אפליקציית yellow מבטיחה החזר כספי ותדלוק ללא ארנק. אלה האותיות הקטנות

אפליקציית yellow מבטיחה החזר כספי ותדלוק ללא ארנק. אלה האותיות הקטנות

אפליקציית yellow נוחה לשימוש ומבטיחה תדלוק ללא ארנק, אבל שימו לב לסייגים לגבי קבלת כסף חזרה

אפליקציית יילו אפליקציית yellow
אפליקציית yellow. משתלם?
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

חברת פז, המחזיקה את תחנות הדלק פז ואת רשת חנויות הנוחות yellow, השיקה את אפליקציית יילו שיש בה שני חידושים מרכזיים: האחד הוא שימוש באפליקציה כארנק דיגיטלי, כלומר, תשלום על הדלק ועל הקניות באמצעותה. השני הוא צבירת חלק מערך התשלום לשימוש חוזר לקניית מזון ומשקאות ב-yellow.

הצבירה היא של 10 אגורות על ליטר תדלוק ו-10% מכל קנייה.

אלא שבאמצעות תדלוק מותר לצבור רק עד 30 שקל ברבעון, ואילו כדי לנצל את ההחזר תהיו חייבים לצבור לפחות 50 שקל ברבעון. המשמעות היא שכדי ליהנות מאיזשהו החזר כעבור שלשה חודשי ביקורים בתחנות הדלק של פז ובחנויות yellow – תהיו חייבים לקנות בחנויות yellow.



האותיות קטנות באפליקציית yellow?

    • כאמור, מימוש הכסף שנצבר באפליקציית yellow  מתאפשר רק לאחר שהצטברו לפחות 50 שקל מינימום בשק הכסף במהלך רבעון. אם סך התשלומים של המשתמש לא מגיע ל-50 שקל ברבעון, הסכום מתאפס ולא נגרר להמשך צבירה ברבעון הבא.
    • אפשר לצבור 10 אגורות על כל ליטר תדלוק (כך שבתדלוק של 30 ליטר תצברו 3 שקלים), אבל לפחות בשלב הראשון אי אפשר לממש אותם בתדלוק הבא אלא רק בקניות ביילו. בפז מבטיחים שבהמשך כן יתאפשר לממש את הצבירה בתחנות הדלק ובאתר פז.
      אגב, גם לקוחות פזומט צוברים 10 אגורות על כל ליטר דלק.
    • צבירה מירבית של 30 שקל בשלושה חודשים בעבור תדלוק היא טיפה בים. מדובר בצבירה של 10 שקלים בחודש בממוצע. 10 שקלים בחודש נצברים בתדלוק של 100 ליטר – ורוב האנשים מתדלקים יותר.
    • כל עניין הצבירה אפשרי רק בתחנות המשתתפות במועדון הלקוחות של פז, כך שכדאי לבדוק לפני שאתם מתדלקים.  השימוש באפליקציית יילו תקף ב-224 סניפים מתוך 240 סניפי יילו, את רשימת הסניפים שלא משתתפים ניתן למצוא בתקנון המועדון באפליקציה.
    • מוצרים שאינם מוצרי מזון ו/או משקה, רכישת סיגריות ו/או מוצרי טבק ועישון וכן תשלומים בגין הטענת איזיפארק, הטענת סלולארי ו/או משיכת כספים – אינם מקנים זכאות לצבירת כסף.

איך עובד התשלום בארנק הדיגיטלי של יילו?

כדי לשלם באמצעות אפליקציית יילו יש להורידה ולהירשם למועדון הלקוחות של פז. לאחר מכן מכניסים את פרטי האשראי ואת מספר תעודת הזהות באופן מאובטח.

בעת הגעה לעמדת התדלוק פותחים את האפליקציה ומקישים על 'תדלוק בצ'יק', האפליקציה מזהה את מיקום המשתמש, שולחת לו במסרון קוד בן 4 ספרות שיש להזין בעמדת התדלוק ואז הוא יכול להתחיל לתדלק. האפליקציה מאפשרת גם תדלוק מרחוק עבור רכב שפרטיו הוזנו מראש (של בני משפחה בדרך כלל).

כאמור, אפשר גם לשלם על קניות באמצעות האפליקציה – אך כאן דרוש מגע עם המוכר. כדי לשלם בחנות,על הלקוח לגשת למוכר, למסור לו את מספר תעודת הזהות, ואז הוא מקבל הודעה לנייד מהאפליקציה לאישור התשלום.

גם רכישות באתר של יילו אפשר לבצע באמצעות האפליקציה, אך כאמור, בשלב הראשון לא ניתן לממש שם כסף שנצבר.

המצטרפים יקבלו 30 שקל מתנה. ההטבה ניתנת לאחר הורדת האפליקציה והרשמה לארנק הדיגיטלי.



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות