טעמנו: גלידת במבה של גולדה, ובמבה במילוי קרם בייגלה בשיתוף גולדה

טעמנו: גלידת במבה של גולדה, ובמבה במילוי קרם בייגלה בשיתוף גולדה

טעמנו את גלידה גולדה החדשה: גלידת במבה שהושקה בשיתוף עם אסם. טעמנו גם במבה קרם בייגלה מלוח בשיתוף גולדה. היה ממש טעים, אבל עתיר קלוריות ונתרן

גלידת במבה בגולדה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם אוהבים גלידה ואוהבים במבה – מה יותר הגיוני מלאכול גלידת במבה, או לחילופין, במבה ממולאת קרם? שיתוף פעולה קיצי בין רשת גולדה ל"אסם" הניב השקה של שני מוצרים מסקרנים: גלידת במבה (גלידת בייגלה מלוח עם במבה), וחטיף במבה במילוי קרם בייגלה מלוח גולדה. מדובר במהלך ראשון מסוגו של גולדה עם "אסם" – שבו שתי החברות משיקות כל אחת מוצר הלקוח מעולמה של החברה השנייה. החטיף החדש של במבה נמכר בכל רשתות השיווק, והגלידה נמכרת בסניפי גולדה. בנוסף, אפשר לקנות מארז שמגיע בתיק ים וכולל גם את הגלידה, גם את הבמבה ועוד כמה צ'ופרים כמו גביעים, כפיות וקרם בייגלה מלוח.

פואנטה

אדב, אמנם המיקוד במיתוג של במבה – אבל תכל'ס מדובר בגלידת גולדה קרם בייגלה מלוח עם במבה.

אתר פואנטה נחלץ כמובן למשימה המתוקה וגייס טועמים… והנה מה שחשבנו:

גלידת בייגלה מלוח עם במבה

נתחיל מהסוף. גלידת במבה זה טעים. ועכשיו נרחיב מעט ונוסיף – טעים, אבל מאוד מאוד מתוק. טעם הבוטנים מורגש היטב, ומרקם הגלידה מאוד מדויק, יחסית סמיך. עבור מי שאוהב בוטנים בכלל ובמבה בפרט, ועבור מי שאוהב שילב של טעם מלוח ומתוק – זאת יופי של גלידה. עם זאת, כאמור, היא מאוד מאוד מתוקה וכעבור כמה ביסים מרגישים תחושת מיצוי בשל כמות הסוכר. לכן, אגב, עדיף לקחת אותה בגביע ופל ולא בכוס, כדי לאזן מעט הטעם הדומיננטי של הגלידה.

כאמור, ניתן לרכוש את הגלידה גם כחלק ממארז הכולל תיק ים, את הבמבה החדשה, גביעים, ופלים, כפיות, קרם בייגלה ומפיות – במחיר של כ-130 ש"ח (או 139 במשלוחים).

במבה במילוי קרם בייגלה מלוח גולדה

במבה קרם בייגלה מלוח
במבה קרם בייגלה מלוח. צילום: דפנה הראל כפיר

כאמור, במסגרת השת"פ אסם השיקה במבה חדשה – במבה במילוי קרם בייגלה מלוח גולדה. מבחינת "אסם", מדובר במהלך יוצא דופן, משום שהמותג במבה מאמץ כאן לראשונה בתולדותיו מותג אחר שאינו מבית אסם. שיתוף הפעולה היצירתי בין שני המותגים בא לידי ביטוי לא רק בחיבור הטעמים, אלא גם בנראות על מדפי החטיפים ברשתות השיווק, עם אריזה נוצצת ובולטת בצבע כסף מטאלי, בדומה לשקיות הכסופות של גלידת גולדה.

ומה לגבי הטעם? ההמלצה היא לאכול את הבמבה במילוי קרם בייגלה כשהיא קפואה, וזה מה שעשינו. את מבחן הטעימה הבמבה הזאת עברה בהצלחה, אם כי אני חייבת לציין שהייתי שמחה לקצת יותר מליחות.

אמנם המילוי מתואר כ"קרם בייגלה מלוח" – אבל מדובר בחטיף מתוק מאוד. הוא גם משמין מאוד ויש בו המון נתרן. כמה מתוק וכמה נתרן? הצצה ברשימה הבאה כנראה תגרום לכם לחשוב פעמיים לפני שתאכלו את הבמבה הזאת: בשקית של 60 גרם יש 322 קלוריות ו-240 מ"ג נתרן. בשקית של 100 גרם יש 537 קלוריות ו-400 מ"ג נתרן.

מחיר לשקית במבה במילוי קרם בייגלה מלוח גולדה:

  • 3.30-5 ש"ח ל-60 גרם
  • 9-11 ש"ח ל-100 גרם

מארז קיץ גולדה קרם בייגלה מלוח עם במבה כולל: תיק ים, קילו גלידה, צנצנת 300 גרם של בייגלה מלוח, במבה במילוי בייגלה מלוח גולדה וכמובן כוסות גביעים, כפיות ומפיות.

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות