טעמנו: ויטמינצ'יק מופחת סוכר ב-50% שעולה יותר מהמוצר הרגיל

טעמנו: ויטמינצ'יק מופחת סוכר ב-50% שעולה יותר מהמוצר הרגיל

ויטמינצ'יק של אסם הוא מוצר פופולרי ועתיר סוכר שקיבל מדבקה אדומה. אסם מוציאה כעת ויטמינצ'יק מופחת סוכר ב-50%. האם הוא טעים והאם תהיו מוכנים לשלם עליו?

ויטמינצ'יק מופחת סוכר
בקבוקי חצי ליטר של ויטמינצ'יק מופחת סוכר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

המודעות הגדלה לתזונה בריאה, שבאה לידי ביטוי גם ברפורמת המדבקות שנכנסה לתוקף החודש, הביאה את אסם לשפר את המוצרים שלה – ביניהם ויטמינצ'יק. סירופ ויטמינצ'יק רגיל מסומן במדבקה אדומה שמצביעה על כמות גבוהה של סוכר, אך בימים אלה אסם משיקה גם סדרה חדשה תחת המותג ויטמינצ'יק עם 50% פחות סוכר (ביחס למתכון הקיים), בתוספת מתיקות של רכז פרי המונק – וגם בתוספת מחיר. ויטמינצ'יק 50% פחות סוכר ישווק לצד המוצר הרגיל ומגיע בטעמי פטל, ענבים ותפוח, בדומה לשלושת הטעמים המובילים של ויטמינצ'יק הקיים, כך שהצרכנים יוכלו לבחור בין המוצר הביר יותר והיקר יותר, למוצר הפחות בריא והזול יותר.

האתגר של אסם היה לייצר סירופ שעדיין ישמור על המתיקות והטעם המוכר – אך ללא ממתיקים מלאכותיים תעשייתיים. כאמור, את הפתרון היא מצאה בפרי המונק (הנזיר) הגדל ברובו בסין, וידוע גם בשם "לו האן גואו". הפרי מתוק מאוד למרות שכמות הסוכר בו אינה גבוהה.

יש להודות שכאשר מזגנו לראשונה את ויטמינצ'יק מופחת הסוכר לכוס, חששנו מעט מפני הטעם שנפגוש. החשש נבע מכך שכבר טעמנו לא פעם מוצרים שהסוכר בהם הופחת, אך הממתיקים המלאכותיים שהחליפו את הסוכר הפכו את המוצר ללא טעים. במקרה של ויטמיצ'יק הופתענו לטובה.

זו הפעם הראשונה שבה חברה הצליחה לשמור על טעם זהה לטעמו של המוצר המקורי – למרות הפחתה של 50% בכמות הסוכר.

טעמנו את שלושת הסירופים של ויטמניצ'יק: טעם תפוח, טעם פטל וטעם ענבים – ושלושתם היו טעימים מאוד ודומים לחלוטין לויטמינצ'יק המקורי – גם מבחינת הצבע וגם מבחינת הטעם.

ויטמינצ'יק 50% פחות סוכר משווק בבקבוק חדש של חצי ליטר, אך באסם אומרים שכמות הכוסות שניתן להכין ממנו היא זהה ועומד על 40 כוסות משקה מוכן. זאת, בשל ריכוז הסירופ הגבוה.

מחיר ויטמינצ'יק מופחת סוכר: הפתעה

מחיר: כ-13-18 ₪ לבקבוק 500 גרם.

ויטמינצ'יק מופחת סוכר ויטמינצי'ק רגיל
מחיר המוצר בשקלים 13-19 ל-500 מ"ל 10-15 לליטר
מחיר ל-100 מ"ל 2.60-3.80 2-3

כאמור, אסם ממשיכה לשווק גם את ויטמינצ'יק הרגיל בבקבוק 1 ליטר ו-2 ליטר – כאשר הבקבוקים הגדולים הם במתכון הרגיל, עתיר הסוכר, ונושאים מדבקה אדומה. הם כמובן גם זולים יותר.

נזכיר כי לפני כשנתיים אסם השיקה את סדרת הפלוס התזונתי, שכוללת מגוון רחב של מוצרים במתכונים משופרים. אסם בהחלט הצליחה לשפר את המתכונים – אך בה בעת גם הקטינה את אריזות הפסטה והפתיתים באופן משמעותי, כך שגם שם, כדי לאכול בריא יותר – הצרכנים צריכים לשלם ביוקר.

כעת, הבחירה בידי הצרכנים.

קראו עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות