הכתבות ששוות לכם כסף: קניות אונליין, הנחות למופעים וטריק שכדאי להכיר

הכתבות ששוות לכם כסף: קניות אונליין, הנחות למופעים וטריק שכדאי להכיר

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

הנחות למופעי חנוכה, פיצה חדשה של דומינוס, סמארטפון עם מסך כפול של LG ומשלוח מהיר מעלי אקספרס… אתר פואנטה עוזר לכם לחזור לשגרה של אחרי החגים עם תקציר כל הכתבות הצרכניות המעניינות:

מדריך הנחות על כרטיסים לפסטיגל ומופעי חנוכה

מחירי הכרטיסים למופעי חנוכה מרקיעים שחקים. כרטיס לפופ אפ מיוזיק, למשל, עולה 250 שקל, וכרטיס לפסטיגל עולה 174 שקל. לכן, אין פלא שהחיפוש אחר הנחות למופעי חנוכה התחיל כבר בסוכות. הנחה לפסטיגל יכולה להוריד את מחיר הכרטיס לשלוש מחיר. הבעיה היא שהשנה חברות האשראי מציעות מעט הנחות למעט הצגות חנוכה. אז איך בכל זאת תשלמו פחות?

כל המחירים וההנחות בכתבה של פואנטה על מופעי חנוכה 2019 >

עכשיו אפשר לבחור לבד את הקוד הסודי לכרטיס האשראי

כשיש לנו כל הרבה סיסמאות לזכור, מה הפלא שאנחנו תמיד שוכחים את הקוד הסודי לכספומט? אם עד עכשיו זה לא היה קריטי, כי אפשר לשחזר את הקוד הסודי די בקלות, בקרוב המצב צפוי להשתנות -כאשר נצטרך להקיש את הקוד בכל פעם שנקנה בחנות כלשהי (כמו בחו"ל). לכן, בנק ישראל הורה לאפשר ללקוחות לבחור את הקוד הסודי בעצמם – מתוך הנחה שברגע שאדם בוחר קוד מסוים, הוא יבחר צירוף שקל לו לזכור. איך תוכלו לעשות זאת?

כל הפרטים בכתבה על בחירת קוד סודי לאשראי >

זמני המשלוח מעלי אקספרס מתקצרים

רגע לפני יום הרווקים הסיני, בדואר ישראל מבטיחים: בעקבות הסכם שנחתם לאחרונה, המשלוח מעלי אקספרס יהיה הרבה יותר מהיר.  כידוע, עלי אקספרס הוא אתר חביב במיוחד על הישראלים, אך נקודת התורפה שלו היא זמני המשלוח – שיכולים להגיע לחודש ויותר. כעת, המצב צפוי להשתנות. כמה זמן תחכו?

כל הפרטים בכתבה על המשלוח מעלי אקספרס >

הטריק של אריזות הפתית: אריזה זהה עם תכולה שונה

האם יוניליוור, יצרנית "פתית", מטעה את הצרכנים במכוון? בקשה לתביעה ייצוגית נגד יוניליוור (ת”צ 32251-10-19) חושפת שיטה של שנים, שבמסגרתה על המדף נמכרת "פתית" בטעמים שונים, באריזות בגודל אחיד ובמחיר אחיד, כאשר התכולה בתוך האריזה אינה זהה. כמה כסף עשוי לחזור לצרכנים?

כל הפרטים בכתבה על הבקשה לייצוגית נגד יוניליוור >

תזכורת: מה ההבדל בין דייסון V10 לדייסון V11?

לפני מספר חודשים הושק בישראל שואב האבק האלחוטי של DYSON, דייסון V11. דייסון הוא מותג מבוקש מאוד בתחום השואבים האלחוטיים. צרכנים רבים תוהים במה מתבטא ההבדל בין דייסון V10 לדייסון V11, משום שההבדל בין דגם אבסולוט של שני השואבים עומד על כ-900 שקל.

כל התשובות – בטבלת ההשוואה אשר מופיעה בכתבה על השקת דייסון V11 >

אסבסט בטלק של ג'ונסון אנד ג'ונסון

בזמן שג'ונסון & ג'ונסון נתבעת על-ידי אלפי נשים חולות סרטן בארה"ב, הודיע מינהל התרופות האמריקני (FDA) כי בבקבוק טלק נמצאה כמות קונה של אסבסט. אסבסט, כידוע, הוא חומר מסרטן. החברה פתחה באיסוף מוצרים (RECALL) של יותר מ-30,000 בקבוקי טלק תינוקות.

כל הפרטים על הפרשה המדאיגה הזאת – בכתבה על האסבסט בטלק של ג'ונסון אנד ג'ונסון >



רכבת ישראל מגבילה נוסעים עם אופניים

שימו לב, החל מדצמבר 2019 יחולו מגבלות על נוסעי רכבת ישראל אשר עולים לקרון עם אופניים. בשעות העומס תותר העלאת אופניים רק בתנאי שהנוסע מאחסן את האופניים בתיק ייעודי. ומה לגבי קורקינטים חשמליים?

כל הפרטים – בכתבה על נוהל האופניים ברכבת ישראל >

סקירה: גלקסי נוט 10 פלוס

גלקסי נוט 10 פלוס הוא מכשיר הדגל של סמסונג בימים אלה. הוא מגיע עם מסך עצום ואיכותי ועם עט המגע המפורסם, גם כשלט רחוק. בדקנו את הסוללה, את המצלמה ואת כל מה שמציע המכשיר היקר ביותר של סמסונג כיום. האם הוא משתלם?

הפרטים בסקירת גלקסי נוט 10 פלוס >

החידוש האחרון מבית דומינו’ס פיצה: צ’יזי קראסט מוצרלה פסטו

אחרי מאות שנים שבהן הפיצה היא חלק אינטגרלי מכל תפריט, נעשה יותר ויותר קשה לחדש. מצד שני, מותג כמו דומינו'ס פיצה חייב להציג חדשנות, ולכן הוא מציע בזמן האחרון רענון בחלק הפחות מטופל של הפיצה… "הקשה". אז מה בתפריט? צ’יזי קראסט מוצרלה פסטו.

כל הפרטים – בסקירת פיצה צ’יזי קראסט של דומינו’ס פיצה >

בקרוב בישראל: סמארטפון ראשון עם מסך כפול

אם המסך של הסמארטפון לא מספיק גדול לכם, הפתרון הוא כנראה מסך כפול. אמנם, סמסונג השיקה כבר את גלקסי פולד – סמארטפון עם מסך מתקפל, אבל לא רק שמחירו מאוד גבוה, Galaxy Fold גם לא צפוי להגיע לישראל בקרוב. לכן, ייתכן שדווקא הפתרון של LG יעניין אתכם: LG G8 X הוא סמארטפון עם מסך כפול אך לא מתקפל, ובניגוד לגלקסי פולד של סמסונג, הוא יימכר בישראל כבר בנובמבר 2019 עם הבטחה למחיר נגיש.

כל הפרטים – בכתבה על LG G8 X >

משלוח מעלי אקספרס



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות