במבה קילר? מבחן טעימה לחטיף קוואקר עם שיבולת שועל של שטראוס

במבה קילר? מבחן טעימה לחטיף קוואקר – חטיף בוטנים עם שיבולת שועל

חטיף שיבול שועל של שטראוס הוא מתחרה ישיר בבמבה של אסם. אמנם יש לו לוגו של קוואקר, אבל הוא מזכיר מאוד במבה. האם הוא טעים כמו במבה? היכנסו

חטיף קוואקר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

יש לו ריח של במבה ומראה של במבה – אבל מה שהכי מעניין הוא אם יש לחטיף הבוטנים של קוואקר גם טעם של במבה… והתשובה היא כן! הטעם דומה מאוד, והמרקם קצת פחות פריך – אבל בהחלט מזכיר את החטיף המיתולוגי של אסם. אז אם הוא כל כך דומה לבמבה, למה שהצרכנים יקנו דווקא אותו ולא את הבמבה המוכרת והאהובה? במיוחד שמחיר חטיף קווואקר הוא קצת יותר גבוה ממחיר שקית במבה?

התשובה נעוצה בהרכב שלו. חטיף קוואקר, שמיוצר ע"י שטראוס פריטו-ליי (תחת השם הממש לא מקורי SNACK QUAKER), מכיל גם שיבולת שועל ולכן אמור להיות מזין יותר. למעשה, זהו חטיף הבוטנים הראשון בעולם שמכיל שיבולת שועל.
<

h2>האם חטיף קוואקר הוא חטיף שיבולת שועל או חטיף בוטנים?

אז מה זה בעצם – חטיף שיבולת שועל או חטיף בוטנים? גם וגם…

ייתכן שברגע הראשון הרעיון של שיבולת שועל המשולבת בתוך חטיף דמוי במבה נשמע רעיון מוזר, אבל מי שעוקב קצת אחר המגמות בשוק המזון יודע כבר לא מעט זמן שמדובר באחד המרכיבים היותר פופולריים במזון. יצרניות שונות מנסות לשלב שיבולת שועל במוצרים כאלה ואחרים כדי להוסיף להם ערך תזונתי, וזה בדיוק מה שנעשה כאן בחטיף שיבולת שועל מבית קוואקר שמשווקת שטראוס.

פואנטה בטלגרם

מצד אחד, יש הרבה ערך תזונתי לשיבולת השועל. מדובר בדגן עשיר במיוחד בחלבונים מהצומח, בסיבים תזונתיים ובמינרלים כגון ברזל, סידן ומגנזיום. מצד שני, לפי נתוני סטורנקסט, בשנים האחרונות חלה עלייה בצריכת החטיפים. מצד שלישי, חל גידול בביקוש למוצרים בעלי ערך מוסף תזונתי. למעשה, חל גידול של 39% במכר מוצרים המכילים שיבולת שועל.

לכן, אין פלא שבשטראוס בחרו בשילוב הזה – שעונה גם על הצורך של יותר ויותר אנשים בחטיף טבעוני טעים, מהיר ומזין יחסית.

חטיף קוואקר החדש של שטראוס, Quaker Snack, מכיל 16% שיבולת שועל. בנוסף, מאחר שמדובר בחטיף אפוי, ללא גלוטן וטבעוני, הוא אמור לפנות לקהל שמעוניין בחטיף יחסית בריא ויחסית מזין.


זו הפעם הראשונה בה צוות הפיתוח של חטיבת המלוחים של שטראוס מפתח מוצר תחת המותג קוואקר, המותג הבינ"ל המוביל בעולם לשיבולת שועל, מעל 140 שנה, והוא ייוצר במפעל החברה בשער הנגב.

תהליך הייצור מבוסס על פריצת דרך טכנולוגית ברמה עולמית, שכן תהליך הניפוח של חטיפים לא נוסה בעבר על תערובת המכילה שיבולת שועל. המוצר מעורר ענין בשווקים גלובאליים בהם מופץ קוואקר.

מה מכיל חטיף קוואקר?

הרכיבים העיקריים בחטיף קוואקר של שטראוס הם בוטנים ושיבולת שועל.

בנוסף, המוצר מכיל קמח תירס, ויטמינים ועוד. כמות הנתרן בחטיף גבוהה.

חטיף קוואקר

 

מחיר חטיף בוטנים קוואקר של שטראוס

החטיף נמכר באריזה אישית של 20 גרם המכילה 112 קלוריות, באריזת 50 גרם ובמאגדת 8 יח' 20 גרם ליחידה.

מחיר:

  • 3.80-3.90 ש"ח לשקית של 50 גרם.
  • 10 ש"ח למארז של 8 שקיות 20 גרם.

השוואה לבמבה של אסם, מגלה שמדובר בחטיף יותר יקר. אמנם לא מדובר בפערי ענק, אבל הוא חטיף שיבולת שועל של קוואקר יעלה לכם יותר.

במבה אסם חטיף שיבולת שועל / בוטנים קוואקר 
כמות 80 גרם 50 גרם
מחיר לשקית 4.30 ש"ח 3.90  ש"ח
מחיר ל-100 גרם 5.38 ש"ח 7.80 ש"ח

את פערי המחרים ניתן לראות בחישוב ל-100 גרם, משום שהשקיות אינן מכילות את אותה כמות.


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות