הסיפור המעניין מאחורי השלגון שהפך לבאזז: קראנץ' פיסטוק

הסיפור המעניין מאחורי השלגון שהפך לבאזז: קראנץ' פיסטוק

שלגון קראנץ' פיסטוק ושוקולד לבן של נסטלה זכה לביקוש עוד לפני שהושק. איך זה קרה והאם הוא באמת כזה טעים? קבלו טעימה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

זה לא קורה הרבה שמדברים כל כך הרבה על שלגון, וזה לא קורה הרבה שצרכן מפנטז על מוצר שלא קיים, ותאגיד ענק מחליט לייצר אותו. אבל הנה זה קרה – וזה הסיפור מאחורי קראנץ' פיסטוק של נסטלה. ישראלי אחד, אוהד ראוך, הפיץ בפייסבוק תמונת ארטיק שוקובו דמיוני עם פיסטוק – ופחות משנה אחר כך, הוא הפך לשלגון קרנץ' פיסטוק שנחטף מהמדפים ואנשים מחפשים בקבוצת טלגרם כאילו מדובר בזהב.

קראנץ' פיסטוק של נסטלה – הביקוש הקדים את המוצר

אז כאמור, באופן מאוד לא שגרתי, הביקוש לשלגון פיסטוק שוקולד לבן התחיל עוד לפני שהיה מוצר כזה בשוק בכלל. הגולש אוהד רייך יצר תמונה של המוצר – ועוד ועוד צרכנים פוטנציאליים החלו להתעניין בו. מי שהרימה את   הכפפה הייתה נסטלה.

בחודשים האחרונים עבד צוות הפיתוח של גלידות נסטלה על הכנת שלגון קראנץ' פיסטוק שעונה על "החלום הירוק" של הגולשים.

פואנטה בטלגרם

"לאחר שפרסמתי את הפוסט עם תמונה של הקראנץ' בטעם פיסטוק שעיצבתי, קיבלתי מאות לייקים, שיתופים ותגובות של המון גולשים שניסו להבין האם מדובר במוצר אמיתי ואיפה הוא נמכר", מספר ראוך. "חלק מהגולשים שמכירים את הפוסטים שלי הבינו שמדובר בהדמיה וזה "רק" עוד הטרלה של המגיפה הירוקה וכתבו שאם מוצר כזה אכן יצא, זה יהיה חלום".

התוצאה היא שלגון קראנץ' פיסטוק ושוקולד לבן: הציפוי הקראנצ'י עשוי שוקולד לבן ושברי פיסטוק, מתחתיו נמצאת הגלידה ובתוכה ליבת פיסטוק.

מה הקטע עם פיסטוק?

כמו בהרבה תחומים אחרים, גם בתחום המזון יש אופנות – ואחד המוצרים הכי אופנתיים כיום הוא פיסטוק. אוהד ראוך הוא בין מעריצי הפיסטוק המובילים ומנהל קבוצת "אוהבים פה פיסטוק" בפייסבוק. השלגון שהוא המציא הוא רק אחד מהרבה מאוד מוצרים שהוא פרסם את תמונותיהם הדמיוניות כשהם משולבים בפיסטוק.

טרנד הפיסטוק הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות ולאט לאט קהילת הישראלים שמשתוקקים לכל מוצר עם פיסטוק הולכת ומתרחבת. בנסטלה אומרים כי בחודשים האחרונים הם קיבלו פניות מגולשים רבים שביקשו מהחברה לייצר את השלגון הדמיוני ולהפוך אותו למציאות. בנסטלה לא החמיצו את ההזדמנות ליהנות ממומנטום כל כך חיובי.

קראנץ' פיסטוק
שלגון קראנץ' פיסטוק שוקולד לבן. צילום: נסטלה

 

אוהד ראוך הוזמן למשרדי החברה לקבל טעימה ראשונה של המוצר עוד כשהוא היה בשלבי הפיתוח הראשוניים. ויחד עם צוות השיווק דייק את המוצר אותו ראה בחזונו. "כשגלידות נסטלה יצרו איתי קשר שמחתי מאוד והתרגשתי לגלות שיצרנית כזו גדולה ראתה את ההתרחשות ברשת והחליטה להרים את הכפפה", מוסיף ראוך.

ממש לאחרונה המוצר הושק. עם ההשקה, הביקוש היה עצום והחל להיווצר מחסור. העובדה שבנסטלה מציינים שזו מהדורה מוגבלת תורמת את חלקה לבהלה לשלגון…

@dafna_harel_kfir #פיסטוק #מהחדש #קראנץ׳ #קראנץ׳פיסטוק @Nestle_Icecream_Israel #סקירות #השקות #דפנההראלכפיר #פואנטה ♬ צליל מקורי – דפנה הראל כפיר – פואנטה

האם הבאזז שווה את זה? מבחן טעינה לקראנץ' פיסטוק

אז כאמור, מדובר בשלגון קראנץ' פיסטוק שמכיל ציפוי קראנצ'י של שוקולד לבן ושברי פיסטוק, גלידה וליבת פיסטוק עשירה.

כאן באתר פואנטה קיבלנו את השלגון לטעימה. רצינו לדעת האם הבאזז מוצדק ואכן מדובר בשלגון טעים במיוחד.

אז האמת היא שכן… יש כאן יופי של שלגון, ואולי כדאי לנסטלה לשקול לגייס את ראוך לשורות מחלקת הפיתוח שלה.

החלק הקראנצ'י משלב מתיקות ומליחות קלה, והוא מתפצפץ בפה בצורה ממכרת. הגלידה שמתחתיו משתלבת נהדר, לא מתוקה מדי ומאזנת את הטעם – וליבת הפיסטוק שנמצאת בפנים פשוט מצוינת. טעם הפיסטוק מדויק, טעים, לא מוגזם ולא מלאכותי. השילוב בין כל הטעמים והמרקמים מוצלח מאוד.

האם נסטלה תהפוך את הלהיט של הקיץ למוצר קבוע במקום לשווק אותו במהדורה מוגבלת? לדעתי כדאי…

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 


דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות