קראנץ' קורנפלקס: גימיק טוב, שלגון טעים, זהירות ממחיר מוגזם

קראנץ' קורנפלקס: גימיק טוב, שלגון טעים, זהירות ממחיר מוגזם

קראנץ' קורנפלקס של נסטלה הוא גימיק מעולה. מה יכול להיות רע בשלגון בטעם החלב של הקורנפלקס? ואיזה מחיר תהיו מוכנים לשלם? בדיקת פואנטה

קראנץ' קורנפלקס שלגון בטעם החלב של הקורפלקס מבית נסטלה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הרבה שנים החידושים בתחום השלגונים היו די מוגבלים, אבל בשנה שעברה הצליח שלגון אחד לייצר באזז חסר תקדים (אגב, המילה העברית שנקבעה ל"באזז" היא "רחשת"). מדובר כמובן בקראנץ' פיסטוק של נסטלה. הקיץ הזה נפתח עם שלגון לא פחות טעים ומיוחד של נסטלה – שלגון Crunch בטעם החלב של הקורנפלקס. ואם אתם תוהים מי חשב על הרעיון המוזר הזה של קראנץ' קורנפלקס, התשובה היא שאלה הצרכנים עצמם. גם הפעם מדובר בשיתוף פעולה בין חברת נסטלה לבין קבוצת הפייסבוק "רעבים ברעבך", כך שנקודת הפתיחה של השלגון הזה כמובן טובה משל כל מוצר חדש אחר.

קראנץ' בטעם החלב של הקורנפלקס

כאמור, שלגון קראנץ' בטעם החלב של הקורנפלקס הוא לא רק רעיון יצירתי שהפך לגימיק, אלא באמת טעים. מדובר למעשה, כמו בשלגונים אחרים בקטגוריה הזאת, בשלגון שיש לו כמה שכבות: ציפוי של שוקולד לבן ובו שבבי קורנפלקס (זה החלק הקראנצ'י), הגלידה עצמה (בטעם החלב של הקונפלקס) והחלק הפנימי שמוגדר כליבת קורנפלקס. מה שהופך את החוויה לעשירה ולא שגרתית הוא השילוב בין המרקמים השונים (הקראנצ'יות של הציפוי, הרכות של הגלידה והקשיחות של הליבה), וגם שילוב הטעמים – המתיקות הגבוהה של השל החלק החיצוני, המתיקות העדינה של הגלידה והטעם המתוק-מלוח בחלק הפנימי.

>> אוהבים כתבות כאלה? הצטרפו לקבוצת הוואטס אפ השקטה שלנו והישארו מעודכנים >

לא בטוח שהגולשים שבחרו בטעם השלגון הזה ידעו שכך תסתיים הבחירה שלהם, אבל יש להניח שהם מרוצים, כי כאמור, זה מאוד טעים.

למה דווקא קראנץ' קורנפלקס?

הטעם של קראנץ' קורנפלקס (או ליתר דיוק בטעם החלב של בקורנפלקס) הוצע ונבחר על ידי חברי "רעבים ברעבך". מי שיזמה את המהלך הייתה גלידות נסטלה, שפנתה לקהילה וביקשה מהגולשים להציע. אחר אלפי תגובות והצעות לטעמים, נבחרו חמישה טעמים מעניינים ומגוונים.

בשלב השני, התבקשו חברי הקהילה לדרג מבין חמשת הטעמים הנבחרים את שלושת הטעמים הפיינליסטים. גם הפעם זכה הפוסט לאלפי תגובות והצבעות ולאחר ניתוח של כלל ההצבעות, נבחרו שלושת הטעמים שהגיעו לגמר – קרם ברולה, אלפחורס וקורנפלקס.

האסטרטגיה של שיתוף הלקוחות עצמם בבחירת טעמו של מוצר היא אסטרטגיה שבנסטלה אימצו כבר לפני שנה וחצי. לאה ריינר מלמד, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה, מוסיפה: "לפני שנה וחצי החלטנו לדייק את האסטרטגיה השיווקית שלנו בגלידות נסטלה וללכת לכיוון שקראנו לו 'שיווק קרוב'. שמנו לעצמנו מטרה להעלות משמעותית את איכות השיח שלנו עם הלקוחות שלנו ולהעמיק את החיבור הרגשי. לא עוד פמפום מסרים חד כיווני אלא שיח דו כיווני, פתוח ואותנטי. שיח שחלק מתוצריו הם מהדורות מיוחדות לקראנץ', כמו קראנץ' פיסטוק והקורנפלקס".

מחיר קראנץ' קורנפלקס – זהירות מהגזמות

בקיץ שעבר נסטלה ייצרה את קראנץ' פיסטוק במהדורה מאוד מוגבלת – מה שמצד אחד יצר ביקוש ומצד שני יצר תסכול. השנה היא מבטיחה שתהיה כמות גדולה יותר ולא יהיה מחסור. מחיר שלגון קראנץ' בטעם החלב של הקורנפלקס, או בקיצור, קראנץ' קורנפלקס הוא סביב 12-13 ש"ח – אבל בינתיים לא פשוט להשיג אותו.

אתם בטלגרם? גם אנחנו! הכי נוח לעקוב אחרינו שם. לחצו להצטרפות >

הוא הושק בתחילה דרך החנות של נסטלה באפליקציית וולט, מה שללא ספק תרם לשיח סביבו. בנסטלה שיווקו אותו בתחילה רק כחלק ממארז שמחירו 65 ש"ח בוולט, כאשר בתוך המארז יש רק 2 קראנץ׳ קורנפלקס ועוד 4 קראנץ׳ לבחירה. אלה נארזים בצידנית שומרת חום וקור.

באופן עקרוני, כעת השלגון אמור להיות זמין גם בקיוסקים וברשתות השיווק, אך מי שמחפש אונליין יכול לראות שיש כאלה שהחלו למכור אותו במחיר גבוה במיוחד של 20 ש"ח ליחידה.

וברקע – עליית מחירים חדה של מוצרי אסם-נסטלה

הרחשת (באזז :-)) סביב השלגון החדש מצליחה להסיט מעט את תשומת הלב מעליית המחירים החדה שעליה הכריזה אסם נסטלה בימים האחרונים. זאת, במקביל להחלטתה להפסיק לייצר קמח, לאחר חודשים ארוכים שבהם היה מחסור בקמח אסם. לאחרונה השיקה אסם-נסטלה גם קורנפלקס פיטנס (שמתחרה בקורנפלקס של אלופים מבית יוניליוור-תלמה). המוצר של אסם הרבה יותר קטן והרבה יותר יקר משל המתחרה (היכנסו לסקירת קורנפלקס פיטנס). בשורה התחתונה, נראה שבאסם-נסטלה מעדיפים להתמקד במוצרים רווחיים וכאלה שיש סביבם דיבור חיובי, מאשר במוצרים בסיסיים כמו לחם.

> בואו נהיה חברים גם בפייסבוק 🙂 לחצו כאן >
> ואל תגידו שאתם לא עוקבים אחרינו באינסטגרם. לחצו כאן >

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות