ShoppingIL 2023. דווקא עכשיו - קונים כחול לבן. מדריך שופינג IL על רקע המלחמה

ShoppingIL 2023. דווקא עכשיו, קונים כחול לבן. מדריך ההנחות של שופינג IL על רקע המלחמה

ShoppingIL 2023 יוצא לדרך כשאווירה קשה שוררת במדינה. הדגש בימי הקניות הללו הוא רכישה מחנויות ישראליות וניצול המבצעים כדי לצמצם הוצאות עתידיות

ShoppingIL 2022
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

כמעט ולא שמנו לב שהגיע חודש נובמבר, אשר בכל העולם וגם בישראל נחשב לחודש של קניות ומבצעים. הסיילים של נובמבר מתחילים באירוע הקניות אונליין של שופינגIL ונמשכים ביום הרווקים הסיני ובלאק פריידיי. האירוע הראשון הוא Shopping.IL של גוגל. השנה, בלי הרבה פרסום תגלו מבצעים אטרקטיביים באתרים רבים, כמו טרמינל X, לאסט פרייס, KSP, גולף, אפרודיטה, ללין ועוד ועוד. אמנם מצב הרוח הלאומי ירוד ואי אפשר בשום אופן להרגיש "חגיגת קניות", אבל מומלץ לבדוק אם יש מבצעים שווים שבאמצעותם תוכלו להוציא קצת פחות על מוצרים שממילא תכננתם לקנות. בנוסף, זכרו שהמשק הישראלי כמעט עמד מלכת החל מ-7.10, ורכישה שלכם באתרים ישראלים תסייע להניע את הכלכלה.

ייאמר לזכות גוגל שלא רק במלחמה, אלא לאורך כל השנים – אירוע המכירות של Shoppingil תמיד שם במרכז את העסקים הישראלים. השנה, כמובן, יש לזה חשיבות מיוחדת. המלחמה שפרצה ב-7 באוקטובר ומתחוללת בעוצמה גם כעת, גבתה מחיר כבד מנשוא. לצד המחיר הנורא בנפש, יש לה גם מחיר כלכלי – מאות עסקים בדרום ובצפון נפגעו אנושות, וגם עסקים במרכז סובלים מהפסדים כבדים. לכן, השנה יותר מתמיד, אם אתם עושים קניות – חשבו היטב ממי אתם קונים. אמנם בחודש הזה יחול גם יום הרווקים הסיני ויהיו גם מבצעי בלאק פריידי בחו"ל – אבל הדבר הנכון לעשות הוא להשאיר את הכסף בישראל ולדאוג שהוא יגיע לעסקים ישראלים. >> חברים, אם אתם עדיין לא עוקבים אחרינו בטלגרם – כדאי שתצטרפו. שם נמצאים כל העדכונים שלנו. לחצו כאן 🙂

מבצעי שופינג IL בדרך כלל נמשכים לאורך שני ימי סיילים – אבל כדאי לעקוב כי לאורך כל החודש יהיו הנחות מתחלפות.  בין המבצעים על מוצרים שגרתיים תמצאו בגדים, ריהוט, טלוויזיות, שואבי אבק ועוד. בין המוצרים היותר מיוחדים אפשר למצוא פריטים שמיוצרים בעבודת יד על ידי מגוון עצמאים בעלי עסקים קטנים ויצירתיים. >> שווה לעקוב אחרינו באינסטגרם ולהתעדכן בסטורי >

מה גובה ההנחות בשופינג איי אל?

הישראלים בדרך כלל חשדנים ולא מאמינים שההנחות אמיתיות. כאן באתר פואנטה אנחנו עוקבים אחרי ShoppingIL כבר שנים, והאמת היא שדווקא כן מדובר בימי מכירות משתלמים בדרך כלל. אמנם יש עסקים שמסתפקים באחוזי הנחה בודדים, אבל רוב העסקים נותנים לפחות 20% הנחה. יש כאלה שמגיעים ל-30%, 40% ואפילו 70% הנחה. הנחה עצומה של 70% ניתנת בדרך כלל על קולקציות קודמות, אבל תכ'לס, לא תמיד זה משנה לנו הצרכנים שזו קולקציה ישנה. כ-75% מהעסקים מבטיחים הנחות דומות או טובות יותר לעומת שנים קודמות, כאשר חלקם מתחייבים שהן יהיו יותר גבוהות מאשר ההנחות שהם יציעו בבלאק פריידיי.

החברות והאתרים שמשתתפים בשופינג איי אל כוללים גם רשתות גדולות וגם עסקים קטנים, מכל סוגי הענפים – החל מאופנה וטיפוח, דרך תיירות, בריאות וכושר ועד טכנולוגיה וחשמל. לכן, לא משנה מה אתם רוצים לקנות, כדאי קודם לבדוק אם החברה שאתם מעוניינים בה משתתפת בסיילים של שופינגIL.

את ההנחות אפשר למצוא גם באתרי הסחר הגדולים בארץ, כמו KSP או לאסט פרייס, שמרכזים מגוון גדול של עסקים.


סופר-פארם: מוצרים ב-50% הנחה, כולל אסתי לאודר

אם אתן צריכות להצטייד במוצרי קוסמטיקה, זה ממש הזמן לעשות את זה בסופר-פארם: מוצרים של קליניק נמכרים ב-50% הנחה ואפילו סרום יוקרתי של אסתי לאודר נמכר עכשיו ב-272 ש"ח במקום ב-545 ש"ח!

גם סכיני גילוח של ג'ילט, תוספי תזונה של אלטמן, מוצרי טיפוח של דוקטור עור ועוד המון המון פריטים.

מצאנו אפילו כורסת טלוויזיה עם ידית הרמה במחיר של 800 ש"ח במקום 1600 ש"ח. אל תחמיצו.

https://shop.super-pharm.co.il/

 


ShoppingIL בלאסט פרייס

אתר לאסט פרייס ׁ(Last Price) הוא מקום טוב להתחיל בו, כי יש שם פשוט המון מוצרים בהמון תחומים – החל מסמארטפונים ועד מוצרי חשמל ועוד. תמצאו שם עכשיו למשל אוזניות אלחוטיות של סוני במבצע, סטרימר של גוגל (כרום קאסט) ועוד המון המון מוצרים.

קבלו הצצה:

  • בלנדר מוט אלחוטי נטען SAMURAI רק ב-99 ש"ח במקום 499 ש"ח!
  • מייבש כביסה דיגיטלי 7 ק"ג Hyundai רק ב-949 ש"ח כולל משלוח!
  • סט כלי ששת וגאדג'טים קלאסי 15 חלקים KitchenAid רק ב-99 ש"ח במקום 399 ש"ח!

ההנחות יימשכו לאורך כל חודש נובמבר, לא רק בשופינג.IL.


שופינגIL ב-KSP

אחד האתרים ששווה במיוחד לבדוק לכל אורך חודש נובמבר הוא אתר KSP. האתר הפך להיות לזירת השופינג אונליין הפופולרית בישראל כמעט בכל תחום, לא רק אלקטרוניקה. אפשר למצוא שם גם סמארטפונים, טלוויזיות, אוזניות ומטענים ניידין, וגם ציוד קמפינג, בשמים או נעליים. אם תכננתם לקנות איזשהו פריט – שווה לבדוק שם את המחיר.

היתרון ב-KSP הוא שאפשר לחלק את התשלום לעד 36 תשלומים ללא ריבית, בעוד באתרים אחרים בדרך כלל הפריסה מצומצמת יותר או כוללת ריבית. בנוסף, במקרים רבים אפשר לבצע איסוף עצמי באחד מהסניפים הרבים של הרשת.


תמי 4

 

חברת תמי 4, השייכת לשטראוס, מעניקה חודשיים חינם למצטרפים במבצעי שופינג איי אל 2023. המבצע יימשך עד 23.11.23 ומתייחס למסלול הכול כלול למשך 3 שנים.

https://www.tami4.co.il/


 

המשביר: עד 70% הנחה, מוצרי אדידס בהנחה מוגדלת

מי שמכיר את אתר 365 של המשביר לצרכן, יודע שאפשר למצוא שם כמעט הכול. בימים אלה תמצאו שם בשמים בהנחה של 40%, מגפונים של ליידי קומפורט ב-199 ש"ח, פיג'מות ובגדי ספורט של מיטב במותגים – כולל פריטים של אדידס בהנחה מוגדלת.

https://365mashbir.co.il/


סנדלי שורש

עד 70% הנחה.

https://source-israel.co.il/ 

 


עדיקה (ADIKA): עד 40% הנחה

40% הנחה על קולקציית החורף באתר האונליין של עדיקה: https://adikastyle.com/

תוקף המבצע: 8.11-15.11.23


4Chef: הנחות של 50%

ברשת 4Chef מעניקים 50% הנחה על 50 פריטים בחנות. כך למשל תוכלו לקנות מחבתות של 5 מותגים מובילים ב-50% הנחה. יש גם הנחה על סדנאות בישול.

https://www.4chef.co.il/ 


פנדורה – תכשיטי Pandora

כל חנויות ואתר תכשיטי Pandora ללא מע"מ.

תוקף ההטבה: 8.11-22.2023.

כולל כפל מבצעים, לא כולל הטבת יום הולדת, לחברי מועדון ומצטרפים חדשים (ההצטרפות אינה כרוכה בתשלום) מינימום 5000 יחידות במלאי.

www.pandora-shop.co.il


אתר כיתן: עד 40% הנחה

כיתן במבצע לרגל ה-ShoppingIL: הנחה של 40% על קולקציית החורף באתר.

תוקף המבצע: 7.11-15.11.23.

https://www.kitan.co.il/


 

נעלי פפאיה

15% הנחה על זוג ראשון, 30% הנחה על זוג שני.

https://www.papaya.co.il/


 

גולף

גולף & קו במבצע לרגל ה-ShoppingIL: עד 50% הנחה על קולקציית החורף באתר האונליין.

תוקף המבצע: 8/11-15/11.

www.golfco.co.il


אפרודיטה

הנחה של עד 50% על מגוון פריטים ועוד 10% על היתרה (הנחה בפועל נעה בין 37% ל-55%, בהתאם לפריט). ההנחה כוללת מגוון חזיות,, פיג'מות ועוד.

https://www.afrodita.co.il/


ללין

קונים ב-400 ומשלמים רק 200 ש"ח, והמשלוח חינם.

https://www.laline.co.il/

 

אייס קנה ובנה

רשת ACE משווקת כידוע מגוון מוצרים – החל מריהוט ועד מוצרים לבית או מוצרי חשמל. מגוון ההנחות משתנה גם הוא – החל מ-30% על ארונות ועד פריטים ללא מע"מ.

https://www.ace.co.il/


פרגנו לעסקים קטנים, יש לכם את הכוח

כאמור, עבור הצרכנים הישראלים זו הזדמנות לפרגן דווקא לעסקים הקטנים הישראלים, אשר מלחמת הקיום שלהם הרבה יותר קשה. לצד מבצעים של רשתות גדולות תמצאו הנחות במאות בוטיקים ואתרים של מעצבים ישראלים, החל מנטע אפרתי, דרך אסף פולג ועד הגר סתת. כך גם יצרנים של מוצרי טיפוח מקומיים ועוד.

הרי בסופו של דבר, לכל אחד מאיתנו תקציב מוגבל – ולכן בכל פעם שאנחנו בוחרים על מה להוציא את כספנו, כדאי שנחשוב אצל מי ולאיזה כיס מגיע הכסף הזה. מן הסתם, ראוי ואנושי יותר שכספו של צרכן ישראלי יפרנס אדם או משפחה ישראלית שעבורה כל לקוח הוא משמעותי, בהשוואה לג'ף בזוס מנכ"ל אמזון – אשר מככב ברשימת עשירי העולם.

אגב, Shopping IL הוא אירוע קניות ייחודי לישראל לא רק השנה. הוא יצא לדרך כבר בשנת 2014 – כאשר גוגל רצתה לעודד את הקהל הישראלי להיחשף לקניות אונליין. כיום, כמובן, הישראלים ממש לא צריכים שילמדו אותם לעשות קניות אונליין, אבל השנה באמת יש ערך גדול יותר לבחירה לקנות ולסייע לעסקים ישראלים. לפי סקר של גוגל, בשנת 2022 כ-80% מהישראלים התכוונו לבצע רכישה כלשהי בימים האלה, וגובה העסקה הממוצע עמד על כ-580 ש"ח.

שופינג.איי אל – לחשוב גם על הסביבה

נקודה נוספת שכדאי להדגיש היא הנקודה הסביבתית והאקולוגית. קנייה מרובה היא בכל מקרה גורם משמעותי בהגדלת הזיהום, כך שתמיד שווה לחשוב אם אנחנו קונים משהו שאנחנו צריכים באמת.

בהנחה שכן, גם כאן יש עדיפות להזמנה מעסק ישראלי, שכן השינוע וההובלה יהיו הרבה פחות מזיקים מאשר הטסת המוצר לארץ.

בשנת 2020 השתתפו ב-ShoppingIL כ-2,100 עסקים מקומיים ולמעלה מחצי מיליון צרכנים ישראלים.

פואנטה בטלגרם

בכל מקרה, חשוב לדעת שגוגל אינה קובעת עבור החברות אילו הנחות לתת. גובה ההנחות, מספר המבצעים או הדילים השונים הן תחת אחריותו הבלעדית של בית העסק. בתי העסק המשתתפים ב-ShoppingIL אינם נדרשים לשלם עבור ההשתתפות או הפניות מהאתר.

ShoppingIL: הגדלת חשיפה לעסקים

המטרה של העסקים המשתתפים באירוע השופינג אונליין המתמשך הזה היא לא רק הגדלת מכירות נקודתית, אלא חשיפה ללקוחות חדשים. בשנים הקודמות, בתי העסק שהשתתפו בשופינג.il העידו כי יותר מ-20% מהרוכשים היו לקוחות חדשים. הגדלת החשיפה חשובה מן הסתם לכל העסקים, אך בעיקר לעסקים קטנים.

בנוסף, אחת המטרות היא לקדם עסקים שעובדים ומייצרים בישראל. לשם כך מיתגו מתחם תחת הכותרת "כחול לבן", ומופיעים בו עסקים בעלי תו "מיוצר בישראל".

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

תגובות: 0

נגישות