חדש בבנייני מגורים: מיני ילו - מכונת YELLOW בשיטת אמזון גו

חדש בבנייני מגורים: מיני ילו – מכונת YELLOW בשיטת אמזון גו

נתקעתם בלי חלב? מכונות "מיני ילו" של רשת YELLOW מוצבות בבנייני מגורים ומהוות מכולת פרטית לדיירים בתשלום ללא מגע. בדקנו את המחירים

מכונת מיני ילו
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




אם נתקעתם בלי חלב או שיש לכם חשק בלתי מוסבר למילקי, ייתכן שתמצאו פתרון ממש בכניסה לבניין שבו אתם גרים. רשת ילו (YELLOW) מתחילה לפרוס מכונות אוטומטיות בבנייני מגורים במסגרת תת רשת שהיא מקימה ושמה מיני ילו (Mini Yellow). מדובר למעשה בסוג של מכולת כמעט פרטית – המיועדת לדיירי הבניין בלבד. התשלום לא מתבצע במזומן וגם לא בכרטיס אשראי, אלא באמצעות הארנק הדיגיטלי של ילו באפליקציית YELLOW, במתכונת דומה לזו של אמזון גו (המכונה מזהה את המוצר ומחייבת את הלקוח באופן אוטומטי).

פואנטה בטלגרם

 

לקוח שרוכש במיני ילו צובר 10% מערך העסקה לשימוש עתידי באפליקציית Yellow. את תנאי הצבירה ומימוש הכסף באפליקציית ילו אפשר לקרוא בכתבה כמה תחסכו אם תתדלקו באפליקציית "דלק" ובאפליקציית ילו?.

מכונת מיני ילו – איך זה עובד?

כאמור, מכונות מיני ילו מופעלות באמצעות מקררים חכמים, הממוקמים בחדרי דיירים, בלובי או בחניון הבניין של מגדלי מגורים רבי קומות, וניתן לקנות בהן מוצרי חלב, משקאות ועוד. תמהיל המוצרים במכולת האוטומטית נקבע בשיתוף הדיירים, ובמקביל המערכת לומדת את העדפות דיירים ומתאימה את תמהיל מוצרים ותדירות האספקה.

איך מתבצעת קנייה במכונות מיני ילו?

  • הלקוח בוחר מוצר ואפליקציית Yellow מזהה את מיקומו ואת זהותו.
  • כאשר נפתחת דלת המקרר והמוצר מורם מהמדף, הוא מתווסף אוטומטית לסל באפליקציה (ויורד מהסל במידה ומחזירים).
  • בסיום הבחירה סוגרים את דלת המקרר, לוחצים באפליקציה על "סיום רכישה" ובכך העסקה הושלמה. התשלום מתבצע ללא מגע, מבלי צורך לסרוק ברקוד של המוצר או כל פעולה, מלבד לקיחת המוצר מהמדף.

דוגמאות למחירים במכולת מיני ילו

  • גבינה צהובה עמק – 18.90 ש"ח
  • קליק כריות – 7.50 ש"ח
  • אקטימל – 21.50 ש"ח
  • גבינה לבנה – 4.75 ש"ח
  • מילקי – 4 ש"ח

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

אילו בניינים יכולים  להזמין מכולת מיני YELLOW?

כיום, לפי דיווחי ילו, קיימות מכונות מיני ילו ב-100 בניינים במקומות שונים בארץ, ביניהם פתח תקווה, באר יעקב, יהוד, נתניה, הוד השרון, רמת גן ועוד. הפריסה כעת היא בין גדרה לחדרה, ולדברי הרשת המטרה היא להגיע ל-1000 בניינים עד סוף השנה.

  • כדי להזמין מכולת אוטומטית כזו, על הבניין להירשם דרך אפליקציית ילו (יש רשימת המתנה).
  • המכונות זמינות רק עבור בניינים שיש בהם 50 דיירים לפחות.
  • רק דיירי הבניין יכולים לרכוש במכונה, כשהמטרה בכך היא למנוע "טיילת" בבניין של עוברי אורח.

YELLOW של פז שואפת להתרחב

כידוע, בתחילת מרץ 2021 רכשה פז את רשת "סופר יודה", שמוכרת בעיקר באזור תל אביב, והיא מתכוונת להכפיל את מספר הסניפים של סופר יודה תוך מספר שנים. המטרה היא להרחיב את הפעילות של פז בעולם הקמעונאות.

כפי שפרסמנו כאן באתר הצרכנות פואנטה, ממש בימים אלה מושק גם הארנק של רמי לוי, ובתוך זמן קצר יושק הארנק הדיגיטלי של שופרסל. הצרכנים הישראלים צפויים ליהנות מתחרות ויוכלו בכל רגע ובכל מקום לבחור לשלם בארנק הדיגיטלי שיציע להם הכי הרבה הטבות.

פתיחת רשת "מיני ילו" היא חלק מהגשמת אותה אסטרטגיית התרחבות של פז, ובאמצעות התשלום באפליקציה וצבירת כסף לקאשבק, היא תרחיב משמעותית את מספר הצרכנים שיורידו את אפליקציית ילו וישתמשו בארנק הדיגיטלי של YELLOW.

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 1

  1. האם ידוע שקיים חוסר של מקררי יילו בשל מלחמת רוסיה אוקריאינה אנחנו ממתינים חודשים למוצר

נגישות