אוזניות אלחוטיות עד 300 ש"ח

אוזניות אלחוטיות שוות עד 300 ש"ח

לא חייבים לפשוט רגל כדי ליהנות מאוזניות טובות. קבלו כמה רעיונות לאוזניות אלחוטיות עד 300 ש"ח שמספקות צליל איכותי וזמן סוללה ארוך

אוזניות אלחוטיות עד 300 שקל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בשנת 2024 אוזניות אלחוטיות הן פריט חובה במגוון סיטואציות: האזנה למוזיקה ברכבת / באימון, שיחות טלפון, השתתפות בפגישה בזום, צפייה בסרט בנטפליקס או משחק. אוזניות אלחוטיות מומלצות יש בשפע, אבל מה לגבי אוזניות אלחוטיות עד 300 ש"ח? בהחלט אפשר למצוא אוזניות בלוטות' בתקציב מוגבל, אבל נדרש תיאום ציפיות: במחיר כזה כנראה שתתפשרו קצת על איכות השמע ועל תכונות כמו עמידות למים ולזיעה. מצד שני, אם אתם לא לחוצים על איכות שמע מעולה – בהחלט מומלץ לשקול אוזניות עד 300 ש"ח, ולו רק בשל הסיכוי הגבוה שמתישהו האוזניות שלכם יילכו לאיבוד. כשמאבדים אוזניות יקרות כמו איירפודס של אפל, ג'ברה 8 אקטיב או אוזניות סוני WF-1000XM5 – הלב כואב. כשמאבדים אוזניות שעולות 300 ש"ח, זה פחות כואב…

מה חשוב באוזניות אלחוטיות?

יש כמה דברים שחשוב לשים לב אליהם כשרוכשים אוזניות אלחוטיות, ולא משנה אם מדובר באוזניות אלחוטיות זולות או יקרות.

  • נוחות: שהאוזניות יהיו נוחות בתוך האוזן
  • אטימות: שהאוזניות יאטמו את האוזניים (ברוב הדגמים)
  • סוללה: חשוב לבדוק מהו אורך חיי הסוללה
  • עמידות: חשוב לברר מה רמת העמידות בפני מים וזיעה
  • צליל: מובן שחשוב לב לשים לב לאיכות הסאונד
  • ביטול רעשים: אוזניות שונות מציעות רמות שונות של בידוד / סינון / ביטול רעשים
  • שליטה: כדאי שיהיו מקשי שליטה על האוזניות, כך שניתן יהיה לשלוט במוסיקה ובמענה לשיחות לא רק דרך האפליקציה אלא ישירות מהאוזניות

איך לבחור אזניות אלחוטיות עד 300 ש"ח?

מחיר אוזניות אלחוטיות מתחיל בפחות מ-100 ש"ח ומגיע ועד 1400 ש"ח. ההיצע הגדול של אוזניות אלחוטיות מבלבל, במיוחד משום שזה לא מוצר שאפשר לנסות אותו לפני רכישה.

אבל לא צריך לקחת משכנתא כדי לקנות אוזניות איכותיות. יש אוזניות אלחוטיות עד 300 ש"ח שמפיקות צליל טוב והן נוחות ועמידות. בעת הקנייה, יש כמה מאפיינים שצריך לשים עליהם דגש ואם הם קיימים זה יכול להספיק לכם. זה נכון במיוחד כשמדובר באוזניות לילדים, שעשויות להינזק או ללכת לאיבוד בתדירות גבוהה.

CMF Buds Pro של המותג Nothing

אוזניות אלחוטיות עד 300 ש"ח - אוזניות CMF של NOTHING

באג239 ש"ח

המותג Nothing שם לו למטרה להציע סמארטפונים ואוזניות ברמה גבוהה ובמחיר נגיש. לאחרונה הושק תחת Nothing מותג במחירים עוד יותר נגישים, ושמו CMF. הוא מציע אוזניות אלחוטיות עם נתונים ממש מפתיעים במחיר מפתיע. אם חיפשתם אוזניות עד 300 שקל – אלה בהחלט אוזניות מומלצות ואפילו בפחות מ-250 ש"ח.

יש כאן ביטול רעשים אקטיבי שיצליח ממש לבודד אתכם מהסביבה אם רק תרצו. גם זמן העבודה בין טעינות מרשים: מקבלים כאן המון שעות של האזנה – עד 39 שעות שמע. אם בכל זאת נתקעתם, טעינה של 10 דקות תעניק לכם 5 שעות האזנה. לאוזניות יש 6 מיקרופונים שמספקים קול צלול – ועוד הפתעה לטובה היא הבאסים העמוקים.

  • בלוטות' 5.3
  • עמידות למים ולאבק בתקן IP54

 

 


JLAB Mini – קטנות ונוחות בטירוף

 

ביקורת אוזניות אלחוטיות mini JLAB - מיני JLAB
צילום: דפנה הראל כפיר

 

KSP215 ש"ח במקום 269 ש"ח בצבע ורוד
לאסט פרייס269 ש"ח בצבע שחור
לאסט פרייס269 ש"ח בצבע תכלת-טורקיז

 

אחת הבעיות שמאפיינות אוזניות אלחוטיות היא היכולת למקם אותן היטב בתוך האוזן. זו בעיה בעיקר אצל אנשים עם אוזניים קטנות וגם כשרוצים לתת אוזניות לילדים. אוזניות JLAB Mini הן פשוט יופי של אוזניות בזכות שילוב די נדיר בין גודל קומפקטי, נוחות מירבית, אחיזה מושלמת באוזן ואיכות שמע טובה.

כפי שתוכלו לקרוא בהרחבה בביקורת JLAB Mini, מדובר בדגם שהוא בין הקטנים בעולם – וזה בא לידי ביטוי גם בגודל הנרתיק שלו. למרות הממדים הקטנים, מקבלים כאן משך האזנה ממושך. יש כאן ביטול רעשים ומצב לעבור למצב שקיפות (BaAware) באמצעות האפליקציה.

JBuds Mini הן אוזניות זולות מומלצות מאוד למי שנוהג לנהל שיחות טלפון. אתם גם שומעים טוב וגם נשמעים טוב. אמנם, כאשר אתם מדברים, אתם נשמעים מעט מתכתיים – אבל עדיין נשמעים היטב וברור.


 

JABRA 3: ג'ברה עלית 3 – המחיר ירד

אוזניות ג'ברה זולות דגם JABRA Elite 3

 

KSP239 ש"ח
לאסטפרייס245 ש"ח

 

לפני מספר חודשים ג'ברה החליטה לצמצם את מספר הדגמים שלה ולהתמקד בג'ברה עלית 4, ג'ברה עלית 8 אקטיב וג'ברה עלית 10. אולם, אפשר עדיין למצוא גם את אוזניות ג'ברה 3 – ובהחלט כדאי לשקול אותן, כי מחירן ירד מ-330 ש"ח לכ-240 ש"ח.

האוזניות האלחוטיות ג'ברה 3 היו הראשונות שהמותג המצליח הזה השיק בדרגת מחיר נמוכה, והוא הצליח בכל זאת להציע בהן את האיכויות המוכרות של JABRA. כפי שתוכלו לקרוא בהרחבה בביקורת אוזניות JABRA 3 שפרסמנו כאן במדור בדיקות מוצרים, הסוללה מספיקה לעד 7 שעות בטעינה אחת ועד 28 שעות סה”כ יחד עם מארז הטעינה.

קיימת כאן תמיכה בחיבור מהיר גוגל Fast Pair ו-One-Touch ספוטיפיי, ויש עמידות למים ולאבק בתקן IP55.

 


Soundpeats Capsule3 Pro 

 

KSP279 ש"ח

 

המותג Soundpeats מציע כמה דגמים של אוזניות אלחוטיות עד 300 ש"ח, אחד הטובים שבהם הוא Capsule3 Pro.

אלה אוזניות קלות משקל (כל אוזניה שוקלת רק 5 גרם), שיש להם סוללה טובה המאפשרת האזנה של 52 שעות עם טעינות 5.5 פעמים מהמארז. במצב רגיל זמן ההאזנה מגיע ל-8 שעות במצב רגיל, או ל-5.5 שעות במצב ANC.

יש להן ביטול רעשים שיאפשר לכם לא לשמוע את מה שקורה מסביב (עומק ANC מרבי עד 43dB), אבל אם תרצו תוכלו לעבור בקלות למצב "שקיפות". זאת, באמצעות הקשה של 1.5 שניות על האוזנייה השמאלית.

 


OnePlus Buds Z2

 

אוזניות עד 300 ש"ח - אוזניות בלוטות' של וואן פלוס

 

KSP290 ש"ח

 

Buds Z2 מבית OnePlus הן בעלות יכולת טעינה מהירה במיוחד של 10 דקות המאפשרת שימוש של 5 שעות. טעינה מלאה של המארז תאפשר חיי סוללה של 7 שעות, ומארז הטעינה הנייד יאפשר סה"כ עד 38 שעות.

הן כוללות מסנן רעשים, הן בעלות אטימות בפני אבק ומים בתקן IP55 ובעלות דרייבר של 11 מ"מ עם מצב באסים מוגבר.


1MORE PistonBuds PRO Q30

אוזניות בלוטוס אלחוטיות וואן מור מדגם PistonBuds PRO Q30 מציעות אודיו מרחבי, זמן סוללה של עד 30 שעות וגם עמידות למים ונתזים בתקן IPX5 (ללא עמידות לאבק).

ביטול הרעשים כאן מגיע בשלושה מצבים שימושיים: חזק – מתאים בזמן שימוש בתחבורה ציבורית; בינוני – מתאים בזמן שהייה במשרד או בית קפה; רוח – כאשר נמצאים במקום פתוח וכאשר יש רוחות חזקות. בנוסף, יש גם מצב שקיפות שמאפשר לכם לשמוע את הסביבה מבלי להסיר את האוזניות.

יחסית למחיר, הצליל כאן עשיר ומאוזן. תכונת האודיו המרחבי מאפשרת ליהנות גם מצפייה בסרטים. אפשר להגדיר  12 הגדרות איקוולייזר בדרגת סטודיו ולהתאים את רמת הבס להעדפות.


אוזניות אלחוטיות Skullcandy Sesh True Wireless 

KSP229 ש"ח

 

האוזניות האלה גם יפות (אין עוד הרבה אוזניות בצבע כל כך מיוחד), גם קומפקטיות וגם מפיקות צליל טוב – ואפילו תקבלו עודף מ-300 ש"ח.

תוכלו ללכת איתן בגשם וגם לרוץ איתן, כי יש להן עמידות די גבוהה מפני מים, זיעה ואבק  (תקן IP55).

באצבע אחת בלבד אפשר לענות לשיחות, לשנות את עוצמת הקול ולדלג בין רצועות ההשמעה. אולם, בהשוואה לדגם CMF BUDS PRO זמן ההאזנה שהן מספקות הרבה יותר קצר ועומד על עד 10 שעות חיי סוללה.

 

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
1
נגישות