לאומי לשלם בסלולרי?

בכל בית עסק בעל מסופון תומך NFC בארץ ובעולם. כמובן, הלקוח צריך שיהיה לו סמארטפון תומך ב-NFC.

היי, למה שלא תקבלו את העדכונים שלנו בטלגרם?

ראיתם כבר מה העלינו לאינסטוש היום? 

בדיוק בשביל גולשים כמוכם, יש לנו קבוצת טכנולוגיה >

פואנטה

האם יהיו הטבות למשלמים בנייד?

בהחלט! מקבלים גודיז (מועדון ההטבות של לאומי) גם על רכישות בתשלום מהנייד.

האם יש מגבלה על גובה מינימלי או מקסימלי של תשלום בנייד?

אין מגבלה.

האם יהיה זמין בכל מכשירי הסלולר?

השירות יהיה זמין בשלב זה לבעלי סמארטפונים שיש להם מערכת ההפעלה אנדרואיד (כמו סמסונג, שיאומי, LG ואחרים), בתנאי שיש להם מכשיר התומך ב-NFC. בהמשך, כאשר שירות התשלומים של אפל (APPLE PAY) יהיה זמין בישראל, גם בעלי אייפון שהם לקוחות בנק לאומי יוכלו לשלם באייפון.השירות יהיה באמצעות Apple Pay ולא מאפליקציית הבנק.

לשלם בנייד – תמונת מצב מעודכנת

כדי לאפשר ללקוחות לשלם לנייד, חנויות ובתי עסק צריכים להחליף את הציוד ולעבור לציוד התומך בטכנולוגיית EMV, שהיא טכנולוגיה מאובטחת המותאמת לתשלומים חכמים. בנק ישראל מקדם את הנושא כבר כמה שנים, אך כעת סוף סוף הדבר תופס תאוצה, במידה רבה גם הודות לקורונה שנתנה דחיפה לנושא תשלומים ללא מגע.

כפי שפרסמנו כאן במדור הכסף שלנו בעבר, לפי הנחיות בנק ישראל, כל בתי העסק הגדולים יהיו חייבים עד נובמבר 2020 לעבור לתקן EMV. עד יולי 2021 כלל בתי העסק יעברו לשיטת תשלום זו. משרד הכלכלה אף נותן מענק EMV לעסקים כדי לעודד אותם להחליף את הציוד (קראו את הכתבה "מענק EMV" במדור פואנטה לעסקים).

בחודשיים האחרונים ישראכרט השיקה את ANYPAY – שירות תשלומים בסלולרי; חברת האשראי מקס השיקה שירות תשלום בנייד וגם חברת האשראי כאל השיקה שירות תשלומים דומה תחת השם CaPay. במקביל, אפליקציות התשלומים, כמו ביט ופייבוקס, מרחיבות את האפשרות להשתמש בהן לצורך תשלום בבתי עסק, לדוגמה תשלום בביט בקסטרו.

היה לכם מעניין? שתפו חברים כדי שגם הם ישלמו בנייד! ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה






מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות