דרים קארד VIP: מה חשוב לדעת על כרטיס האשראי Dreamcard VIP של פוקס

דרים קארד VIP: מה חשוב לדעת על כרטיס האשראי Dreamcard VIP של פוקס?

מה תרוויחו אם תהיו חברי מועדון VIP דרים קארד של פוקס ותנפיקו כרטיס אשראי דרים קארד של MAX? האם ההטבות שוות את עלות הכרטיס? פואנטה בודקת

VIP דרים קארד: מאיה ורטהיימר ומאור שווייצר בפרסומת לפוקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

יש כל מיני כרטיסי מועדון בישראל המבוססים על כרטיסי אשראי, אחד הבולטים שבהם הוא vip דרים קארד של פוקס. קבוצת FOX כוללת עשרות מותגים והיא מאפשרת גם להצטרף למועדון לקוחות דרים קארד בלי כרטיס אשראי, אבל האשראי מספק לחברי המועדון מעמד פרימיום. המעמד הזה, כמובן, נועד לעודד אתכם להנפיק עוד כרטיס אשראי, אז כדאי שתכירו את היתרונות ואת החסרונות. אין ספק שכרטיס אשראי דרים קארד מבטיח למי שמחזיק בו הרבה הטבות, אבל כמו תמיד, יש גם אותיות הקטנות.

קודם כל, יש דמי שימוש שנתיים בכרטיס, ומעבר לזה ככל שיש לכם יותר כרטיסי אשראי, קשה יותר לעקוב אחרי ההוצאות שלכם. במקרה הזה, אם אתם מחליטים להוציא כרטיס אשראי דרים קארד, אתם למעשה הופכים ללקוחות של חברת האשראי MAX – ותצטרכו לשלם לה בכל חודש דמי חבר (אחרי השנה הראשונה). מצד שני, מאחר ש-FOX היא אחת הקבוצות הגדולות בישראל, מחזיקי כרטיס דרים קארד וי איי פי צוברים נקודות לא רק בפוקס, אלא במגוון עצום של חנויות – החל מאמריקן איגל ועד Foot Locker.

דפנה הראל כפיר טיק טוק

עבור מי שתוהה אם משתלם לו להוציא ויזה דרים קארד ואיפה הוא יוכל לממש את הנקודות, נזכיר כי מחזיקי כרטיס Dreamcard VIP מקבלים 15% צבירה שניתן לממש ב-15 מותגי קבוצת פוקס, ביניהם פוקס, פוקס הום, אמריקן איגל, פוט לוקר, מנגו, ללין (לא באתר, רק בחנויות), טרמינל X ועוד.

מה שחשוב לדעת הוא שיש מותגים של פוקס שלא כלולים במועדון גם אם יש לכם כרטיס vip דרים קארד. מדובר למשל בנייקי ובמותג ההלבשה סאקס.

כמה עולה כרטיס vip דרים קארד?

כדי להנפיק ויזה דרים קארד, יש לשלם באופן חד פעמי כ-70 שקל, ולאחר מכן אפשר לצבור נקודות ולקבל הנחה בחודש יום ההולדת.

כמו בכל חברה שרוצה לשכנע אתכם להוציא כרטיס אשראי, גם מקס ופוקס מבטיחות למי שמנפיק ויזה דרים קארד פטור לשנה מדמי כרטיס, אבל לאחר מכן התשלום הוא בהתאם לתקנון של MAX. זה אומר שאם יש לכם כבר כרטיס אשראי אחד או שניים, אתם עלולים לשלם כל חודש דמי חבר בגובה של 50-70 ש"ח רק בשביל "הזכות" להחזיק כרטיסי אשראי.

>> קראו את הפרטים על רשת דרים ספורט של קבוצת פוקס >>

מה ההבדל בין מועדון Dreamcard הרגיל לדרים קארד VIP?

לחברת פוקס יש כרטיס מועדון כבר שנים. מדובר במועדון דרים קארד – והוא לא מצריך הנפקת כרטיס אשראי. אז למה לכם להוציא בעצם את הכרטיס הזה? זה ברור שלפוקס יש אינטרס שתקנו רק אצלה ושלחברת MAX יש אינטרס שתשתמשו בכרטיס שלה, אבל מה אתם מרוויחים מזה – אם בכלל?

רגע לפני שנצביע על ההבדלים בין להיות "סתם" חבר מועדון דרים קארד של פוקס לבין להיות חבר מועדון vip דרים קארד עם כרטיס אשראי, ניזכר רגע בהיסטוריה הלא רחוקה.

דרים קארד וי איי פי הוא כרטיס אשראי שיצא לדרך עוד בשנת 2018 ועם ההתרחבות של קבוצת פוקס הוא הולך ונעשה דומיננטי. כבר בעת הקמתו, היו לקבוצת פוקס 1.5 מיליון חברי מועדון – ומאז המספרים גדלים.

כיום פוקס בעצם מציעה לכם היות חברי מועדון דרים קארד רגילים או להיות חברי מועדון דרים קארד VIP – אבל כדאי לזכור דבר אחד: לא משנה אם אתם מנפיקים כרטיס אשראי דרים קארד VIP או לא – בכל מקרה תשלמו כ-70 שקל באופן חד פעמי כדי ליהנות מהטבות מעדון פוקס  Dreamcard:

אז מה מקבלים חברי מועדון דרים קארד בלי כרטיס אשראי?

  • 100 ש"ח למימוש חד פעמי במהלך החודש העוקב לחודש ההצטרפות באחד ממותגי המועדון
  • הטבת יום הולדת – 30% הנחה בקנייה עד 500 ₪ בחודש יום ההולדת. למימוש חד פעמי בכל אחד ממותגי המועדון. מקסימום 150 ₪ הנחה לאחר מבצעים/הטבות, לרבות הטבה זו.
  • צבירת נקודות בשווי 10% על הקניות בחלק מהרשתות החברות במועדון – ומימושן אותן באותן רשתות. מדובר בחלק מהמותגים של קבוצת פוקס, ביניהם פוקס, פוקס הום, אתר טרמינל X, מנגו, אמריקן איגל, צ'ילדרנס פלייס, בילבונג, ללין ומותג ההלבשה התחתונה aerie.

חשוב לזכור, את כל ההטבות האלה אתם מקבלים בלי קשר להנפקת כרטיס אשראי vip דרים קארד. אתם יכולים לשלם בכל כרטיס אשראי שמתחשק לכם.

וכמה עולה להם להיות חברי מועדון דרים קארד?

העלות היחידה היא 69 ש"ח באופן חד פעמי.

ומה מקבלים חברי מועדון דרים קארד VIP עם כרטיס אשראי?

כדי שתרצו להנפיק כרטיס אשראי דרים קארד, מציעים לכם הטבות דומות, אבל שיעור צבירה גבוה יותר וגם צ'ופר יום הולדת נדיב יותר.

  • 200 ש"ח למימוש חד פעמי במהלך החודש העוקב לחודש ההצטרפות באחד ממותגי המועדון (50 ₪ למימוש בעת ההצטרפות למסלול האשראי ולמשך חודשיים ו-150 ₪ הניתנים למימוש מיום הפעלת הכרטיס ולמשך חודשיים).
  • הטבת יום הולדת – 30% הנחה בקנייה עד 1000 ₪ בחודש יום ההולדת. למימוש חד פעמי בכל אחד ממותגי המועדון. מקסימום 300 ₪ הנחה לאחר מבצעים/הטבות, לרבות הטבה זו.
  • צבירת נקודות בשווי 15% על הקניות – ביותר רשתות של המועדון.
  • 5 הטבות מתחלפות ובלעדיות למחזיקי כרטיס אשראי DREAMCARD VIP במותגי המועדון.
  • תוכנית ההטבות של max הכוללת פינוקים 1+1 לאטרקציות, הופעות חיות, סרטים, הצגות ועוד.
  • ביטוח נסיעות לחו"ל חינם ל-5 ימים

וכמה עולה להם להיות חברי מועדון דרים קארד?

אבל, וזה אבל גדול, מדובר בכרטיס יקר – כי אחרי השנה הראשונה יש דמי שימוש בכרטיס כפי שיפורט מיד.

עלויות קבועות – כרטיס דרים קארד VIP

בכל חודש ישלמו בעלי כרטיס זהב דמי כרטיס בגובה של כ-16 שקל, מה שמסתכם בעלות שנתית של כ-190 שקל. אם יבוצעו בכרטיס רכישות בגובה 1,750-5,000 שקל בחודש, דמי הכרטיס יירדו לכ-10 שקל בחודש (כלומר, 120 שקל בשנה).

פואנטה בטלגרם

בעלי כרטיס פלטינה, אגב, משלמים אפילו יותר: דמי כרטיס של כ-20 שקל בחודש, כלומר כמעט 240 שקל בשנה. כאן רק רכישה בסכום של מעל 3,000 שקל בחודש בכרטיס תוזיל את דמי הכרטיס בכארבעה שקלים לכ-16 שקל בחודש, כלומר כ-190 שקל בשנה.

צרכנים שיצליחו להוציא בכרטיס הזה מדי חודש סכום של מעל 5,000 שקל – יקבלו פטור מדמי כרטיס.

המהלכים של MAX מאז הפרידה משופרסל

כפי שפורסם בפואנטה, לפני כמה שנים התפרק מועדון הלקוחות של שופרסל ולאומי קארד. במקומו הוקם מועדון לקוחות שופרסל עם כאל. כזכור, ממש לאחרונה פרסמנו כתבה נרחבת על שדרוג מועדון לקוחות שופרסל SUPREME.

מאז, לאומי קארד הפכה ל-MAX וגם השיקה את כרטיס אשראי מקס בק ואת כרטיס האשראי super pay-back, שמקנה החזר לקנייה חוזרת במספר רשתות מזון – ולא ברשת אחת שאיתה יש לה הסכם.

ל-MAX יש הסכמים עם כמה גופים גדולים, כמו מועדון הצרכנות ביחד בשבילך, הייטק זון, קבוצת עזריאלי (עם כרטיס אשראי מולטי עזריאלי), בהצדעה, מועדון יותר ועוד.

ההתחברות לפוקס היא מהלך חשוב מבחינתה, כי מדובר בקבוצת האופנה הגדולה בארץ ובמועדון הלקוחות הגדול בארץ.

מקס באופן כללי רוצה להתרחב לכיוונים נוספים והשיקה גם את MAX חיסכון לצד MAX ביטוח.

פוקס לא נחה: מרשת שילב ועד רשת אביזרי הסולר RED

קבוצת פוקס לא מסתפקת ביצירת מועדון לקוחות מבוסס כרטיס אשראי דרים קארד VIP. הקבוצה עסוקה כל הזמן בהתחדשות ובהתרחבות – כאשר בשנים האחרונות היא הקימה את רשת אביזרי הסלולר RED בשת"פ עם הוט והתרחבה אל מעבר לתחום האופנה.

גם אתר טרמינל X כל הזמן מתרחב. באתר משווקים עשרות מותגים. נזכיר עוד כי אפילו רשת שילב שייכת לקבוצת פוקס.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות