ג'ברה Elite 3: אוזניות in ear מומלצות לבעלי תקציב נמוך

ג'ברה Elite 3: אוזניות in ear מומלצות לבעלי תקציב נמוך

אם אתם מחפשים אוזניות in ear מומלצות לא יקרות, שימו לב לדגם JABRA ELITE 3. זהו דגם ראשון של ג'ברה שמספק אוזניות איכותיות במחיר נגיש (מאוד)

אוזניות in ear זולות ג'ברה ELITE 3
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

עבור מי שמחפש אוזניות in ear מומלצות, המבחר אמנם לא קטן – אבל לעתים קרובות המחיר גבוה. צרכן שמחפש אוזניות wireless זולות לעתים קרובות מתפשר על האיכות. לכן, דגם Elite 3 של ג'ברה הוא דגם מסקרן במיוחד. אחרי האוזניות היקרות והאיכותיות שלה, כמו Elite 75t ו-Elite 85t, ג'ברה משיקה לראשונה דגם של אוזניות אלחוטיות זולות – וכפי שתוכלו לקרוא כאן בסקירת פואנטה, בהחלט אפשר לומר גם שהן אוזניות in ear מומלצות לבעלי תקציב נמוך.

הדגם הזה הוא הראשון מבין שלושה דגמים בהשקה הנוכחית של ג'ברה, אך שני הדגמים הנוספים של אוזניות ג'ברה (Elite 7 ו-Elite 7 Pros) הם דגמים משוכללים יותר ויקרים יותר. הדגם הזול של האוזניות האלחוטיות JABRA ELITE 3 הוא מתחרה ישיר של אנקר, JLab וחברות אחרות שמציעות אוזניות WIRELESS זולות.

דגם מתחרה אחר – אבל קצת יותר יקר, הוא סמסונג BUDS 2 שהושק לאחרונה (לסקירה היכנסו לכתבה סמסונג גלקסי באדס 2: אוזניות אלחוטיות זולות יחסית עם בידוד רעשים אקטיבי).

מחיר ההשקה של ג'ברה elite 3 בחו"ל הוא כ-80 דולר, וכאן בארץ למרבה השמחה הוא לא יותר גבוה – ואפילו להפך. אפשר למצוא אותן ב-330 ש"ח (ראו בהמשך).

JABRA ELITE 3: מה הן מציעות?

סאונד של מוזיקה ושיחות

כפי שפרסמנו כאן בכתבה "אוזניות ג'ברה זולות? עכשיו יש דבר כזה", האוזניות מצוידות בדרייבר 6 מ”מ עם דגש על עוצמת הבאס.

הצליל איכותי ועשיר. אמנם, הצליל פחות מלא מזה שג'ברה מספקת באוזניות היקרות שלה – אבל הוא צלול ונעים והבאס בעל נוכחות מורגשת במידה מדויקת.

לגבי הצליל בעת שיחת טלפון – לא קיבלנו תלונות מאנשים ששוחחנו עמם בטלפון, אך הצליל אינו נקי לחלוטין והעובדה שהשיחה מתנהלת מאוזניה מורגשת.

אפליקציית Sound+ של ג'ברה

התאמת השמע מתבצעת דרך אפליקציית +Sound, כאשר לא כל ההתאמות שזמינות לדגמים היקרים יותר זמינים גם עבור הדגם הזה.

עמידות למים ואבק – האם היא קיימת באוזניות in ear זולות?

מבחינת עמידות למים ולאבק – יש כאן עמידות כזאת, אבל לא בתקן הגבוה ביותר. דגם ג'ברה elite 3 מגיע עם עמידות למים ואבק בתקן IP55, מה שאומר שאפשר להזיע בהן או לרוץ באבק – אבל לא להגזים…

עיצוב

העיצוב של האוזניות הללו מזכיר את העיצוב של הדגמים היותר יקרים. הן יחסית קטנות וקל למקם אותן באוזן. עם זאת, בעלי אוזניים קטנות יתקשו להעביר איתן יותר מדי שעות, מפני שכמו דגמים אחרים – הן לוחצות על התנוך (זה ככל הנראה המחיר שצריך לשלם כדי שהן לא ייפלו…).

בכל מקרה, ברמת הנראות מדובר באוזניות יפות. יש להן מראה יוקרתי והן מגיעות בארבעה צבעים לבחירה, עם נרתיק תואם. אגב חבל שכבל הטעינה כל כך קצר…

סוללה

הסוללה המובנית תספיק לשימוש של עד 7 שעות בטעינה אחת של האוזניות ועד 28 שעות סה”כ יחד עם מארז הטעינה.

 ספוטיפיי בלחיצת כפתור

קיימת כאן תמיכה בחיבור מהיר גוגל Fast Pair ו-One-Touch ספוטיפיי, וניתן להפעיל דרך האוזנייה את העוזרות הקוליות סירי, אלקסה וגול אסיסטנט.

ג'ברה Elite 3 – אוזניות זולות, אז על מה מתפשרים?

כמו כל חברה, גם ג'ברה חייבת לבדל את הדגמים שלה זה מזה – כדי לאפשר לכל צרכן למצוא את המוצר בתקציב המתאים לו. מן הסתם, מי שמחפש אוזניות זולות, יודע שהוא יתפשר על משהו – בין אם זו איכות הסאונד, בין אם ממשק ובין אם ביטול רעשים.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

כאשר מחליטים להשקיע באוזניות ג'ברה מחיר של כ-300-400 שקל במקום 600-700 שקל, צריך להתאים גם את הציפיות. ג'ברה כמובן לא מספקת בדגם עלית 3 את כל מה שהיא יודעת לתת.

הפשרה העיקרית היא על ביטול הרעשים האקטיבי שג'ברה מספקת בהצלחה מופלאה בדגמים היקרים יותר, כמו JABRA ELITE 75T. זו פשרה יחסית משמעותית, אבל לדעתי היא לא מהווה סיבה לוותר על האוזניות הללו, שכן בסופו של דבר מדובר באוזניות טובות מאוד יחסית למחירן.

אחת התכונות שג'ברה לא מציעה כאן היא תמיכה בכמה מכשירים במקביל. בעוד שאת שאר האוזניות תוכלו לחבר לשני מקורות שמע במקביל, את דגם jabra elite 3 תוכלו לשייך רק למקור שמע אחד בכל פעם. האם זו פשרה גדולה מדי? לדעתי לא.

תכונה אחרת שאין כן זו הפסקה אוטומטית של המוזיקה כאשר מפסיקים להאזין – וזה חבל.

בשורה התחתונה – ג'ברה elite 3 הן אוזניות in ear מומלצות

ג'ברה מציעה כאן איכות צליל מצוינת וגם חיי סוללה ארוכים – ואלה תכונות שהרבה יותר קשה להתפשר עליהן.

בנוסף, האוזניות מיוצרות מאותם חומרים איכותיים ועמידים של ג'ברה, מה שמבטיח שהן יחזיקו מעמד לאורך זמן (וזו נקודה שלא תמיד אפשר לומר על אוזניות זולות).

מחיר אוזניות ג'ברה ELITE 3

KSP319 ש"ח
באג339 ש"ח

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

פואנטה בטלגרם

 


חלק מהקישורים המופיעים בפוסט מקנים לפואנטה במקרה של רכישה. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים ומאפשרת לנו להמשיך ולהפעיל את האתר

 


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות