המבורגר ובדיקת קורונה ביתית - WOLT חושפת מה אנחנו מזמינים הכי הרבה

הזמנת בדיקת קורונה ב-WOLT – נוח אבל לא זול

עבור ישראלים רבים שמחפשים בדחיפות בדיקת קורונה ביתית, WOLT הפכה לפתרון. איפה אפשר להזמין, כמה זה עולה ומה אנחנו מזמינים הכי הרבה?

וולט
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

בדרך כלל כשאנחנו רואים את שליחי WOLT לפנינו ברמזור, הצידנית שלהם עמוסה באוכל… אבל הימים האחרונים מייצרים גיוון גם במשלוחים – ובחלק גדול מהצידניות לא מסתתר המבורגר עסיסי אלא בדיקת אנטיגן. עבור מי שמחפש בדיקת קורונה ביתית, WOLT מציעה משלוחים מרשת BE פארם ומ-YELLOW, אשר יש להן שיתוף פעולה עם אפליקציית המשלוחים.

מחיר בדיקת קורונה ביתית ב-BE דרך וולט עומד על כ-190 ש"ח ל-10 בדיקות (כ-19 ש"ח לבדיקה), ומחיר בדיקת קורונה ביתית בילו דרך וולט עומד על כ-90 ש"ח ל-5 בדיקות (כ-18 ש"ח לבדיקה). על כך יש להוסיף דמי משלוח בגובה 10-18 ש"ח. בחלק מתחנות ילו אפשר גם לעשות בדיקות קורונה מוסדיות (היכנסו לכתבה בדיקות אנטיגן מוסדיות: המחירים והמיקומים החדשים).

אגב, השוואת מחירי בדיקות אנטיגן ביתיות שפרסמנו כאן בפואנטה מגלה שהזמנת בדיקת קורונה בוולט היא ממש לא האופציה הכי זולה עבור הצרכנים. כיום ניתן למצוא גם בדיקות קורונה ברשתות השיווק במחיר של פחות מ-10 ש"ח לבדיקה. אבל מן הסתם, לעתים קרובות השיקול היחיד הוא לא המחיר, אלא הזמינות והנוחות.

איפה אפשר להזמין משלוח בדיקות קורונה ב-WOLT?

כאמור, נכון להיום אפשר להזמין בדיקות קורונה ביתיות ב-WOLT באמצעות ילו ובאמצעות רשת הפארם BE. המארזים אמנם שונים מבחינת כמות הבדיקות, אבל המחיר הסופי לבדיקה די דומה. היתרון הגדול הוא המהירות והנוחות כמובן, כך שבתוך כחצי שעה אדם יכול לקבל את הבדיקה הביתה.

אגב, חשוב לדעת לא כל היצע בדיקות הקורונה הביתיות של BE ניתנות להזמנה בוולט, וכמובן גם לא בכל הארץ. מאחר שוולט לא פעילה בכל הארץ וגם סניפי BE אינם פרוסים בכל נקודה ונקודה, הזמינות של משלוח בדיקת קורונה ביתית ב-WOLT מוגבלת לאזורים מסוים. מדובר למשל בתל אביב, שם אפשר להזמין מחנות BE בתל ברוך, דזינגוף ועוד, בגבעתיים, עין שמר, אשדוד ומקומות נוספים.

כדי להזמין מרשת BE בוולט נדרשת הזמנה בסכום מינימלי של 50 ש"ח. זמן ההגעה משתנה ומגיע עד 40 דקות. מחיר המשלוח עולה 10-18 ש"ח, בהתאם למרחק.

כאמור מחיר בדיקות קורונה ביתיות ברשת BE דרך וולט הוא כ-190 ש"ח למארז של 10 בדיקות אנטיגן של Panbio (כלומר, כ-19 ש"ח לבדיקה), במקום ב-230 ש"ח. זה לא נחשב מחיר נמוך, אבל יש גם בדיקות קורונה הרבה יותר יקרות. קיימת הגבלת רכישה של עד 3 אריזות.

אגב, שיתוף הפעולה בין WOLT לבין BE קיים כבר הרבה זמן, אבל רק לאחרונה כל מי שנכנס לאתר BE רואה את הלוגו של WOLT. לכן, אין פלא שלאור הנחיות הקורונה שלפיהן הממשלה מבקשת מהאזרחים לבצע בדיקת אנטיגן ביתית, הרבה מאוד ישראלים שמתגוררים במקומות שבהם השירות הזה פעיל, מזמינים בדיקת קורונה ב-BE באמצעות וולט.

אפשר כמובן גם להזמין את מוצרי הפארם האחרים, החל ממשטח גרון ועד חיתולים.

בדיקות קורונה ברשת BE ושופרסל אונליין

המבחר האמיתי של בדיקות קורונה ביתיות ב-BE פארם גדול יותר, אבל למי שמזמין בוולט קיימת אפשרות אחת. באופן כללי, מי שמחפש בדיקות קורונה באתר של רשת BE יתקשה למצוא אותן. למעשה, הגולש מופנה לאתר שופרסל. בשופרסל אונליין, כאמור, יש מבחר שונה מזה שנגלה לעיני מי שנכנס דרך BE ל-WOLT.

כך למשל, דרך שופרסל אונליין אפשר לקנות כעת מארז של 25 בדיקות קורונה של חברת רניום, במחיר מבצע של כ-400 ש"ח, או מארז של 5 בדיקות קורונה של חברת ORIENT GENE ב-80 ש"ח (כ-16 ש"ח לבדיקה).

המשלוחים המהירים מתרחבים: המוצרים שאפשר להזמין ב-WOLT

אפליקציית WOLT, כאמור, מוכרת לרוב הצרכנים כאפליקציה להזמנת אוכל – וכעת גם להזמנת מוצרי פארם.


אולם, בזמן האחרון היא הולכת ומתרחבת לעוד ועוד תחומים בתחום הקמעונאות.

כיום ניתן להזמין באמצעות WOLT ממגוון רחב של מאפיות, מעדניות, קצביות, חנויות פרחים ועוד.

בנוסף, יש מספר רשתות גדולות שמהן ניתן להזמין מוצרים, כאשר עד היום לא ניתן היה להזמין מהרשתות האלה משלוח מהיר. כך למשל, אם נתקעתם בלי מתנת יום הולדת, אפשר להזמין צעועים מטויס אר אס או מרשת טויסים, אם נשברה לכם העגלה – אפשר להזמין משילב ועוד.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

בין הרשתות שיש להן כיום שת"פ עם WOLT אפשר למצוא את סופר יודה, ילו, בי פארם, סטימצקי, 123 (אלכוהול), יין בעיר, שר המשקאות, ללין, פוקס הום, שילב, סבון של פעם, וכן חנויות למוצרי עיצוב הבית, צעצועים (טויס אר אס וטויסים) ועוד.

סיכום שנת 2021 – מהם המוצרים שהוזמנו הכי הרבה ב-WOLT?

לפי נתוני וולט שנמסרו לפואנטה, בשנת 2021 כ-800,000 מנות חומוס הוזמנו ממגוון המסעדות, המעדניות והחנויות ב-Wolt, ומעל ל700,000 מנות שווארמה. מעל לחצי מיליון מנות פלאפל הוזמנו ברחבי הארץ דרך Wolt.

פואנטה בטלגרם

ומה לגבי שתייה קלה? הנתונים לא מפתיעים. המשקה האהוב על הישראלים הוא קולה – יותר מ-1.6 מיליון הזמנות של בקבוקי ופחיות קולה הוזמנו דרך Wolt בשנת 2021.

המאכל שהישראלים הכי אוהבים להזמין ב-Wolt הוא המבורגר. הנה הדירוג המלא:

  1. המבורגר
  2. אוכל אסייתי וסושי
  3. גלידה
  4. פיצה

אגב, בוולט יודעים אפילו לומר מהן תוספות הפיצה הפופולריות ביותר אצל הישראלים:

  1. זיתים
  2. פטריות
  3. בצל
  4. תירס
  5. תיקו בין עגבניות ובין גבינה מלוחה

כאמור, בשבועיים האחרונים המוצר הפופולרי ביותר בקטגוריית החנויות הוא בדיקות קורונה: "אנחנו מוכרים אלפים רבים של בדיקות בכל יום, דרך בי ודרך ילו", נמסר מ-WOLT.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות