לשלם בסלולרי? עכשיו גם לקוחות CAL יכולים באמצעות CalPay

לשלם בסלולרי? עכשיו גם לקוחות CAL יכולים באמצעות CalPay

אם יש לכם כרטיס ויזה כאל ומכשיר אנדרואיד, עכשיו תוכלו לשלם בנייד עם שירות CalPay. מה לגבי בעלי מאסטרקארד ומכשירי אייפון? היכנסו לכתבה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה




עכשיו גם מחזיקי כרטיס אשראי כאל יכולים לשלם בנייד. אחרי ישראכרט שהשיקה את Anypay וחברת max שהשיקה לפני כחודש אפשרות לשלם בנייד, חברת האשראי CAL משיקה את CalPay – שירות תשלום בסלולרי, כך שאפשר להשאיר את כרטיס האשראי בבית. הפעלת השירות מתבצעת באמצעות כניסה לאפליקציית כאל, בחירה של כרטיס האשראי וצירופו  לשירות התשלום בנייד CalPay (אין צורך להוריד אפליקציה נפרדת).

אבטחת מידע ב-CalPay

התשלום מתבצע ללא צורך בהקלדת קוד סודי. לאור זאת, צרכנים רבים תוהים כיצד הם יכולים להיות בטוחים שאם יגנבו להם את הסלולרי, לא ישלמו בכרטיס האשראי שלהם. בכאל מציינים כי התשלום באמצעות CalPay מבוצע תחת פרוטוקולים מחמירים של אבטחת מידע.

לצורך התשלום בבית העסק, מבצעים הזדהות בטלפון הנייד באמצעות שיטת הזיהוי שהוגדרה במכשיר (טביעת אצבע/ זיהוי פנים/ קוד נעילה), מצמידים אותו למסוף בקופה.

איפה אפשר לשלם בסלולרי ב-CalPay?

שימו לב, לא בכל חנות אפשר לשלם בנייד, אלא רק בבתי עסק בישראל ובחו"ל שיש בהם מסופי תשלום התומכים בטכנולוגיית EMV. מסופים אלו כבר פרוסים בבתי עסק רבים וברשתות מובילות, ובחודש נובמבר הקרוב יצטרפו עשרות אלפי בתי עסק נוספים בהתאם להוראות בנק ישראל ועד לפריסה כלל ארצית בדומה למקובל בעולם.

פואנטה

נזכיר כי כפי שפרסמנו כאן באתר פואנטה, משרד הכלכלה מעניק החזר של כ-1000 שקל לבתי עסק שיתקינו EMV – וזאת לזמן מוגבל.

לשלם בסלולרי בכרטיסי כאל – לא לבעלי אייפון

עם ההשקה, CalPay יהיה זמין באפליקציית כאל ללקוחות בעלי מכשיר אנדרואיד המחזיקים בכרטיס אשראי של כאל מסוג ויזה ובקרוב גם למחזיקי כרטיס מסוג מאסטרקארד.

רק עם כניסתה של Apple Pay לישראל, כאל תתמוך בתשלום בנייד גם במכשירים בעלי מערכת הפעלה iOS. זאת, בדומה לישראכרט ו-MAX.

קבלו עדכוני צרכנות בטלגרם >

תראו מה העלינו לאינסטגרם > 

הצטרפו לקבוצת "עדכוני קורונה" >

הצטרפו לקבוצת הסלולר של פואנטה >

הנחה של 10% – עד 100 שקל

כדי לקדם את החדרת המודעות לשירות calpay, בכאל ייתנו במהלך חודש ספטמבר ל-15000 המצטרפים הראשונים הנחה של 10% על הקניות, אך סכום ההנחה המצטבר מגיע עד 100 שקל בלבד.

ליאת הר לב בקמפיין "פשוט איתו"

את הקמפיין שילווה את ההשקה, בכיכובה של ליאת הר לב, ילווה השיר "פשוט איתו" על משקל השיר "לגור איתו" של  צביקה פיק, מירית שם אור וריקי גל.

בחברת כאל אומרים כי על פי סקר שביצע עבורה מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה, הציבור בשל ומוכן למעבר לתשלום בסלולרי. לפי הסקר, 32% מהציבור שקלו להימנע, וחלקם אף נמנעו, מרכישה בבית עסק בשל החשש ממגע בכרטיס אשראי או במזומן והידבקות בקורונה. 46% מהציבור הצהירו כי בהנחה והשירות יהיה זמין עבורם, הם יעדיפו לשלם בנייד, ללא מגע, עבור רכישות בבתי עסק פיזיים ו-75% מהציבור שכחו בעבר את הקוד הסודי של כרטיס האשראי שלהם, כאשר כשליש מהם אינם זוכרים אותו כעת.

היה לכם מעניין? שתפו חברים בוואטס-אפ ופרגנו לנו בלייק כאן למטה, זה חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות