בדיוק כשסנפרוסט במשבר: ירקות קפואים של המותג בונדואל הגיעו לארץ

בדיוק כשסנפרוסט במשבר: ירקות קפואים של המותג הבינ"ל בונדואל הגיעו לארץ

החל ממוצר שגרתי כמו שעועית ירוקה ועד מוצר מיוחד יותר כמו חצילים פרוסים – מותג הירקות הקפואים בונדואל (Bonduelle) מגיע לארץ ומאתגר את סנפרוסט בעיתוי לא נוח

ירקות קפואים בונדואל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לפעמים לא צריך יותר מעיתוי טוב כדי לחשוף בפני הצרכנים מותג חדש – וזה בדיוק מה שיש לבונדואל (Bonduelle). מדובר במותג צרפתי מוכר מאוד בעולם, אבל בארץ הוא עולה חדש שהתמזל מזלו להגיע למקררים בישראל בדיוק בזמן הריקול בסנפרוסט (בעקבות הימצאות נחש ולפני עכבר בשעועית קפואה). נזכיר שסנפרוסט היה עד כה מותג הירקות הקפואים הכי יקר בארץ. המותג Bonduelle הוא לא מותג זול, והתחרות שהוא מתכוון לתת לסנפרוסט ושאר מותגי הירקות הקפואים היא לא בגזרת המחיר, אלא בגזרת המגוון. בונדואל מביא לארץ מוצרי ירקות קפואים שעד כה לא היו כאן, כמו חצילים קפואים או פלפלים פרוסים קפואים – שכיום לא מוצעים לא ע"י סנפרוסט ולא על-ידי חברות ישראליות אחרות.

עוד נזכיר כי יש לסנפרוסט מתחרות זולות יותר שמיוצרות כאן בארץ – ובהחלט כדאי שהצרכנים הישראליים יתחילו להצביע ברגליים ולהכיר אותן. בעידן שבו יוקר המחיה מכביד כל כך, מתפקידם של הצרכנים לתרום לתחרות, ואחת הדרכים לעשות זאת היא לא לקנות דווקא את המותג החזק והיקר, אלא לפרגן לחברות קטנות שהן בדרך כלל זולות יותר.

מחיר ירקות קפואים בונדואל ומבחן טעימה

כאמור, הבשורה של ירקות קפואים בונדואל לא מוצגת בפני הצרכנים כבשורת מחיר, ואפילו להפך. הצצה במחירים מגלה שמחירי ירקות קפואים Bonduelle גבוהים יחסית. מה שכן, המגוון מתרחב וזה טוב – כי עד כה לצרכנים הישראלים לא הייתה נגישות לירקות קפואים כמו חצילים או פלפלים.

 בנוסף, קונצרן בונדואל שם דגש על בקרת איכות גבוהה וגם על זנים ייחודיים של ירקות שהוא עצמו מפתח ומגדל. החברה מגדלת את זני הירקות שהיא מפתחת על שטחים עצומים של כ-1,240,000 דונמים ברחבי העולם. לפי הנתונים שהיא פרסמה, בשנת 2021 לבדה, היא השקיעה כ-32 מיליון דולר בפיתוח חדשנות.

פואנטה בטלגרם

בין הירקות הקפואים של בונדואל שנמכרים או יימכרו בארץ:

  • חצילים קלויים: חצילים בגריל פרוסים ומוקפאים, 600 גרם.  כ-25 ש"ח
  • פלפלים קלויים: פלפלים בגריל חצויים ומוקפאים, 600 גרם. כ-25 ש"ח
  • זוקיני קלוי: זוקיני בגריל פרוס ומוקפא, 600 גרם. כ-25 ש"ח
  • גרעיני תירס מוקפאים, 600 גרם. כ-15 ש"ח
  • אפונת גן מוקפאת, 600 גרם. כ-14 ש"ח
  • שעועית עדינה שלמה ומוקפאת, 600 גרם. כ-22 ש"ח

בחברה אומרים כי במבחני הטעימה שעשו כאן בישראל לצרכנים הישראלים, ירקות קפואים בונדואל זכו לציונים הגבוהים ביותר בפער ניכר. ומה אנחנו חשבנו?

ראשית, אימצנו בחום את הרעיון של חצילים קפואים בפרוסות, זה יופי של פתרון זמין והחצילים באמת טעימים.

התירס הקפוא הפך לפשטידה מצוינת. כאשר טעמנו אותו לאחר שהפשיר, אהבנו את הטעם העדין שאינו מתקתק מדי.

את השעועית הקפואה קצת פחות אהבנו, מפני שהיא דקה יותר מזו שאנחנו רגילים לה – יש להניח שזה פשוט עניין של הרגל. הטעם היא אותו טעם מוכר של שעועית ירוקה…

אגב, בחברה אומרים כי במבחני הטעימה שעשו כאן בישראל לצרכנים הישראלים, ירקות קפואים בונדואל זכו לציונים גבוהים ביותר בפער ניכר מהמתחרים.

Bonduelle: "צריכת הירקות של ישראלי שקולה לצריכה של כ-5-6 אירופאים"

קונצרן בונדואל נחשב לגדול והמוביל בעולם בתחום הירקות, ומשווק ביותר מ-100 מדינות בעולם. לארץ מיובא המותג Bonduelle ע"י חברת זנלכל, אשר מוכרת לצרכן הישראלי כמי שעומדת מאחורי המותג יכין. ממש לאחרונה הושקה גם סדרה חדשה של רסק עגבניות יכין אשר פרסמנו כאן בפואנטה.

 

בסדרת מחקרים מקיפים ומעמיקים שקיימה בישראל, מצאה Bonduelle שהצרכנים בישראל מובילים בראש טבלאות צריכת הירקות העולמית לנפש, הן בכמות והן במגוון, וצורכים כ-1,750,000 טון ירקות מדי שנה. צריכת הירקות של הישראלי הממוצע שקולה לצריכת ירקות של כ-5-6 אירופאים, ומשפחה ישראלית ממוצעת צורכת כ-40 ירקות בשבוע. לאור ממצאים אלו, בחרה Bonduelle בישראל כמדינה הראשונה מחוץ לאירופה להשיק את מוצרי הגורמה הקפואים שלה.

כאמור, בחברה אומרים כי במבחני טעימה שקיימה Bonduelle לקראת כניסת המוצרים לישראל עלה כי מוצריה גברו באופן גורף על יתר המתחרים המקומיים בכל הפרמטרים שנבחנו, ביניהם הטעם, המרקם, הנראות ואיכות הירקות בפער חד, בין 75%-87% (מעל המתחרה הבא אחריהם).

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 1

נגישות