הנחות למופעי חנוכה 2022: מיומנה, יובל המבולבל, קרקס בראבו ועוד

הנחות למופעי חנוכה 2022: מיומנה, יובל המבולבל, קרקס בראבו ועוד

לא רק כרטיסים לפסטיגל – זה הזמן למצוא הנחות למופעי חנוכה 2022, החל מסינדרלה, דרך מיומנה ועד קרקס בראבו ויובל המבולבל. הנה כמה רעיונות

הנחות למופעי חנוכה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

על רקע העלייה החדרה ביוקר המחיה, קשה יותר למשפחות לעמוד בהוצאות אחרות. מצד שני, חנוכה הוא לא רק חג של נרות ואור, אלא גם של הצגות. בראש החיפושים עומד החיפוש אחר הנחות על כרטיסים לפסטיגל, אבל האמת שהיא שיש עוד המון מופעים, וכמעט לכולם אפשר להשיג הנחה כזו או אחרת.

בין מופעי חנוכה 22 אפשר למצוא את המופע של יובל המבולבל, קרקס בראבו, מיומנה, שקטק, סינדרלה, ספר הג'ונגל, אלאדין ויסמין, נקסט (מופע מוזיקלי), גשם של סופגניות (עם מיכל הקטנה ודוד חיים) ועוד.

איך משיגים הנחות למופעי חנוכה?

יש כמה דרכים להשיג הנחות למופעי חנוכה, בין היתר דרך חברות האשראי, מועדוני לקוחות, או מנוי מפעל הפיס. אולם כל הדרכים האלה מוגבלות רק למי ששייך לקבוצה כזו או אחרת (לא לכולם יש מינוי ולא כל אחד מחזיק בכרטיס האשראי הרלוונטי). לכן בדקנו אילו הנחות למופעי חנוכה אפשר להשיג באתר גרו – שם האפשרות פתוחה לכולם. אמנם, זו הנחה צנועה יותר מזו שמקבלים על מופעים שונים חברי מועדון כמו הסתדרות המורים, קרנות השוטרים וכו' – ועדיין עדיפה הנחה קטנה מאשר מחיר מלא.

הנחות למופעי חנוכה 2022: דוגמאות

  • ספר הג'ונגל – חברים לתמיד (עם צחי נוי): מ-58 ש"ח
  • סינדרלה – עם נעמה סופר על, דין מירשניקוב ומשה אשכנזי: מ-78 ש"ח
  • אלאדין ויסמין (עם עדי הימלבלוי ובן זיני): מ-75 ש"ח
  • גשם של סופגניות (עם מיכל הקטנה, דוד חיים ורוי בוי): מ-94 ש"ח
  • קרקס בראבו: מ-66 ש"ח
  • מיומנה – מאסאנמה: מ-69 ש"ח
  • שקטק אקסטרים: מ-65 ש"ח
  • הכל אגדה עם עדי ביטי: מ-75 ש"ח לכרטיס
  • קרקס האורות והמים: מ-78 ש"ח
  • הכול אגדה: 5 אגדות על במה אחת, עם עדי ביטי: מ-75 ש"ח
  • מיומנה: זרמים: מ-129 ש"ח

 

WINTER LIGHTS בגן הבוטני

Winter Lights הגן הבוטני בירושלים ווינטר לייטס

לאחר ההצלחה המסחררת של WINTER LIGHTS בשנה שעברה, גם בחנוכה 2022 אפשר יהיה ליהנות מהאווירה הקסומה בגן הבוטני בירושלים. את הגן מאירות אלפי נורות צבעוניות וברעק מתנגנת מוזיקה קלאסית ע"י הסימפונית ירושלים. המחיר לא גבוה ביחס לפעילויות אחרות.

את כל הפרטים והתמונות אפשר למצוא בכתבה Winter Lights בגן הבוטני בירושלים.

פסטיגל על פסטיגל

קשה כבר למצוא כרטיסים לפסטיגל 2022 ("פסטיגל על פסטיגל"). הנחות לפסטיגל מוצעות בדרך כלל כבר החל מחג סוכות, דרך מועדוני צרכנות, מקומות עבודה ועוד. השנה לא מופיעה בפסטיגל נועה קירל, אבל שדרת הכוכבים לא מביישת שום פסטיגל אחר – החל מאנה זק ועד שלישיית מה קשור. את כל הפרטים שווה לקרוא בכתבה על כרטיסים לפסטיגל שפרסמנו כאן.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות