ישראכרט טופ מבטיח להיות כרטיס האשראי הכי משתלם. בדקנו

ישראכרט טופ מבטיח להיות כרטיס האשראי הכי משתלם. בדקנו

אין לכם כוח לקרוא את האותיות הקטנות? אתר פואנטה בדק בשבילכם איזה החזר כספי ואילו הטבות תקבלו בכרטיס האשראי ישראכרט טופ

ישראכרט טופ
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

קשה לפספס את הפרסומות של יובל סמו ואת שלטי החוצות שמזמינים אותנו להנפיק את כרטיס האשראי ישראכרט טופ, שמבטיח החזר כספי ברכישות אונליין והטבות שוות במאות בתי עסק. זה נשמע די מפתה לחשוב שבכל פעם שנשלם בכרטיס בקניות אונליין, נקבל החזר כספי…

בנוסף מובטחת למחזיקי ISRACARDTOP כניסה לטרקלין דן, פטור מדמי כרטיס לשנה (לאחר מכן דמי כרטיס עומדים על כ-15 ש"ח בחודש) ויחס המרה לנוסע המתמיד של אל-על – 1:750.


לכן, כמו תמיד, אתר פואנטה התגייס כדי לבדוק אם באמת שווה לנו להזמין כרטיס ISRACARD TOP, איזה החזר בדיוק נקבל, על מה ובאילו תנאים.

זה הזמן גם להזכיר שאחת הסיבות לקמפיין של ישראכרט הוא העובדה שבנק הפועלים כבר לא יכול להנפיק את הכרטיס של ישראכרט ללקוחותיו באופן אוטומטי, בשל רפורמת שטרום. הרפורמה אילצה את בנק הפועלים להיפרד מישראכרט ואת בנק לאומי להיפרד מ"לאומי קארד" (שהפה לחברת האשראי MAX) – וזאת כדי לשכלל את התחרות. כעת אנחנו רואים את פירות המהלך, כאשר בנק הפועלים השיק את מועדון הלקוחות פועלים WONDER שמקנה הטבות למי שמנפיק את כרטיס האשראי של הבנק ומשתמש בו, וישראכרט מצדה מנסה לגייס לקוחות באמצעות הטבות בישראכרט TOP. שניהם כמובן מתחרים בכרטיסים אחרים, כמו למשל מקסבק של חברת MAX.

איזה החזר כספי תקבלו בכרטיס ישראכרט טופ?

כאמור, הרושם מהניסוח "החזר כספי קניות אונליין" הוא שבכל פעם שתקנו משהו אונליין ותשלמו בכרטיס ישראכרט טופ, תקבלו כסף חזרה. זה לא מדיוק. מדובר בהחזר במנגנון של קאשבק, שמתבצע רק כאשר רוכשים באתרים מסוימים. אמנם, מדובר בכל האתרים הגדולים בארץ ובחו"ל, החל מבוקינג.קום ועד אייבורי, אבל עדיין לא מדובר בכל אתר שבחרו לקנות בו. כך למשל, אם אתם אוהבים לקנות באמזון – תגלו שהוא בכלל לא מופיע ברשימה.

איך מקבלים את ההחזר באמצעות ישראכרט טופ?

כדי שמחזיקי ISRACARDTOP יוכלו לקבל החזר כספי, הרכישה צריכה להתבצע דרך אתר TOPCASH (טופקאש). לשם כך, צריך להירשם באתר.

לאחר ההרשמה ניתן להיכנס דרכו לאתרים הרלוונטיים לבצע את הקנייה. אם תשכחו להיכנס לאתרי הסחר מבלי שנכנסתם קודם דרך אתר טופקאש, לא תקבלו את ההחזר.

 

דרך אחרת, עבור מי שגולש בדפדפן כרום (שזה הדפדפן שרוב האנשים גולשים דרכו), היא להתקין תוסף ייעודי של TOPCASH. כאשר רוצים לעשת קניות, יש ללחוץ על התוסף.

מה גובה ההחזר שמקבלים על קניות בישראכרט TOP?

ההחזר משתנה בין חנות לחנות, והוא עומד בממוצע על פחות מ-5% משווי הקנייה (בין 1.5% ל-9%). אפשר לראות את גובה ההחזר דרך אתר TOPCASH. על ההחזר מתווספים 7% נוספים.

זיכוי הקאשבק המאושר מתבצע מדי חודש בצורה אוטומטית ישירות לכרטיס האשראי.

האם אפשר לקבל את ההחזר רק דרך כרטיס ישראכרט טופ?

לא, חברת ישראכרט מציעה החזר על קניות אונליין גם למחזיקי כרטיסים אחרים, כמו אמריקן אקספרס, ויקטורי, משקארד ועוד.

ההחזר הכספי שנצבר לזכות המשתמש יימחק במידה ויהפוך למשתמש לא פעיל (אי שימוש בשירות במשך 12 חודשים).

 

האם ההטבה של טרקלין דן משתלמת?

למחזיקי כרטיס ישראכרט TOP מובטחת הטבת כניסה לטרקלין דן בנתב"ג, אבל גם כאן יש אותיות קטנות:

  • רק כניסה אחת חינם בחודש (בין מועדי חיוב) בכרטיס.
  • רק אם בוצעו בכרטיס עסקאות בבתי עסק בסך של 6,000 ₪ ומעלה במועד החיוב האחרון. אם לא מגיעים לסכום הזה, אפשר לשלם כ-70 שקל על כניסה לטרקלין.
  • יש להוריד קוד קופון באפליקציה הסלולרית / באתר קבוצת ישראכרט. פרטים נוספים באתר קבוצת ישראכרט.
  • יש להציג בכניסה לטרקלין דן כרטיס ISRACARDTOP וכרטיס עליה למטוס.
  • השהייה מוגבלת לשעתיים ובהתאם לתקנון טרקלין דן.

האם ההטבה בעמלת המרת מט"ח משתלמת?

כידוע, חברות האשראי גובות עמלת המרה על עסקאות במט"ח (בין אם שימוש במט"ח בחו"ל ובין אם תשלום במט"ח בקניות אונליין. באופן עקרוני, עמלת ההמרה בישראכרט על שימוש בכרטיס אשראי עומדת על 2.9%, ועל הוצאת מזומן היא לא פחות מ-3.5%.

בעלי כרטיס אשראי ישראכרט טופ מקבלים הנחה של 15% בעמלת המרת מט"ח על קניות בחו"ל ועל רכישות מאתרי אינטרנט בינלאומיים – אולם ההטבה אינה כוללת עמלת משיכת מזומן בחוץ לארץ ממכשיר אוטומטי/ דלפק.

החיוב מתבצע בעת מועד החיוב השקלי בארץ, ולא בחיוב מיידי.

 

פואנטה בטלגרם

 

הטבות ייעודיות למחזיקי ISRACARD TOP

הדגש העיקרי הנוסף של החברה הוא על הטבות ייעודיות למחזיקי ISRACARD TOP. עקרונית, כל מי שיש לו ישראכרט – יכול ליהנות מההטבות הרגילות של החברה. בנוסף, מחזיקי ישראכרט טופ זכאים להטבות ייעודיות, שאליהן הם מגיעים דרך אתר ייעודי ששמו Top.style.co.il.

בחינת ההטבות מגלה שיש הטבות מוצלחות, כמו רכישה של שוברים בשווי 100 ש"ח לקסטרו הום, הודיס או אורבניקה.

לשלם בנייד: תשלום ללא מגע

נזכיר כי לפני שנה חברת ישראכרט השיקה שירות שמאפשר לשלם בנייד –ANYPAY. בנוסף ניתן להוריד גם אפליקציה לתשלום בתחבורה ציבורית (ANYWAY).

היה לכם מעניין? תעשו לנו לייק כאן למטה. זה קל! 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

אל תשמרו את הכתבה לעצמכם… תהיו חברים, שתפו את הכתבה.

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה






היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות