במבה אוורירית – גימיק או חדשנות פורצת דרך?

אז מה הקטע בבמבה אוורירית? באסם אומרים שזו פריצת דרך שעבדו על פיתוחה מאז 2017, אז היינו חייבים לטעום. היכנסו לסקירה
במבה אוורירית
צילום: דפנה הראל כפיר

מי לא אוהב במבה? אין כמעט ישראלי שלא אוהב את החטיף הזה – החל מגיל חצי שנה ועד גיל 90… היתרון העצום של במבה, חוץ מהטעם, זו כמובן האווריריות. תכל’ס, לא צריך שיניים כדי לאכול במבה, וזו אחת הסיבות שאפילו תינוקות יכולים לאכול אותו. אז למה בעצם היה לאסם כל כך חשוב לפתח גם במבה אוורירית? לא ממש ברור, אבל כמובן שכאן באתר פואנטה התגייסנו למשימה וטעמנו את הגרסה האוורירית של הבמבה הקלאסית.

במבה אוורירית: “חדשנות פורצת דרך”

במבה הוא מותג חזק, אולי החזק ביותר של אסם – כך שברור מדוע החברה מקפידה כל הזמן לחדש ולהציע לצרכנים עוד ועוד גרסאות של במבה. חדשנות היא ערך עליון באסטרטגיית מותג. אותה חברה, אסם-נסטלה, השיקה למשל לאחרונה את השלגון המדובר קראנץ’ פיסטוק – שהצליח למגנט אליו מיליוני ישראלים. החדשנות הייתה גם בטעם וגם בעובדה שלראשונה החברה פשוט הגיבה לדרישה שבאה מהצרכנים עצמם.

כשמדובר בבמבה, נראה שקצת יותר קשה לחדש – אבל אסם ממש “עובדת” בזה ודי מצליחה. לעתים מדובר בחידוש כמו במבה במילוי נוגט, לעתים במבה ששמים במקפיא ולפעמים רק השקית משתנה – כמו השקית הכחולה שנמכרת לצד השקית הכתומה. בסופו של דבר, המטרה היא שהמדף יתמלא בבמבה של אסם והצרכן יקבל את הבמבה שלו בכל גרסה שהוא מעלה על הדעת. אסם חייבת מבחינתה לשמור על מעמדה, במיוחד לאור התחרות שמגיעה גם מכיוונה של שטראוס, שפיתחה חטיף במבה שיבולת שועל.

הפעם, כאמור, אסם בחרה לפתח במבה אוורירית. בניגוד להשקות כמו במבה נוגט או במבה קפה, כאן היה צריך ממש לשנות את שיטת הייצור כדי להפוך כל פתית לאוורירי יותר.

“לראשונה מאז השקת במבה בשנת 1964, משיקה אסם חדשנות פורצת דרך בבמבה הקלאסית – במבה אוורירית, בעלת טעם זהה לבמבה הרגילה והאהובה אך במרקם רך ונימוח הרבה יותר”, כך נכתב בהודעת ההשקה. “המרקם הנימוח והאקסטרה אוורירי שנמס בפה, יחד עם הטעם האהוב, יוצרים חווית אכילה חדשה בבמבה שאי אפשר שלא לאהוב. את הבמבה האוורירית מומלץ למוסס על הלשון ולתת לטעם ולמרקם להתפשט בחלל הפה במקום לנגוס”.

פואנטה בטלגרם

באסם מספרים כי צוות הפיתוח של החברה עמל על פיתוח המוצר החל משנת 2017, אז עלה לראשונה הרעיון לייצר מוצר חשבו בחברה לראשונה לייצר מוצר עם מרקם חדשני לבמבה האהובה. “מאז ועד היום נרכש ציוד חדיש וייחודי שמאפשר בעזרת טכנולוגיה מיוחדת ליצור במבה עם מרקם קליל ואוורירי בעזרת יכולות ניפוח מיוחדות. כמו כן, נעשו מבחני טעימה רבים על מנת לדייק את המרקם הייחודי וכך נוצרה לה הבמבה האוורירית שמעניקה חוויה חדשה שמוסיפה ריגוש לקהל אוהבי הבמבה בכל הגילים”.

את האווריריות אסם משדרת גם באריזה התכולה, שמגיעה עם איורים של עננים על רקע השמיים.

אוורירית אוורירית, אבל החוויה די דומה

אז טעמנו. ובאמת יש הבדל קל בין במבה רגילה לבמבה אוורירית. לא בטעם, הטעם זהה, אלא במרקם שהוא באמת נימוח בפה. אבל תרשו לנו להוציא קצת אוויר מהבלון – זו לא חוויה חדשה ומרגשת. זה טעים, זה נחמד, אבל רק אם לוקחים במבה רגילה ובממה רגילה ואוכלים אותן אחת לאחר השנייה, אפשר לחוש שיש הבדל.

בשורה התחתונה, במבה אוורירית היא במבה טעימה ומהנה – לא פחות ולא יותר מבמבה רגילה.

המחיר אגב אותו מחיר, כ-4.20-4.50 ש”ח לאריזת 80 גרם.

אהבתם את הכתבה? אז…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל…

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 28 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חטיף קוואקר

במבה קילר? מבחן טעימה לחטיף קוואקר – חטיף בוטנים עם שיבולת שועל

חטיף שיבול שועל של שטראוס הוא מתחרה ישיר בבמבה של אסם. אמנם יש לו לוגו של קוואקר, אבל הוא מזכיר
גלידת במבה בגולדה

טעמנו: גלידת במבה של גולדה, ובמבה במילוי קרם בייגלה בשיתוף גולדה

טעמנו את גלידה גולדה החדשה: גלידת במבה שהושקה בשיתוף עם אסם. טעמנו גם במבה קרם בייגלה מלוח בשיתוף גולדה. היה
ויטמינצ'יק מופחת סוכר

טעמנו: ויטמינצ’יק מופחת סוכר ב-50% שעולה יותר מהמוצר הרגיל

ויטמינצ'יק של אסם הוא מוצר פופולרי ועתיר סוכר שקיבל מדבקה אדומה. אסם מוציאה כעת ויטמינצ'יק מופחת סוכר ב-50%. האם הוא

כמה פיסטוק יש בביסקוויט בטעם פיסטוק של אסם? בדקנו

פתיבר פיסטוק של אסם מגיע בגוון ירקרק ובאריזה מפתה. הוא הצליח להפתיע אותנו. למה? כל הפרטים במבחן הטעימה של פואנטה
ויטמינצ'יק

הטריק של אסם: הסירה את המדבקה האדומה מוויטמינצ’יק בלי להפחית סוכר

המתכון לא השתנה ורמת הסוכר נותרה זהה, אז איך נפטרה אסם מהמדבקה האדומה על ויטמינצ'יק? בקשה לייצוגית על סך 2.5
חלב תנובה

אסם נכנעה – אבל זה ניצחון קטן. החברות צוחקות כל הדרך אל הבנק

הנוסחה הישראלית ליוקר המחיה: צרכנים עצלנים, יצרנים ויבואנים חזירים, שרים חדלי אישים ורשות תחרות סלחנית ואיטית. אז האם יש סיכוי
VUNA - טונה טבעונית

מבחן טעימה: האם ה-VUNA הטבעונית של אסם יכולה להחליף את הטונה?

מתחשק לכם סלט טונה, אבל אתם טבעונים? VUNA הוא מוצר חדש ומסקרן: טונה טבעונית, כלומר תחליף צמחי שמבטיח את הטעם

סופר ללא קופה ראשון של רשת Q נפתח בתל אביב. המחירים מפתיעים (לטובה)

שווה לקפוץ לרשת Q - סופר ללא קופה. המחירים נמוכים והמגוון גדול. איך זה עובד בדיוק ומה הקשר של רמי
נגישות