כמה יעלה לכם להצטרף לחבילת דור 5? השוואת חבילות סלולר

כמה יעלה לכם להצטרף לחבילת דור 5? השוואת חבילות סלולר

כדי לגלוש ב-5G, תצטרכו להצטרף אל חבילת דור 5. כמה זה יעלה לכם, אילו אותיות קטנות מסתתרות בחבילות ואילו מכשירים תומכים יש?

דור 5
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




דור 5 כבר כאן, מה שאומר שלפחות באופן עקרוני, במקום לגלוש באיטיות, אתם יכולים כבר ליהנות מגלישה סלולרית במהירות שלא הכרתם. אבל רגע… זה לא כ"כ פשוט. יש שני תנאים הכרחיים לזה: ראשית, אתם צריכים שחברת הסלולר שלכם תאפשר את זה, ולרוב אתם ממש חייבים להצטרף אל חבילת דור 5 לשם כך. שנית, אתם צריכים מכשיר תומך בדור 5 – ואת זה אין עדיין לרוב הישראלים (ראו בהמשך).

אז כמה תעלה לכם חבילת דור 5 בחברות הסלולר? רגע לפני שנציץ בהשוואת מחירי חבילות סלולר, נזכיר שכמעט כל חברות הסלולר הכריזו על הצטרפות לדור 5.

> אוהבים להישאר מעודכנים? לחצו להצטרפות קבוצת הסלולר שלנו >

כפי שפרסמנו כאן באתר הצרכנות פואנטה, קיימת תמיכה בדור 5 בפלאפון (תחת המיתוג "פלאפון פלוס"), דור 5 בהוט מובייל ובפרטנר וגם דור 5 בסלקום. גם לקוחות רמי לוי תקשורת (שלמעשה "רוכבים" על הרשת של פלאפון), יכולים לגלוש בדור 5. מי שלא יכול לגלוש בדור 5 הם לקוחות WE4G. גם לקוחות 012 מובייל (השייכת לפרטנר) יכולים לגלוש בדור 5.

כמה עולה חבילת דור 5 בחברות הסלולר?

כפי שאפשר לראות בטבלת ההשוואה שלנו כאן בפואנטה, המחירים של חבילות דור 5 גבוהים ביחס לחבילות סלולר אחרות. את חבילות הדור 5 היקרות ביותר מצאנו בפרטנר ובהוט מובייל.

חברות הסלולר ניצלו את דור 5 כדי לייקר את החבילות. עקרונית, הן לא חייבות להציע חבילות מיוחד עבור דור 5, אבל הן עושות את זה כדי לאלץ את הצרכנים לעבור מחבילות זולות לחבילות דור 5 יקרות יותר.

מבחינת הסמארטפון עצמו זה הרי שקוף. ברגע שהלקוח נמצא באזור שבו קיימת פריסת דור 5 – המכשיר עובר לגלוש ברשת 5G מיד באופן אוטומטי (והמשתמש רואה את הכיתוב 5G על המסך).

פואנטה

 

כך למשל, פלאפון בהתתחלה לא חייבה את הלקוחות לעבור, אבל מ-1.11.20 מי שרוצה לגלוש בדור 5 בפלאפון נאלץ להצטרף לחבילת 5G שהיא חבילה יותר יקרה.

חשוב גם לדעת כי הפריסה של דור 5 אינה זמינה עדיין בכל הארץ, כך שמומלץ לכם לברר אם ואיזו חברת סלולר מציעה גלישה בדור 5 באזור מגוריכם – ורק אז לבחור חבילת דור 5.

חבילת דור 5 – השוואת חברות סלולר

השוואה בין חבילות דור 5 בחברות הסלולר השונות מגלה שהן לא באמת מתחרות על המחיר בקטגוריה הזאת, והוא נע סביב 50 ל-60 שקל בחודש.

מה שכן אפשר לראות הוא שיש חבילות משולבות, כמו החבילה של פלאפון שמשלבת גם את שירות הטלוויזיה האינטרנטי סטינג TV, או החבילה של סלקום – שמציעה גלישה באפליקציית סלקום TV לייט.

פרטנר מצדה לא מציעה עם פרטנר TV, אבל מציעה הנחה של כ-5 ש"ח למנוי אם מצרפים 2-7 מנויים לתוכנית.

פלאפון סלקום
מחיר חודשי בש"ח 50 60 60 50 60
נפח גלישה ב-GB 500 1000 500GB + מנוי לחבילת סדרות בסטינג TV 500GB 500GB+אפליקציית סלקום TV לייט למובייל
לכמה זמן? שנתיים שנתיים שנה ללא הגבלת זמן ללא הגבלת זמן

 

פרטנר הוט מובייל גולן טלקום רמי לוי 012 
מחיר חודשי 60 70 60 70 50 50 50
נפח גלישה ב-GB 500 1000 500 1000 500 500 250
לכמה זמן? ללא הגבלת זמן 3 שנים שנתיים ללא הגבלת זמן לא ידוע

 

מבצעים עם פואנטה

מה צריך לבדוק לפני שמצטרפים אל חבילת דור 5?

כמו כל חבילות הסלולר, גם החבילות הללו עשויות להשתנות הן ברמת המחיר והן ברמת התכולה – ולכן מומלץ תמיד להיכנס ולהשוות את המחירים וגם את התנאים. הנה כמה נקודות שחשוב לבדוק.

האם אתם חייבים לעבור לחבילת סלולר דור 5?

אם אתם משלמים מעט על חבילת סלולר כיום, אולי לא משתלם לכם בכלל לעבור לחבילת דור 5 ואולי אתם גם לא חייבים.

האם יש בכלל פריסת דור 5 באזור שלכם?

כאמור, לפני ההתחברות אל חבילת דור 5 בחברת הסלולר, חשוב לברר אם אתם בכלל מתגוררים באזור שיש בו פריסה של דור 5.

לא כל חברות הסלולר מאפשרות שקיפות לגבי אזור הפריסה. מי שכן מפרסמות את הרשימה הן פלאפון ורמי לוי. אם חשוב לכם לגלוש בדור 5 והחברה שאתם לקוחותיה אינה מספקת את השירות הזה באזור שלכם או בכללל – בדקו מה קורה בחברות האחרות.

האם תשלמו דמי מעבר אם תצטרפו לחבילת דור 5?

יש חברות שגם מחייבות אתכם לעבור לחבילת סלולר דור 5 וגם גובות על כך דמי מעבר. בדקו כמה זה עולה לכם…

אילו עוד הטבות תוכלו לקבל?

שימו לב, יש חברות סלולר שמציעות לכם גם שיחות לחו"ל בחבילה ויש חברות שלא.

יש גם חברות שמציעות הטבות שלא בטוח שאתם צריכים, אז בדקו היטב את תוכן ההצעה.

איזה נפח אתם צריכים?

נכון שזה נשמע מפתה להצטרף לחבילת 1000GB, אבל האם אתם באמת צריכים כל כך הרבה גלישה? חבילת 500GB היא חבילה עצומה שמספיקה לרובם המכריע של הצרכנים – חבל להוציא עוד 10 ש"ח בחודש על עוד נפח מיותר.

מה זה חבילה "ללא הגבלת זמן"?

על הטריק הזה כתבנו לא מעט. כשחברת הסלולר מבטיחה לכם חבילה ללא הגבלת זמן, היא שומרת לעצמה את הזכות לייקר את המחיר. סלקום כבר עשתה זאת כאשר גייסה לקוחות למבצע בחירות אטרקטיבי של כ-25 ש"ח בחודש ב"מחיר קבוע", והעלתה את המחיר כבר בחודש אוגוסט שלאחר מכן. בנושא זה הוגשה תביעה ייצוגית נגד סלקום.

אילו מכשירים תומכים בכלל ב-G5?

כפי שציינו, כדי לגלוש בדור 5 אתם צריכים גם סמארטפון דור 5. כיום בישראל יש סמארטפונים עם תמיכה בדור 5, וכאן במדור בדיקות מוצרים בדקנו את חלקם. הנה כמה דוגמאות:

אייפון 12

גם מכשירי אייפון 12 מגיעים עם תמיכה בדור 5. סדרת אייפון 12 כוללת 4 דגמים. הם שונים זה מזה בחלק מהתכונות, כמו גודל המסך או המצלמות, אבל כולם תומכים ב-5G.

לחצו כאן להזמנת אייפון 12 128 ג'יגה ב-3,699 ש"ח במחסני חשמל > 

 

גלקסי S21

מחיר גלקסי S21 אולטרה

סדרת גלקסי S21 של סמסונג היא סדרת הדגל של החברה לשנת 2021, והיא כוללת 3 מכשירים, אשר כוללים כולם תמיכה בדור 5. כאן בפואנטה פרסמנו ביקורת על גלקסי S21 אולטרה – מוזמנים לקרוא.

 

גלקסי A52 5G

גלקסי A52 5G

לאחרונה סמסונג השיקה את הדגמי החדשים בסדרת גלקסי A לשנת 2021. מבין הדגמים הללו, שכוללים את A72, A52 ו-A52 G5, רק האחרון כולל תמיכה בגלישה בדור 5.

המשמעות היא ש-A52 5G מתקדם מ-A72, אבל דווקא הוא המכשיר שסמסונג בחרה להציע בו דור 5. המחיר שלו יותר גבוה משל גלקסי A52 ללא דור 5, והוא מתקרב למחיר של A72 (כ-1,700 ש"ח ל-A52 5G, לעומת רק כ-1,200 ש"ח לאותו דגם בלי 5G).

 

שיאומי Mi 10T PRO

mi 10t

כך למשל, הסמארטפון המוצלח של שיאומי Mi 10T PRO, שמציע גם תמיכה בדור 5 וגם קצב רענון מסך מהיר במיוחד.

> לחצו כאן להזמנת Mi 10T Pro ב-1,990 ש"ח > 

 

נוקיה 8.3

נוקיה 8.3
נוקיה 8.3 – סמארטפון דור 5 לא יקר

אם אתם מחפשים סמארטפון דור 5 לא יקר, תוכלו לקנות גם את נוקיה 8.3, אשר מציע מסך ענק וביצועים טובים. גם הוא נמכר בפחות מ-2000 ש"ח. היכנסו לסקירה שפרסמנו כאן במדור סלולר פואנטה.

לחצו כאן להזמנת נוקיה 8.3 ב-1,799 ש"ח > 

 

סמסונג גלקסי S20 FE

גלקסי S20 FE

מי שמחפש טלפון סלולרי טוב של סמסונג, יכול למצוא מענה גם בדגם סמסונג גלקסי S20 FE. המכשי הזה הושק בישראל בסביבות חוד שדצמבר 2020 במחיר של כ-2,800 שקל, וכעת המחיר שלו ירד והוא הרבה יותר אטרקטיבי.

לחצו כאן להזמנת גלקסי S20 FE במחסני חשמל ב-2,529 ש"ח > 

השוואת חבילות סלולר

 

את הכתבה הזאת אתם חייבים לשתף בוואטס-אפ, ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות