במבה אוורירית - גימיק או חדשנות פורצת דרך?

במבה אוורירית – גימיק או חדשנות פורצת דרך?

אז מה הקטע בבמבה אוורירית? באסם אומרים שזו פריצת דרך שעבדו על פיתוחה מאז 2017, אז היינו חייבים לטעום. היכנסו לסקירה

במבה אוורירית
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מי לא אוהב במבה? אין כמעט ישראלי שלא אוהב את החטיף הזה – החל מגיל חצי שנה ועד גיל 90… היתרון העצום של במבה, חוץ מהטעם, זו כמובן האווריריות. תכל'ס, לא צריך שיניים כדי לאכול במבה, וזו אחת הסיבות שאפילו תינוקות יכולים לאכול אותו. אז למה בעצם היה לאסם כל כך חשוב לפתח גם במבה אוורירית? לא ממש ברור, אבל כמובן שכאן באתר פואנטה התגייסנו למשימה וטעמנו את הגרסה האוורירית של הבמבה הקלאסית.

במבה אוורירית: "חדשנות פורצת דרך"

במבה הוא מותג חזק, אולי החזק ביותר של אסם – כך שברור מדוע החברה מקפידה כל הזמן לחדש ולהציע לצרכנים עוד ועוד גרסאות של במבה. חדשנות היא ערך עליון באסטרטגיית מותג. אותה חברה, אסם-נסטלה, השיקה למשל לאחרונה את השלגון המדובר קראנץ' פיסטוק – שהצליח למגנט אליו מיליוני ישראלים. החדשנות הייתה גם בטעם וגם בעובדה שלראשונה החברה פשוט הגיבה לדרישה שבאה מהצרכנים עצמם.

כשמדובר בבמבה, נראה שקצת יותר קשה לחדש – אבל אסם ממש "עובדת" בזה ודי מצליחה. לעתים מדובר בחידוש כמו במבה במילוי נוגט, לעתים במבה ששמים במקפיא ולפעמים רק השקית משתנה – כמו השקית הכחולה שנמכרת לצד השקית הכתומה. בסופו של דבר, המטרה היא שהמדף יתמלא בבמבה של אסם והצרכן יקבל את הבמבה שלו בכל גרסה שהוא מעלה על הדעת. אסם חייבת מבחינתה לשמור על מעמדה, במיוחד לאור התחרות שמגיעה גם מכיוונה של שטראוס, שפיתחה חטיף במבה שיבולת שועל.

הפעם, כאמור, אסם בחרה לפתח במבה אוורירית. בניגוד להשקות כמו במבה נוגט או במבה קפה, כאן היה צריך ממש לשנות את שיטת הייצור כדי להפוך כל פתית לאוורירי יותר.

"לראשונה מאז השקת במבה בשנת 1964, משיקה אסם חדשנות פורצת דרך בבמבה הקלאסית – במבה אוורירית, בעלת טעם זהה לבמבה הרגילה והאהובה אך במרקם רך ונימוח הרבה יותר", כך נכתב בהודעת ההשקה. "המרקם הנימוח והאקסטרה אוורירי שנמס בפה, יחד עם הטעם האהוב, יוצרים חווית אכילה חדשה בבמבה שאי אפשר שלא לאהוב. את הבמבה האוורירית מומלץ למוסס על הלשון ולתת לטעם ולמרקם להתפשט בחלל הפה במקום לנגוס".

פואנטה בטלגרם

באסם מספרים כי צוות הפיתוח של החברה עמל על פיתוח המוצר החל משנת 2017, אז עלה לראשונה הרעיון לייצר מוצר חשבו בחברה לראשונה לייצר מוצר עם מרקם חדשני לבמבה האהובה. "מאז ועד היום נרכש ציוד חדיש וייחודי שמאפשר בעזרת טכנולוגיה מיוחדת ליצור במבה עם מרקם קליל ואוורירי בעזרת יכולות ניפוח מיוחדות. כמו כן, נעשו מבחני טעימה רבים על מנת לדייק את המרקם הייחודי וכך נוצרה לה הבמבה האוורירית שמעניקה חוויה חדשה שמוסיפה ריגוש לקהל אוהבי הבמבה בכל הגילים".

את האווריריות אסם משדרת גם באריזה התכולה, שמגיעה עם איורים של עננים על רקע השמיים.

אוורירית אוורירית, אבל החוויה די דומה

אז טעמנו. ובאמת יש הבדל קל בין במבה רגילה לבמבה אוורירית. לא בטעם, הטעם זהה, אלא במרקם שהוא באמת נימוח בפה. אבל תרשו לנו להוציא קצת אוויר מהבלון – זו לא חוויה חדשה ומרגשת. זה טעים, זה נחמד, אבל רק אם לוקחים במבה רגילה ובממה רגילה ואוכלים אותן אחת לאחר השנייה, אפשר לחוש שיש הבדל.

בשורה התחתונה, במבה אוורירית היא במבה טעימה ומהנה – לא פחות ולא יותר מבמבה רגילה.

המחיר אגב אותו מחיר, כ-4.20-4.50 ש"ח לאריזת 80 גרם.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות