להפוך קניות לטיסות וחופשות בארץ. זה מה שמציע כרטיס האשראי BEYOND

כרטיס האשראי ביונד מציע צבירת נקודות עבור חופשות וטיסות. האם הוא משתלם?

אנחנו קונים יותר ויותר בכרטיס אשראי – ועכשיו גם כרטיס BEYOND מציע להפוך את הקניות בארץ ובחו"ל לחופשות ולטיסות. כמה תצטרכו להוציא? בדקנו

BEYOND
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

כרטיס אשראי חדש מבטיח להפוך את הקניות שלכם לנקודות טיסה או חופשה בארץ – והפעם לא מדובר בכרטיס של חברת אשראי וגם לא של חברת תעופה. מדובר בכרטיס BEYOND של הבנק הבינלאומי, בשיתוף עם חברת איסתא. הרעיון דומה לסקיי מקס (SKYmax) של חברת האשראי מקס, משום שהוא מאפשר צבירת נקודות ומימוש בחברות תעופה שונות (בניגוד ל"פליי קארד" שמי שמחזיק בו יכול לצבור רק נקודות נוסע מתמיד של אל על), אבל יש גם הבדלים בין הכרטיסים (ראו בהמשך).

כרטיס BEYOND הוא כרטיס אשראי בנקאי ראשון שמאפשר צבירה למימוש נקודות לטיסות, והוא זמין לקוחות הבנק הבינלאומי שמזמינים כרטיס מסוג גולד, כרטיס פלטינום וכרטיס זהב עסקי לעסקים קטנים.

בבנק הבינלאומי ואיסתא מבטיחים שכרטיס ביונד מעניק "את יחס הצבירה הטוב ביותר מבין מועדוני התעופה". יחס ההמרה המקסימלי הוא נקודה בגין רכישה בארץ של 160 ש"ח או נקודה בגין רכישה ב-80 ש"ח בחו"ל, אבל כדי ליהנות ממנו תצטרכו להוציא המון המון כסף.

בנוסף, כדאי לדעת שעבור תשלומים למוסדות, כמו תשלום לחברת החשמל או ארנונה, צוברים הרבה פחות כסף מאשר עבור קניות.

קיימים 3 סטטוסים אשר נקבעים בכל חודש בהתאם לרמת ההוצאות בכרטיס: Plus (פלוס), Priority (פריוריטי), Premier (פרמייר). הלקוח יכול להתעדכן מדי יום במצב צבירת הנקודות באתר ובאפליקציית הבנק, כאשר כל נקודה שוות ערך לשקל אחד.

תשלום למוסדות  קניות בארץ קניות בחו"ל (כולל אונליין)
פלוס: הוצאה של עד 8,000 ש"ח 520 ש"ח = 1 נקודה 260 ש"ח = 1 נקודה 130 ש"ח = 1 נקודה
פריוריטי: הוצאה של 8000-15,000 ש"ח 360 ש"ח = 1 נקודה 180 ש"ח = 1 נקודה 90 ש"ח = 1 נקודה
פרמייר: הוצאה של 15,000 ש"ח ומעלה  320 ש"ח = 1 נקודה 160 ש"ח = 1 נקודה 80 ש"ח = 1 נקודה

  • היתרון הוא שניתן לצבור את הנקודות מכמה כרטיסים.
  • החיסרון הוא שהנקודות נצברות לשנה בלבד. לדוגמה, נקודות נצברו במרץ 2022, יימחקו במרץ 2023. אם יש משהו שלמדנו מהקורונה הוא ששנה זה מעט למימוש חופשות וטיסות.

אז מה מציע כרטיס אשראי BEYOND?

את ההטבות שניתנות למחזיקי כרטיס האשראי החדש הם ימצאו באתר ייעודי ששמו (כמובן) Beyond, אשר יוקם ויתופעל על ידי חברת איסתא.

פואנטה בטלגרם

הכרטיס מבטיח הזמנת טיסות באמצעות נקודות, או שדרוגים כאלה ואחרים, כמו שדרוג להופעה של אדל, שדרוג כרטיס לרבע גמר ליגת האלופות או ספא זוגי חינם במלונות ישרוטל קולקשיין.

מחזיקי הכרטיס מקבלים במקביל לצבירת הנקודות גם את ההטבות האחרות, כמו 1+1 לאטרקציות שונות (בניגוד לכרטיסי אשראי שמחייבים את הלקוח לבחור בין כרטיס מועדון נוסע מתמיד לבין כרטיס אשראי רגיל).

מה ניתן לעשות עם הנקודות הנצברות של Beyond?

  • לממש בטיסות עם חברות תעופה מקומיות וזרות, הן חברות סדירות והן לואו קוסט
  • לממש במלונות בארץ ובחו"ל
  • לשדרג כרטיסים לאירועי ספורט בחו"ל ולמופעים בחו"ל
  • לממש בחופשות קונספט כגון יוגה, גלישה, אקסטרים

הטבות נוספות לבעלי כרטיס BEYOND – ללא חיוב בנקודות

לקוחות Beyond ייהנו גם מהטבות נוספות ללא חיוב בנקודות למשל:

  • כניסה זוגית חינם לטרקלינים במסגרת smart delay* בעיכוב טיסה
  •  1% עמלת המרת מט"ח – בכרטיסי פלטינום חדשים בלבד
  • הטבת שליחות מט"ח עד הבית
  • הנחה של 25% בביטוח לנוסעים לחו"ל
  • הטבות צרכנות של חברות כרטיסי האשראי כמו מבצעי 1+1 (כולל כפל הטבות)

מה עומד מאחורי המהלך של השקת BEYOND ע"י הבנק הבינלאומי?

אגב, אם אתם שואלים את עצמכם מה קרה פתאום שהבנק הבינלאומי נכנס לתחום הזה, התשובה היא תחרות. בזמן האחרון מתעוררת תחרות בין הבנקים, שבאה לידי ביטוי גם בהשקת הבנק הדיגיטלי החדש ONE ZERO וגם ברפורמת המעבר בין בנק לבנק אונליין. לפני כן, חברות האשראי הופרדו מהבנקים. התוצאה היא שבנק הפועלים, למשל, השיק את תוכניות הטבות הפועלים WONDER, ובנק לאומי משקיע לא מעט בתוכנית ההטבות גודיז.

הבנק הבינלאומי מעוניין לשמר לקוחות ולגייס לקוחות, ולכן מצטרף גם הוא לבנקים שמחזרים אחרי הצרכנים באמצעות הטבות על חופשות.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
1
נגישות