רילמי GT NEO 3: למי שמחפש סמארטפון שנטען תוך 5 דקות ב-50%

רילמי GT NEO 3: למי שמחפש סמארטפון שנטען תוך 5 דקות ב-50%

מחפשים טלפון שנטען ממש ממש מהר? Realme רילמי GT NEO 3 הוא לא טלפון יקר, ויש לו מטען חייתי שמגיע באריזה. מה עוד הוא מציע? סקירה

רילמי GT NEO 3
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בזמן שאפל מתגאה באייפון 14 שמגיע עם טעינה "מהירה" של 20W (בדיוק כמו אייפון 13) – היצרניות הסיניות כבר מזמן עוקפות אותה בסיבוב עם טעינה במהירות כפולה ומכופלת. אחד המכשירים שנטען הכי מהר בעולם, נחת בימים אלה בישראל. מדובר ברילמי GT NEO 3, שמבטיח טעינה סופר מהירה. כמה מהירה? ההבטחה היא לטעינה מ-0% עד 50% ב-5 דקות בזכות מטען 150W UltraDart. ונחשו מה? בניגוד לאפל ולסמסונג, רילמי מספקת את המטען המהיר שלה כחלק מאריזת המכשיר. כל זה במחיר הרבה יותר נמוך ממכשירי הדגל של החברות הללו. אז כמו תמיד, פואנטה התגייסה כדי לבדוק את ההבטחה לסמארטפון שנטען מהר כל כך, וכדי לבדוק גם על מה בכל זאת מתפשרים בטלפון שעולה 2000 ש"ח.

פואנטה בטלגרם

סקירה – realme GT NEO 3

רילמי GT NEO 3 הוא מכשיר דגל של REALME. החברה מציעה אותו עם מסך איכותי וגדול ועם מעבד חזק. יש לו מערך של שלוש מצלמות אחוריות, העיקרית שבהן עם 50MP ועדשה של סוני. בנוסף, היא משווקת אותו עם זיכרון עבודה גדול ונפח אחסון נדיב.

סוללה וטעינה

מי שעוקב אחרי סקירות הטלפונים הסלולריים כאן באתר פואנטה, יודע שבדרך כלל אנחנו לא מתחילים את הסקירה בסעיף הסוללה. במקרה של רילמי GT NEO 3 בדגם שאנחנו קיבלנו לסקירה (אשר מגיע עם סוללה בקיבולת של 4500 mAh) – חרגנו ממנהגנו. הסיבה: הטעינה והסוללה הן נקודות שבהן הטלפון הסלולרי הזה מצטיין באופן מיוחד. הוא עומד בהבטחה לטעינה סופר מהירה, וגם מספק חיי סוללה מרשימים.

כאשר הטלפון ללא סוללה כלל, הוא מגיע לטעינה של 50% תוך 5 דקות, ולטעינה מלאה של 100% תוך כ-16 דקות. לקבל 50% טעינה ב-5 דקות זה הישג מטורף, ויש לא מעט צרכנים שמבחינת זה יתרון עצום. הסוללה מחזיקה מעמד יותר מיום עבודה, כמעט יום וחצי, במיוחד אם משתמשים נכון במצבי העבודה השונים שהטלפון מאפשר: רגיל, חיסכון סוללה, ו-GT MODE.

דבר אחד שחשוב להזכיר לגבי הטעינה: בזמן הטעינה מופיעה אזהרה על הטלפון שמתריעה כי הוא עלול להתחמם, וזה אכן קורה. כמובן שבחברה מבטיחים שהטעינה בטוחה ועומדת בכל התקנים, אבל עדיין זו נקודה שכדאי לדעת.

מסך רילמי GT NEO 3

המכשיר מגיע עם מסך AMOLED בגודל 6.7 אינץ’ עם קצב רענון של עד 120 הרץ. רזולוציית המסך +Full HD של 1080×2412 פיקסל. כמו במסכי OLED, הצבעים חדים ויפים, המסך מוצלח עם בהירות טובה ונוחות שימוש גם באור יום. מדי פעם הבהירות של המסך משתנה אוטומטית, וזה יכול קצת להפריע.

מנגנון זיהוי טביעת האצבע על המסך ממוקם מעט נמוך, כך שצריך להתרגל למיקום. הוא עובד מצוין ולא נתקלנו בבעיות.

מעבד REALME

למכשיר יש מעבד 8 ליבות עם ערכת שבבים Dimensity 8100 5G בטכנולוגיית 5nm. זה המכשיר הראשון בעולם המצויד במערכת השבבים הזו. החברה מבטיחה שהמעבד הזה יוצר שילוב אופטימלי בין ביצועים חזקים לבין חיסכון בסוללה. בבדיקה שלנו נהנינו ממכשיר מהיר שמגיב היטב ואכן לא זולל את הסוללה בצורה קיצונית גם כאשר הופכים את המכשיר לנקודה חמה או מצלמים בו הרבה.

כאמור, למכשיר יש שלושה מצבי עבודה, אחד מהם הוא ה-GT MODE. המצב הזה מיועד לתת מענה במקרה שאתם עושים שימוש מאומץ במיוחד בטלפון. הטלפון אמור לספק ביצועים טובים יותר ובמקביל לזלול יותר סוללה. רוב הזמן אין צורך לעשות שימוש במצב הזה, וגם במצב עבודה רגיל הטלפון מהיר.

מצלמות רילמי GT Neo 3

למכשיר מערך שלוש מצלמות 50MP AI עם חיישן Sony IMX766.

  •  מצלמת דגל ראשית ברזולוציית 50MP
  •  מצלמת זווית סופר רחבה של 119°
  • מצלמת מאקרו 4 ס"מ

על הנייר הן נשמעות מבטיחות, אך במבחן התוצאה מתגלה שהתמונות שהן מפיקות בינוניות. בצילום באור יום הצבעים היו קצת חיוורים ולא מספיק נאמנים למציאות. בצילום בחושך התמונה לא מספיק חדה.

חשוב להדגיש שהתמונות – במיוחד אלה שמצולמות באור יום – אינן גרועות. תוכלו ליהנות מהן ולשתף אותן ברשתות חברתיות, אבל בהשוואה למצלמות של מכשירי הדגל שהזכרנו קודם הן בינוניות.

נפח אחסון, זיכרון עבודה ומערכת הפעלה

זכרון RAM של 12GB ו-256GB של אחסון מהיר. בנוסף, יש כאן מאיץ גרפי Mali-G610 MC6 בטכנולוגיית הגיימינג HyperEngine 5.0.

מערכת ההפעלה היא מערכת Realme UI 3.0 המבוססת על אנדרואיד 12.

צליל ורמקולים

אז אמנם רילמי gt neo 3 הוא לא מכשיר יקר, אבל הוא מספק יופי סאונד באמצעות שני הרמקולים הטסריאופוניים שלו. גם כאשר שומעים בסאונד גבוה, הצליל אינו צורם.

בשורה התחתונה: טלפון סלולרי טוב מאוד במחיר נגיש

כאמור, Realme GT NEO 3 מציע תכונות שחלקן לא זמינות היום במכשירים הרבה יותר יקרים, כמו אייפון 14 או סמסונג גלקסי פליפ 4… בעיקר מדובר בטעינה המהירה שלו ובמטען המצוין שלו. הוא גם מגיע עם זיכרון עבודה מאוד נדיב ונפח אחסון שרוב האנשים ממש לא צריכים יותר ממנו.

אם אתם מחפשים טלפון מהיר עם סוללה טובה ומסך טוב, ולא חשובה לכם מצלמה טובה – שווה בהחלט לשקול את הטלפון הזה בחיוב.

מחיר רילמי GT NEO 3

כאמור, מדובר במכשיר עם חומרה חזקה ונתוני טעינה מרשימים, אך מחירו יחסית לא גבוה.

KSP1999 ש"ח ואוזניות מתנה

מיהי חברת רילמי?

חברת Realme היא חברה סינית שצומחת במהירות, והסמארטפונים שלה מספקים תמורה יפה במחיר לא מאוד גבוה. כך למשל, Realme GT NEO 3 נמכר במחיר נגיש של כ-2000 ש"ח (ראו בהמשך).

כמובן, אי אפשר להשוות בין מכשירי דגל כמו אייפון 14 פרו מקס או סמסונג גלקסי S22 אולטרה לבין מכשיר הדגל של רילמי מבחינת יכולות צילום ועוד. עם זאת, קשה להתעלם מהעובדה שאפל בוחרת שלא לשפר את הסוללות ואת הטעינה שהיא מציעה במכשיר יקר כמו אייפון, וגם סמסונג רחוקה מלהציע מהירות טעינה כזאת. השתיים גם הפסיקו לספק מטען בערכה שלהן – וגם גוגל לא מציעה ב-PIXEL 7 מטען או טעינה מהירה במיוחד. זאת, בעוד שכיום סמארטפונים סיניים כמו One Plus Nord, שיאומי או רילמי מציעים טעינה הרבה יותר מהירה במחיר הרבה יותר נמוך מזה של מותגי הפרימיום.

התוצאה היא שמי שמחפש כיום סמארטפון זול וטוב יכול למצוא מגוון גדול של מכשירים. לעומת זאת, מי שקונה מכשיר פרימיום משלם הרבה יותר, מקבל טעינה איטית יותר ואף צריך להוסיף כסף כדי לקנות מטען.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות