קולקציית החורף של נקסט ישראל: יותר משתלם מאשר בחו"ל. בדקנו

קולקציית החורף של נקסט ישראל: יותר משתלם מאשר בחו"ל. בדקנו

נקסט ישראל משיקה קולקציית חורף ושוב מוכיחה שהישראלים חשובים לה: המחירים בישראל נמוכים יותר מהמחירים באתר הבריטי

דורית ריבליס פרזנטורית נקסט ישראל
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אחרי שנה וחצי בלי השקות פיזיות, אתר NEXT השיק את קולקציית החורף באירוע חגיגי. הקולקציה בנקסט ישראל כוללת כרגיל מגוון גדול, אשר מתעדכן באתר כל שישה שבועות. המחירים מתחילים בכמה עשרות שקלים ומגיעים לכמה מאות שקלים, בהתאם לפריט, למותג ולמעצב. מה שמשמח לראות הוא שהמחירים באתר נקסט ישראל במקרים רבים יותר נמוכים מאשר באתר נקסט הבריטי.

אגב, השנה, ישראלים שמבקרים בבריטניה או גולשים באתר נקסט, יוכלו לנפח את החזה בגאווה כשיראו בשלטי חוצות ובחלונות הראווה את הדוגמנית הישראלית דורית ריבליס, אשר הצטלמה לקמפיין הבינלאומי של NEXT.

קולקציית חורף בנקסט ישראל – הצצה למגוון ולמחירים

כאמור, בימים אלה מתחילה להימכר בנקסט ישראל קולקציית סתיו-חורף, שכוללת בגדי נשים, בגדי ילדים, בגדי גברים וגם נעליים, מגפיים ומעילים. לא כל המחירים נמוכים – אבל אפשר למצוא הרבה כאלה.

אם בעונת הקיץ היו הרבה מאוד פריטים בוורוד, לקראת החורף הצבעים הדומיננטיים, בנוסף לוורוד עתיק, הם צבעי אדמה, ניוד וירוקים (החל מירוק בקבוק ועד מנטה וירוק זית).

כמו תמיד בנקסט, אפשר למצוא גם ביגוד בייסיק וגם פריטים של מעצבים בריטיים, ביניהם אמה וויליס ודורותי פרקינס. בבגדי הילדים אפשר למצוא מותגים כמו Ted Baker London ואת המותג של ג'ולס אוליבר Little Bird ועוד.

קולקציית הנשים לאביב קיץ 2021 של NEXT

אחד הדגשים שבנקסט שמים הוא על מגוון מידות – ולא רק כאלה שמתאימות לנשים רזות. בחברה מציעים מגוון פריטים גדול בפלאס סייז, החל משמלות אלגנטיות טוניקות וסריגים, ועד מכנסיים, טייצים ז'קטים ומעילים – במידות עד 50.

אחד הסגנונות הבולטים הוא סטים מקטיפה – שהפכו לאופנתיים לאחרונה. עוד בקולקציה: ג'ינסים בסגנונות שונים, מסקיני ועד בויפרנד, חולצות מכופתרות, סריגים, שמלות מידי וחליפות במגוון בדים. אפשר גם למצוא הדפסים פרחוניים, פריטים פרוותיים ושמלות נוצצות לסילבסטר.

נקסט ישראל: ז'קט מפרווה מלאכותית ועור מלאכותי – 246 שקל

 

באתר שמים דגש גם על מעילים, בתקווה שהחורף הישראלי יהיה מספיק קר בשבילם. מה שבולט הוא מעיל טרנץ', כשהמלצת מעצבי הרשת היא להשיג מראה מתוחכם בקלות עם מעיל ארוך הנרכס עם חגורה.

עוד במגוון: ז'קטים נפוחים ודקים שניתן לשלב עם ג'ינס, ז'קט קצר מזמש, מעילי אופנוענים מעור או ז'קט דמוי פרווה.

נקסט ישראל - ג'קט utility
ג'קט utility: מחיר באנגליה – 45 פאונד (כ-200 ש"ח). מחיר בישראל – 147 ש"ח

 

ג'ינס עם חגורה נקסט ישראל
ג'ינס Paperbag Belted Tapered: כ-26 פאונד בבריטניה (115 ש"ח), 85 ש"ח בנקסט ישראל

טווח המחירים של קולקציית הנשים של אתר NEXT:

  • מעילים וז'קטים: 70-252 ש"ח
  • שמלות: 79-288 ש"ח
  • מכנסיים: 52-215 ש"ח
  • חולצות וטי שרטים: 23-246 ש"ח

קולקציית הגברים של NEXT – מחליפות ועד פיג'מות

הקולקציה מגוונת מאוד – החל מבגדי בית ועד חליפות טוקסידו. בין היתר, היא כוללת חליפות שני כפתורים המתאימות לאירוע בערב, סוודרים עם גולף וסריגים חלקים ומודפסים.

נקסט ישראל - ז'קט לגברים
ז'קט קורדרוי עם צווארון Borg: כ-65 פאונד בבריטניה (265 ש"ח), כ-214 ש"ח בישראל

 

חולצה מכופתרת שחורה אוקספורד NEXT
חולצה מכופתרת שחורה אוקספורד: 25 פאונד בבריטניה (כ-110 ש"ח), 85 ש"ח בנקסט ישראל

 

כמו בקולקציית הקיץ, גם בחורף נמכרות חולצות מכופתרות משובצות ומגוון ג'ינסים, לצד מכנסי צינו בצבעי אדמה, קרדיגנים סרוגים עם כפתורים, מעילים קצרים או ארוכים עמידים בגשם, וסטים ללא שרוול עם קפוצ'ון.

באגף בגדי הבית אפשר למצוא פיג'מות, חלוקים ופוטרים.

באגף הנעליים המגוון רחב וכולל נעלי מוקסינים קלאסיות, נעלי התעמלות לסוגיהן ועוד.

טווח המחירים של קולקציית הגברים של NEXT

  • בלייזרים וז'קטים אלגנטיים (מותגים): 143-500 ש"ח
  • ג'ינסים: 89-136 ש"ח
  • סוודרים וסריגים: 86-143 ש"ח

קולקציית הילדים לאביב קיץ של NEXT

קולקציית בגדי הילדים של NEXT מוצעת בבדים גמישים, כביסים ונוחים.

הפריטים מותאמים לגילים שונים, החל מחולצות עם הדפסים ועד שמלות נשף אופנתיות וחגיגיות עם טול ופייטים.




בקולקציית הבנות אפשר למצוא שמלות מקורדרוי, קטיפה, פוטר וג'ינס, טול ג'ינס, ולצידן שמלות קומות בהדפסים, שמלות מסתובבות ליום יום ושמלות חגיגיות עם טול.

בנוסף, סווצ'רים, ג'קטים מקורדרוי וג'ינס, טייצים, חצאיות וז'קטים דמויי עור ומבחר מגפונים וסניקרס.

מארז שני ג'ינסים נמתחים לילדות נקסט ישראל
מארז שני ג'ינסים לילדות: כ-15-19 פאונד בבריטניה (66-84 ש"ח), 68-86 ש"ח בישראל

 

בקולקציית הבנים מככבות החולצות המכופתרות, חלקות או מודפסות, וסטים, סריגים בהדפסים גאומטריים ובצבעוניות נוכחת כמו חרדל, ירוק וחמרה, מכנסי בד כותנה נמתחים וחליפות טרנינג. לצד אלה יש ז'קטים דמויי עור ופיג'מות, סניקרס, נעלי ספורט ומגפיים.

טווח המחירים של קולקציית הילדים של NEXT

  • חולצות טריקו: 130-15 ₪
  • שמלות: 195-20 ₪
  • מכנסיים: 220 -10ש"ח
  • נעליים לבנים 28-213 ₪
  • נעליים לבנות 208-28 ₪

בנוסף NEXT משיקים שיתוף פעולה עם המותג Little Bird השייך לרעייתו של השף הידוע ג'יימי אוליבר, הקולקציה החדשה כוללת 140 פריטים בטווח מחירים של 30 ₪ ועד 300 ₪.

נקסט ישראל – המחירים המפתיעים בהשוואה לחו"ל

בכל השקה של NEXT, אנחנו בפואנטה בודקים אם בכלל משתלם לישראלים להזמין בנקסט ישראל, או שהמחירים באתר NEXT הבריטי יותר נמוכים. עשינו את זה בעת ההשקה בחורף 2020, עשינו את זה שוב בהשקת קולקציית הקיץ 2020 ואנחנו עושים זאת גם הפעם. בכל הפעמים גילינו לשמחתנו שנקסט לא מקפחת את הישראלים – ואפילו להפך! לישראלים הרבה יותר משתלם להזמין מנקסט ישראל.

השוואת מחירים שביצענו כאן גילתה שהמחירים באתר נקסט ישראל לפעמים נמוכים משמעותית מהמחירים בנקסט בריטניה. לעתים, המחירים דומים או יקרים רק בשקלים בודדים.

נזכיר כי הדבר הפוך לחלוטין בהשוואות מחירים שאנחנו מבצעים מדי פעם בענף האופנה ובענפים אחרים. כך למשל, קטלוג איקאה 2021 ששוב מוכיח שהישראלים משלמים באיקאה הרבה יותר מהגרמנים או צרכנים אחרים בחו"ל.

את העדכונים השווים אנחנו מפרסמים בטלגרם של פואנטה. הצטרפו אלינו >

נקסט ישראל – שואפת להגדיל נתח שוק

רשת NEXT הבריטית זוכה בישראל לפופולריות גדולה כבר הרבה זמן, ובשנת 2010 החלה לפעול בישראל. לפני כשנה היא החליטה להגדיל את הנוכחות שלה בישראל. כפי שפרסמנו אז כאן באתר פואנטה, המטרה של הנהלת נקסט הייתה להרחיב את הקהל. העוצמה של נקסט בישראל הייתה בתחום בגדי הילדים, והשאיפה היא שהישראליות והישראלים יקנו בו יותר בגדי נשים וגברים.

באתר נקסט ניתן למצוא למעשה הכול – החל מפריטים של NEXT בעשרות שקלים ועד בגדי מעצבים ומותגים באלפי שקלים.

בבריטניה, כידוע, NEXT הוא אחד מאתרי האופנה המובילים ויש לו גם חנויות פיזיות רבות. ולא רק בבריטניה. יש מדינות רבות שיש בהן חנויות של NEXT (כ-700 חנויות פיזיות ב-70 מדינות), אבל לשאלת פואנטה בעבר האם יש תוכנית לפתוח חנות של נקסט בישראל, התשובה שקיבלנו הייתה שלילית. החברה ממשיכה להתמקד בארץ במכירות דרך האתר בלבד. האתר הוקם ב-2010 ומציע שילוח חינם תוך 4-7 ימים ושירות לקוחות פעיל 24/7 – בניגוד לרוב האתרים שפועלים בארץ, החל מקסטרו ועד זארה.

העובדה שנקסט בוחרת שלא לפתוח חנות בישראל תמוהה, לאור העובדה שבנקסט מייחסים לשוק הישראלי הרבה חשיבות ואומרים שישראל היא השוק השלישי בגודלו של החברה. ככל שזה נוגע לאתר נקסט ישראל, הרשת מקפידה שהוא יהיה מותאם לצרכים הישראלים.

שתפו את הכתבה, ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה ממש חשוב לנו…

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות