LG G8 X, הסמארטפון עם המסך הכפול, יימכר בישראל בקרוב - פואנטה

LG G8 X, הסמארטפון עם המסך הכפול, יימכר בישראל בקרוב

LG G8 X הוא סמארטפון עם מסך כפול אך לא מתקפל, ובניגוד לגלקסי פולד של סמסונג, הוא יימכר בישראל כבר בנובמבר 2019 עם הבטחה למחיר נגיש

LG G8X
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם חשקה נפשכם בסמארטפון עם מסך כפול, נראה שהמכשיר הראשון שיהיה זמין בישראל הוא LG G8 X – הסמארטפון שעליו הכריזה LG בתערוכת IFA בברלין ופורסם כאן במדור הסלולר של אתר פואנטה. נדגיש כי לא מדובר בסמארטפון מתקפל, כלומר, מכשיר עם מסך גמיש, אלא בסמארטפון עם מסך כפול, כאשר המסך השני מובנה בנרתיק של הסמארטפון ומתחבר אליו בכבל. LG G8 X יהיה זמין החל מחודש נובמבר בשווקים מרכזיים בכל העולם דוגמת ארצות הברית, ברזיל, יפן, גרמניה, מקסיקו, ספרד וטורקיה, וכאמור גם בישראל.
lg g8 x מסך כפול

סמארטפון עם מסך כפול

המסך הכפול (Dual Screen) של LG G8X הוא מסך LED זהה בשני הצדדים, כל צד בגודל 6.4 אינץ'. הרעיון הוא שהמשתמש יכול לעבוד בו-זמנית על כמה יישומים, כמו שליחת הודעות ממסך אחד וצפייה בווידיאו במסך השני או כל שילוב אחר. הצג התחתון יכול להפוך למקלדת וירטואלית המוצגת לרוחב כל המסך, באופן המפשט את משימות הכתיבה של הודעות דוא"ל, עריכת מצגות, משלוח הודעות טקסט או חיפוש ברשת – תוך הצגת התוצאות על גבי המסך העליון.




במצב סגור, הכיסוי מציג מידע חיוני דוגמת הודעות, שעון ומצב סוללה באמצעות צג קטן נוסף. במצב פתוח, אפשר לנעול את המסך בכל זווית. כך, בזווית של 140 מעלות נוח להשתמש בו כמחשב נייד למשל. כשהמשתמש משחק במשחק מבוסס בלוטות', קיימת אופציה של LG Game Pad שמאפשרת לשחק על מסך אחד ולהשתמש במסך השני כג'ויסטיק.

המירוץ אחרי המסך הכפול

למעשה, בזמן שגלקסי פולד הסמארטפון המתקפל של סמסונג כבר הושק רשמית (ולא נמכר בישראל בינתיים), שאר היצרניות מתחרות ביניהן מי תהיה הבאה בתור שתשיק סמארטפון עם מסך כפול – בין אם מתקפל ובין אם מפוצל. הציפייה הייתה שבשלב הזה של השנה וואווי תשיק את Mate X, הסמארטפון המתקפל שלה, אך נראה שלמרות חשיפת המכשיר כבר בתערוכת הסלולר בברצלונה במרץ 2019, המכשיר עדיין לא בשל לשיווק. בינתיים, הפתרון ש-LG מציעה נראה הרבה פחות מסובך לביצוע, משום שלא נדרשת כאן טכנולוגיה מסובכת של מסך גמיש, אלא פיתוח של מסך מקביל למסך הסמארטפון. נזכיר כי גם מיקרוסופט חשפה לאחרונה שבקרוב תשיק את Surface Duo – סמארטפון עם מסך כפול, אך לא באמצעות כיסוי הסמארטפון אלא בפורמט של שני מסכים.

ייתכן שבסופו של דבר, פתרון של מסך כפול יהיה הפתרון המועדף על הצרכנים שמחפשים דרך להגדיל את המסך, ולא מסך גמיש או מתקפל – משום שיש להניח שמדובר בסמארטפון פחות רגיש ועדין, וכמובן, פחות יקר.

מחיר LG G8 X עדיין לא ידוע, אך לדברי מוריס לי, סגן נשיא בכיר בחטיבת מכשירי המובייל של LG, המחיר יהיה הרבה יותר נגיש ממחירו של גלקסי FOLD של סמסונג, הנמכר ב-1,980 דולר (לפני מסים), כלומר, כ-6,900 שקל.

עוד כתבות מעניינות בפואנטה:

סמארטפון עם מסך כפול



דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות