פרסום מאמר אורח בפואנטה - הלקוחות שלכם כבר כאן, בואו לפגוש אותם

פרסום מאמר אורח בפואנטה – הלקוחות שלכם כבר כאן, בואו לפגוש אותם

יש לכם המון יידע, אתם מומחים בתחומכם? אל תשמרו את זה לעצמכם. הצטרפו לעסקים שכבר הבינו: שיתוף ידע באמצעות מאמר אורח הוא כלי חיוני להצמחת העסק. הבמה שלכם

מאמר אורח
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אין לכם זמן? אתם עסוקים? זה ברור. בעלי עסק הם אנשים עסוקים. אבל כתיבת מאמר אורח היא אחת הדרכים היעילות ביותר לנצל את הזמן המועט שלכם.

את המושג "לתת זה לקבל" אתם מכירים ודאי מהחיים הפרטיים שלכם. נתינה מעניקה סיפוק לא רק לזה שמקבל, אלא גם לזה שנותן. אולם, במגזר העסקי יש לה ערך נוסף: נתינה מעניקה חשיפה. לכן, לא מעט עסקים כבר אימצו את הסיסמה "לתת זה לקבל". הם נותנים מידע, טיפים והדרכות ומקבלים חשיפה, הכרה והערכה, שאותן הם מתרגמים ללקוחות. הם עושים זאת באמצעות מאמר אורח, שבו הם כאנשי מקצוע עומדים במרכז הבמה ומשתפים את הגולשים ביידע שלהם.

הכוונה כמובן אינה לתת את המוצר שלכם חינם. הכוונה היא לתת טעימה מהמומחיות הגדולה שלכם, להעניק הצצה למה שאתם יכולים לספק ללקוחות שלכם.

מאמר אורח באתר פואנטה – פרסום לעסק שרוצה חשיפה

יש לכם עסק. אתם מוכרים מוצר, שירות, ייעוץ… לא חשוב מה. מה שבטוח, כדי לשווק את העסק שלכם, אתם צריכים שיכירו אתכם.

אבל רגע – מי צריך להכיר אתכם? האם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם או גוגל?

התשובה היא גם וגם.

הדרך ללקוחות שלכם אחת עוברת בגוגל. לא צריך להיות מומחה בשיווק כדי להבין עובדה בסיסית לגבי נוכחות בגוגל – אם אתה לא שם, אתה לא קיים.

מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!

     

    מאמר אורח בפואנטה לצורך שיפור תוצאות בגוגל

    בעלי עסקים רבים אינם מכירים את המושג SEO (ראשי תיבות של Search Engine Optimization), כלומר, אופטימיזציה במנועי חיפוש. מאחורי המושג הזה מסתתר עולם שלם של כלים שהמטרה שלהם היא לשפר את הנוכחות שלכם בגוגל.

    מן הסתם, אם יש לכם אתר, אתם ודאי רוצים להופיע במקומות הראשונים בגוגל, אבל כדי להגיע לשם עליכם להשקיע באתר שלכם ולדאוג שאתרים אחרים ישלחו אליו קישורים.

    הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים של משרד הכלכלה מפרסמת באתר שלה מאמרים מועילים בתחומים שונים, כדי לתת לעסקים הללו כלים בסיסיים בשיווק. אחד המאמרים האלה עוסק בקידום האתר וחיזוקו בגוגל.

    כאן אתר פואנטה נכנס לתמונה. כאתר שמספק מידע וטיפים מעולים בכל התחומים – החל מפיננסים ועד ביטוח, תיירות או בריאות, אתר הצרכנות פואנטה הוא כלי לא רק לצרכנים, אלא לעסקים.

    פרסום מאמר אורח בפואנטה הוא כלי למיתוג עסקי. זהו עוד כלי בארגז הכלים שלכם לחזק את העסק בגוגל ולשפר את המיקום שלכם.

    מאמר אורח בפואנטה לצורך חשיפה ללקוחות

    כאמור, לתת זה לקבל. יש לכם המון יידע שצברתם במשך השנים – ויש מי שרוצה ללמוד מכם.

    אל תחששו לחלוק את היידע הזה. מאחורי המושג "לתת זה לקבל" עומד לא רק רצון אלטרואיסטי לחלוק יידע, אלא גם הבנה עסקית ששיתוף יידע הוא דרך למתג את עצמכם.

    כאשר לקוח מקבל טיפים שימושיים מאיש מקצוע, הוא מזהה אותו כבר סמכא בתחומו.

    באופן הזה, אתם טומנים את הזרעים לקראת המפגש הבא שלכם עם הלקוח. בפעם הבאה שהוא יחפש אי שמקצוע, הוא יזכור את שמכם, הוא יידע להעריך את המומחיות שלכם והדרך אל לבו תהיה קצרה יותר.

    מאמר אורח הוא כלי למיתוג אישי, ומיתוג אישי הוא כלי חיוני לחיזוק המיתוג העסקי שלכם.

    מעוניינים לפרסם בפואנטה?
    השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!

      קראו עוד על פרסום לעסקים

      פואנטה

      תגובות: 0

      נגישות