הנחות שוות בסיילים של נובמבר: שעון אפל, אדידס, אסתי לאודר ועוד

ההנחות השוות בסיילים של נובמבר: שעון אפל, סוני פלייסטיישן, אסתי לאודר ועוד

הסיילים של נובמבר יצאו לדרך בצל המלחמה. סמארטפון של סמסונג, מחשבים של אפל, אוזניות של סוני, פריטים של אדידס… שווה לבדוק

סיילים נובמבר
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מתי בפעם האחרונה יכולתם לקנות מחשב של אפל – מקבוק פרו – בהנחה של 500 ש"ח? זה ללא ספק מבצע מטורף, והוא יימשך ימים ספורים בלבד ב-KSP במסגרת הסיילים של נובמבר (שופינג IL, בלאק פריידי וכו'). רגע לפני שנמשיך, חייבים לומר בכנות. האווירה בארץ כיום אינה אווירת קניות. אנחנו במלחמה. הלב נתון לחטופים, לנרצחים ולחיילים בחזית. המצב הכלכלי רחוק מלהיות מרגיע. אולם, עם לוח השנה אי אפשר להתווכח – נובמבר כבר כאן, ואיתו מגיעים הסיילים של נובמבר. השנה במיוחד אנחנו ממליצים לגולשים שלנו לחשוב לפחות פעמיים על הוצאות כספיות, שכן המלחמה מתחילה לתת את אותותיה גם בחשבונות הבנק. מן הצד השני, כמו תמיד באתר חדשות הצרכנות פואנטה, אנחנו מעודדים צרכנות נבונה. זה אומר שאם יש משהו שתכננתם לקנות, החודש הזה הוא כנראה זמן טוב לעשות זאת.

יש מבצעים כמעט בכל חנות – חלקם כבר התחילו יחד עם אירועי "שופינג.il" בהובלת גוגל. תוכלו למצוא כמעט הכול – החל משואב-שוטף רובוטי של DREAME בהנחה, דרך סרום אסתי לאודר יוקרתי במבצע נדיר של 50% הנחה בסופר-פארם, ועד בגדים (למשל 40% הנחה בגולף) ותכשיטים ללא מע"מ בפנדורה.

בחלק מהמקרים ההנחות באמת משמעותיות ומגיעות גם ל-70%. במקרים אחרים ההנחה זניחה – ולכן חשוב להיות עם אצבע על הדופק ולבדוק היטב לפני הקנייה.

נזכיר כי אחרי ShoppingIL הגיע יום הרווקים הסיני, אבל נראה שהשנה הישראלים הצביעו בארנק ובחרו שלא להוציא את הכסף שלהם באתרים סיניים. יש הרבה מאו מבצעים של חנויות ורשתות כאן בארץ, וחלקם יגיעו לשיא בבלאק פריידיי וסייבר מאנדי. רשימת הסיילים בנובמבר ארוכה, ומיד נציץ בכמה דוגמאות. לפני כן, אם אתם עדיין לא עוקבים אחרינו בטלגרם – כדאי שתצטרפו. שם נמצאים כל העדכונים שלנו 🙂 לחצו כאן.

ושוב, אם אתם תוהים אם המבצעים אמיתיים, אז כן, הניסיון מלמד שיש באמת הנחות משמעותיות על הרבה דברים. אמנם, זו גם הזדמנות להיפטר מקולקציות ישנות, אבל עדיין יש הרבה דילים טובים.

קבלו כמה דוגמאות למבצעי נובמבר

בין המבצעים תמצאו בגדים, ריהוט, טלוויזיות, שואבי אבק ועוד.


מזרון, מיטה, כרית, מצעים ומגבות – כפל הנחות לגולשי פואנטה

אתר מוצרי השינה PANDA הוא אחד המצליחים בארץ, ולאתר פואנטה יש שיתוף פעולה איתו כל השנה. עכשיו במסגרת מבצעי נובמבר יש לכם כפל הנחות – שווה לנצל.


סופר-פארם: המותגים הכי שווים בעד 50% הנחה

החל מאסתי לאודר, דרך קליניק ולוריאל ועד ד"ר עור – זה ממש הזמן לשופינג בסופר-פארם. כך למשל מצאנו את המוצרים של קליניק ושל אסתי לאודר ב-50% הנחה, ואת מוצרי ד"ר עור ב-40%.

יש גם מוצרים של אלטמן, סכיני גילוח של של ג'ילט ועוד ועוד ועוד – ושימו לב שבסופר-פארם אונליין יש מוצרים שהם לא מוצרי פארם בכלל. כך למשל, מצאנו כורסת טלוויזיה עם ידית הרמה במחיר של 800 ש"ח במקום 1600 ש"ח.

https://shop.super-pharm.co.il/


הסיילים של נובמבר ב-KSP: גם מוצרים של אפל

אם תמיד רציתם שעון חכם של אפל, הסיילים של נובמבר הם זמן טוב לקנות אותו, במיוחד ב-KSP. במסגרת מבצעי נובמבר מצאנו אפל ווטץ' אפילו ב-400 ש"ח הנחה! מדובר בשעון חכם אפל 8, ויש גם דגמים אחרים בהנחה.

בכלל, אחד האתרים ששווה במיוחד לבדוק לכל אורך חודש נובמבר הוא אתר KSP. האתר הפך להיות לזירת השופינג אונליין הפופולרית בישראל כמעט בכל תחום, לא רק אלקטרוניקה.

אפשר למצוא שם גם סמארטפונים, טלוויזיות, אוזניות (למשל, אוזניות אלחוטיות של סוני) ומטענים ניידים, וגם ציוד קמפינג, בשמים או נעליים. אם תכננתם לקנות איזשהו פריט – שווה לבדוק שם את המחיר.

  • לשעונים חכמים של אפל – APPLE WATCH – לחצו כאן >
  • למחשבים ניידים במבצע לחצו כאן >
  • למוצרי קמפינג במבצעי נובמבר לחצו כאן >
  • למחשבי אפל במבצע לחצו כאן

היתרון ב-KSP הוא שאפשר לחלק את התשלום לעד 36 תשלומים ללא ריבית. באתרים אחרים בדרך כלל הפריסה מצומצמת יותר או כוללת ריבית. בנוסף, במקרים רבים אפשר לבצע איסוף עצמי באחד מהסניפים הרבים של הרשת.


באג – אלפי מוצרים בהנחה, אפילו PS5

רשת באג מציעה אלפי מוצרים בהנחה, כולל מותגים פופולרים וקונסולות משחק. כך למשל, אפשר לקנות PS5 במאות שקלים הנחה: 2200 ש"ח במקם 2710 ש"ח! מדובר בפלייסטיישן 5 – קונסולה לבנה Playstation 5 bluray+MW3 825GB. הבאנדל כולל את קונסולת ה-PS5 במהדורת בלו ריי דיסק. במארז Call of Duty Modern Warfare III. לחצו כאן להזמנה 🙂 >

המחיר המיוחד עד 27.11.23 או עד גמר המלאי (מוגבל ליחידה אחת ללקוח, הזמנות עם יותר מיחידה אחת יבוטלו).


לאסט פרייס:

בין מבצעי נובמבר – מיקסר של בוש במחיר רצפה

מיקסר בוש במבצעים של נובמבר
מיקסר BOSCH: רק 600 ש"ח במקום 1215 ש"ח. לחצו לפרטים

אתר לאסט פרייס הוא אתר שיש בו כמעט הכול. לכן, ממש שווה לבדוק שם. בין היתר, מצאנו שם מוצרים של שיאומי במבצע, כולל שואב שוטף, מיקסר של בוש במחיר שווה במיוחד ועוד.


פוקס הום – FOX HOME

גם ברשת פוקס הום העלוו הילוך במסגרת הסיילים של נובמבר.

יש כעת הנחות של 40$ על מגוון עצום של פריטים, ביניהן כלי הגשה וצלחות מעוצבות, כריות, מצעים ועוד ועוד.

> להצצה באתר FOX HOME לחצו כאן >>


תמי 4

 

חברת תמי 4, השייכת לשטראוס, מעניקה במסגרת הסיילים של נובמבר חודשיים חינם למצטרפים במבצעי שופינג איי אל 2023. המבצע יימשך עד 23.11.23 ומתייחס למסלול הכול כלול למשך 3 שנים.

https://www.tami4.co.il/


 

המשביר: עד 70% הנחה, מוצרי אדידס בהנחה מוגדלת

מי שמכיר את אתר 365 של המשביר לצרכן יודע שאפשר למצוא שם כמעט הכול. בימים אלה תמצאו שם בישום בהנחה של 40%, מגפונים של ליידי קומפורט ב-199 ש"ח ופריטים של אדידס בהנחה מוגדלת.

https://365mashbir.co.il/


מבצעי נובמבר בלאסט פרייס – גם סמסונג גלקסי החדש

מצלמות גלקסי S23 FE

באתר לאסט פרייס ׁ(Last Price) יש הנחות על המון מוצרים בהמון תחומים – החל מסמארטפונים ועד מוצרי חשמל ועוד. אפשר לקנות אפילוו את סמסונג גלקסי S23 FE – מכשיר חדש שרק עכשיו יצא – בהנחה (2669 ש"ח במקום 2790 ש"ח – לחצו להזמנה :-)).

עוד תמצאו שם עכשיו למשל אוזניות אלחוטיות של סוני במבצע, סטרימר של גוגל (כרום קאסט) ועוד המון המון מוצרים.

ההנחות יימשכו לאורך כל חודש נובמבר.

לבדיקת המבצעים לחצו כאן.

סנדלי שורש

עד 70% הנחה.

עמוד הבית – שורש Source

 


עדיקה (ADIKA): עד 50% הנחה

עד 50% הנחה גם על קולקציות חדשות. משלוח חינם לכל הארץ בקנייה מעל 199 ₪.

https://adikastyle.com/

תוקף המבצע: עד 30.11.23.


4Chef: הנחות של 50%

ברשת 4Chef מעניקים 50% הנחה על 50 פריטים בחנות. כך למשל תוכלו לקנות מחבתות של 5 מותגים מובילים ב-50% הנחה. יש גם הנחה על סדנאות בישול.

דף הבית


פנדורה – תכשיטי Pandora

כל חנויות ואתר תכשיטי Pandora ללא מע"מ.

תוקף ההטבה: 8.11-22.2023.

כולל כפל מבצעים, לא כולל הטבת יום הולדת, לחברי מועדון ומצטרפים חדשים (ההצטרפות אינה כרוכה בתשלום) מינימום 5000 יחידות במלאי.

www.pandora-shop.co.il


אתר כיתן: עד 40% הנחה

כיתן במבצע לרגל ה-ShoppingIL: הנחה של 40% על קולקציית החורף באתר.

תוקף המבצע: 7.11-15.11.23.

https://www.kitan.co.il/


 

נעלי פפאיה

15% הנחה על זוג ראשון, 30% הנחה על זוג שני.

https://www.papaya.co.il/


 

גולף

גולף & קו במבצע לרגל ה-ShoppingIL: עד 50% הנחה על קולקציית החורף באתר האונליין.

תוקף המבצע: 8/11-15/11.

www.golfco.co.il


אפרודיטה

הנחה של עד 50% על מגוון פריטים ועוד 10% על היתרה (הנחה בפועל נעה בין 37% ל-55%, בהתאם לפריט). ההנחה כוללת מגוון חזיות,, פיג'מות ועוד.

https://www.afrodita.co.il/


ללין

קונים ב-400 ומשלמים רק 200 ש"ח, והמשלוח חינם.

https://www.laline.co.il/

 

אייס קנה ובנה

רשת ACE משווקת כידוע מגוון מוצרים – החל מריהוט ועד מוצרים לבית או מוצרי חשמל. מגוון ההנחות משתנה גם הוא – החל מ-30% על ארונות ועד פריטים ללא מע"מ.

https://www.ace.co.il/

 


 

יום הרווקים הסיני (סינגלס דיי – Singles Day)

כבר למחרת שופינג איי אל יחול יום הרווקים הסיני (11.11), שהוא יום של שופינג אונליין באתרים סיניים. בדרך כלל, הישראלים (ולא רק הם) קונים בהמוניהם ביום הזה בעלי אקספרס, אבל יש גם לא מעט אתרים גדולים אחרים שכבר מזמן הפכו פופולריים, החל מ-GEARBEST ו-BANGGOOD ועד SHEIN. השנה זה לא צפוי לקרות – בטח לא באתר שיין שמשווק דגלים פלסטיניים.

  • איפה קונים? באתרים סיניים (בעיקר).
  • באילו ענפים: כל הענפים.
  • איפה מוצאים את המבצעים? יש להיכנס לכל אתר בנפרד – AliExpress, בנגוד ואחרים.
  • מה במבצע? בגדים, נעליים, סמארטפונים וציוד לסמארטפונים, אוזניות, ציוד ספורט, כלי בית, מוצרים לבעלי חיים ועוד. למעשה, כמעט הכול, בין היתר מוצרים לסלולרי, סטרימרים, אוזניות ומוצרי אלקטרוניקה אחרים.
  • פרטים נוספים: כבר לא צריך להסביר מהו יום הרווקים הסיני (סינגלס דיי, singles day), אשר נולד בעבר כיום שבו הרווקים הסיניים חגגו את רווקותם באופן הפגנתי אל מול הלחץ החברתי היומיומי שהופעל עליהם להינשא. היום הזה הפך מזמן מאירוע תרבותי מקומי ליום שופינג מטורף באתרים סיניים, שאותו מובילה בשנים האחרונות קבוצת עליבאבא – המחזיקה באתר עלי אקספרס. בכל שנה שוברת עליבאבא את שיא המכירות של השנה הקודמת, וכך היא שואפת לעשות גם השנה. לצד עלי אקספרס פועלים, כמובן, במלוא המרץ אתרי סחר נוספים אחרים, החל מ-BANGGOOD ועד GEARBEST, ומציעים הנחות על מותגים סיניים מוכרים יותר ופחות, ביניהם שיאומי, ONEPLUS ואחרים.

בלאק פריידי (Black Friday) – מאמזון ועד בסט ביי

כפי שאמרנו, נובמבר הוא חודש מלא סיילים – ולקראת סוף החודש מגיע BLACK FRIDAY.

בלאק פריידי, יום שישי השחור, הוא למעשה אירוע הקניות הוותיק ביותר של חודש נובמבר. בעבר הוא היה מקובל בעיקר בארה"ב ובקנדה, אך כיום הוא מתקיים בכל העולם כמעט… הוא חל בכל שנה בסוף השבוע הרביעי של נובמבר, ביום שישי מיד לאחר חג ההודיה, שבו קמעונאים מתחילים את עונת הקניות של החגים. השנה, Black Friday 2022 ייצא לדרך ביום שישי, 25 בנובמבר, 2022. זה כמובן התאריך, הרשמי – אבל בפועל יש מצב למצוא מבצעים גם באתרים בחו"ל עוד קודם לכן, אז שווה לעקוב.

  • מה במבצע? הכול, כולל מוצרים של אפל וסמסונג, מותגי אופנה וספורט (אדידס, נייקי וכו'), מוצרי טיפוח וכל מוצר שעולה על הדעת.
  • מתי מתחיל? 25 בנובמבר.
  • איפה מוצאים את המבצעים? באתרים אמריקניים בעיקר, למשל אמזון, איביי, וולמארט, בסט ביי וכו'.

סייבר מאנדי (CYBER MONDAY)

מיד אחרי סלאק פריידיי מגיע סייבר מאנדיי (Ciber Monday). בעבר האבחנה ביניהם הייתה ברורה יותר, כי בבלאק פריידי המכירות היו יותר של מכירות פיזיות ושל פריטי אופנה ובסייבר מאנדיי המכירות היו יותר מקוונות ושל פריטים מתחומים החשמל והטכנולוגיה. היום כבר אין כמעט אבחנה ובכל הימים האלה מוכרים הכול ובכל מקום.

למרות שהבלאק פריידיי וסייבר מאנדיי נראים כרגע עוד רחוקים, יש כבר רשתות אמריקניות שמטפטפות מבצעים, אז שווה לבדוק.

אמנם יש חנויות שלא מבצעות משלוח לישראל, אבל אפשר להיעזר בפתרונות כמו שילוח לכתובת אמריקנית ומשם משלוח לישראל, באמצעות אתרים כמו דילטס (DealTas) ואחרים.

מה צריך לזכור בתוך כל בהלת השופינג?

• להשוות מחירים – גם אם נדמה שמצאתם דיל מעולה
• לא לקנות מה שלא צריך (וזו לא סתם קלישאה)
• לבדוק אם הזמנה מחו"ל באמת משתלמת יותר מקנייה בארץ – לאחר חישובי מיסוי ומשלוח
• לפרגן לחנויות ישראליות ולעסקים ישראלים עד כמה שניתן – במיוחד השנה!
• לוודא שהקנייה מתבצעת באופן מאובטח
• לבדוק את תנאי ההחזר

באילו אתרים הישראלים קונים הכי הרבה?

אתרים בינלאומיים: עלי אקספרס ואמזון

לפי סקר של דואר ישראל לקראת "נובמבר שופינג 2021", האתר הבינלאומי המוביל בקרב הישראלים בתקופה זו הוא AliExpress (עלי אקספרס). זה לא מפתיע, לאור העובדה שהאתר פעיל גם בעברית ומציע לא רק מחירים נמוכים, אלא גם קופונים שמוזילים את הקנייה עוד יותר.

לפי הסקר, שנערך באמצעות מכון שילוב R2I, כ-77% מהישראלים מעל גיל 18 קונים אונליין, כאשר 68% מתוכם מתכוונים לקנות השנה בחגי הקניות מאתרים בארץ ובחו"ל.

אחרי עלי אקספרס ברשימת האתרים הבינלאומיים הפופולוריים בישראל נמצא אמזון, וגם זה כמובן לא מפתיע. אמזון החלה להציע דילים יומיים שחלקם אטרקטיביים לישראלים לאור העובדה שכעת השילוח חינם בקנייה מעל 49 דולר (לחצו כאן לדוגמאות: daily deals).

במקום השלישי eBay, shein, Asos, ובמקום הרביעי נקסט (Next). זה המקום להזכיר כי לפי בדיקת פואנטה, המחירים באתר נקסט ישראל אפילו זולים יותר מאשר בנקסט בריטניה.

אתרים ישראליים: KSP בראש

הדירוג הגבוה של עלי אקספרס ואמזון לא מפתיע, אבל מי שמפתיע הוא אתר KSP – שדורג בסקר כאתר המועדף לשופינג אונליין אצל הישראלים. רק אחריו דורגו עזריאלי.קום, וואלה שופס ואחרים.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות