אלה המלונות הטובים בישראל לשנת 2022

אלה המלונות הטובים בישראל לשנת 2022 – לפי בחירת ארגון WTA

וולדורף אסטוריה בירושלים, דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב ומלון בראון בתל אביב – אלה הזוכים בפרסי ה"אוסקר" השנתיים של TWA

המלונות הטובים בישראל - וולדורף אסטוריה בירושלים
המלונות הטובים בישראל - וולדורף אסטוריה בירושלים
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מעוניינים ללון במלון הטוב בישראל, לפחות זה שזכה בתואר הזה ע"י ארגון World Travel Awards – תצטרכו להזמין חדר במלון וולדורף אסטוריה ירושלים. המלון זכה ב"אוסקר" של עולם התיירות והנסיעות לשנת 2022, ונטל את התואר ממלון דיוויד אינטרקונטיננטל – שהחזיק בו בשנת 2021. כמובן, חשוב להבין שפרסי ה-WTA אינם פרסים רשמיים של גוף תיירות בינלאומי רשמי או משהו בסגנון, אלא מדובר בגוף מסחרי – ובכל זאת מדובר במוסד ותיק שמוביל כבר 29 שנה את יוזמת הדירוג השנתי. לכן, בענף התיירות מתייחסים אליו ברצינות רבה. הבחירה מתבצעת ע"י אנשי מקצוע וצרכנים שמצביעים ב-160 מדינות ומדרגים את בתי המלון על פי קריטריונים קבועים.

מול וולדורף אסטוריה התמודדו על התואר הזה מלונות מובילים אחרים בישראל, ביניהם קרלטון תל אביב, מלון דיוויד ים המלח, מלון גלי כנרת, מלון הילטון תל אביב, מלון דיוויד אינטר-קונטיננטל תל אביב (שהיה הזוכה בשנה שעברה), מלון המלך דוד בירושלים, מלון ממילא בירושלים, מלון רנסנס בתל אביב, מלון שרתון בתל אביב, מלון שחרות, מלון דוד קמפינסקי, The Jaffa בתל אביב ומלון סטאי בתל אביב.

המלונות הטובים בישראל בקטגוריות השונות

מלון וולדורף אסטוריה בירושלים – מה הופך אותו למלון הטוב בישראל?

מלון וולדורף אסטוריה בירושלים נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם פאלאס. הוא נחשב לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל, עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר.

במלון, אשר הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחידי בירושלים, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, חדר כושר, ספא יוקרתי ורמת שירות גבוהה.

הזכייה נחשפה בטקס במלון ריץ קרלטון בעמאן.

מלון העסקים הטוב בישראל – דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב

אז אמנם מלון דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב נפרד מהתואר "המלון הטוב ביותר בישראל", אבל הוא זכה בתואר נחשק אחר של WTA: מלון העסקים הטוב בישראל.

במלון, הממוקם על חוף ימה של תל אביב, סמוך לשכונת נווה צדק, יש 550 חדרים שרובם משקיפים לים. המלון מציע  אולמות כנסים, 3 מסעדות, חדר כושר ועוד.



Booking.com

מלון הבוטיק הטוב בישראל: מלון נורמן

ומי שאוהב דווקא מלונות בוטיק ומחפש את המלון הטוב בישראל לשנת 2022, כדאי שיידע שהזוכה השנה הוא מלון נורמן בתל אביב.

את התואר הזה הוא נטל ממלון אמריקן קולוני בירושלים.

מלון נורמן, שממוקם בתל אביב הישנה ברחוב נחמני, מציע חדרים וסוויטות. פועלת בו מסעדת אלנה, וגג המלון (שממנו נשקפת שקיעה נהדרת) הוא ביתה של מסעדת "דיינינגס" – מסעדה יפנית שזכתה לשבחים בינלאומיים (ואחותה של מסעדת Dinings SW3 בלונדון). חובבי היין יתענגו על היינות של מרתף היינות של שירה צידון.

בדרך לתואר הנכסף, גבר מלון נורמן על מלונות בוטיק מצוינים אחרים, כמו מלון עלמה בתל אביב, בית בגליל, מלון פבריק בתל אביב, מלון מונטיפיורי, מלון נורדוי, אמריקן קולוני, מלון האפנדי בעכו ומלון ורה בתל אביב.



Booking.com

אלה המלונות הטובים בישראל, אבל מה קורה בעולם?

פרסי WTA ניתנים כמובן לבתי מלון בכל העולם. אמנם, המלונות הטובים בישראל הם בתי מלון מצוינים, אבל למרבה הצער הם לא זכו להיכנס לרשימה היוקרתית של המלונות הטובים בעולם, וגם לא של המלונות הטובים במזרח התיכון. מי כן?

את התואר מלון העסקים הטוב במזרח התיכון קטף מלון conrad בדובאי. המלון המפואר הזה מציע לאורחיו אולם נשפים ענק, חדרים וסוויטות שמשקיפות לים, ובחירה בין 12 מסעדות במגוון סגנונות, החל מלבנוני, דרך לטיני ועד יפני ואיטלקי.

מלון קונרד בניו יורק, אגב, קטף את התואר הנכסף "המלון הטוב ביותר בצפון אמריקה לשנת 2022".

את התואר "הריזורט הטוב ביותר במזרח התיכון לשנת 2022" קטף הריזורט האיקוני Atlantis, The Palm באיחוד האמירויות. אגב, מי שיזמין חופשה שם לסיום השנה האזרחית ותחילת שנת 2023, יזכה בערב השנה החדשה לראות הופעה של קיילי מינו…


Booking.com

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 1

  1. בולשיט אין מצב, מלון המלך דוד בירושלים הוא מלון הפאר והיוקרה הטוב ביותר בישראל. אף מלון לא מתקרב אפילו לרמה שלו.

נגישות