תו הזהב עכשיו בפייבוקס: ניתן לטעינה ומימוש ישירות מהאפליקציה

תו הזהב עכשיו בפייבוקס: ניתן לטעינה ומימוש ישירות מהאפליקציה

אם יש לכם פייבקוס וקיבלתם מתנה את תו הזהב, הדרך הכי נוחה היא להטמיע את תו הזהב בפייבוקס ולשלם דרך האפליקציה. כך זה עובד

תו הזהב בפייבוקס
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אם קיבלתם או תקבלו לחג את תו הזהב של שופרסל, שימו לב לזה: אפשר לטעון  את תו הזהב לפייבוקס ולממש אותו ישירות מהאפליקציה. גם עובדים שיקבלו, או שיש ברשותם, כרטיס תו זהב פיזי, יכולים לצרף אותו ל-PayBox ובכך להפוך אותו לתו דיגיטלי.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

לא מדובר רק בתו הזהב, אלא באפשרות לקבל ולצרף תווי שי של שופרסל באופן כללי, כמו גיפט קארד ותו יש חסד.

תו הזהב הוא תו השי הפופולרי ביותר בישראל, ובשנה האחרונה נוספה אפשרות גם לשלם בתו הזהב במסעדות. כיום כלולים בתו הזהב למעלה מ-90 בתי עסק ומסעדות ברחבי הארץ – אשר אפשר יהיה להשתמש בפייבוקס כדי לשלם בהם דרך הסלולרי ומבלי להוציא את הארנק.

יתרון נוסף הוא שאפשר להעביר בקלות את התו לחבר או לבן משפחה (חלקו או כולו).

תו הזהב בפייבוקס – הרבה יותר נוח

בעידן שבו יותר ויותר אנשים התרגלו לשלם בסלולרי ובמקביל יש פריחה בכל התחום של ארנק דיגיטלי, ברור מדוע הטמעת תו הזהב באפליקציית תשלומים טומנת בחובה הרבה יתרונות. את הטלפון הסלולרי אנחנו הרי לא שוכחים אף פעם, וכך כבר לא ניתקל במצבים מעצבנים כמו להגיע לחנות ולגלות שכחנו את התו בבית…

תו הזהב בפייבוקס

 

קבלה או צירוף של תו הזהב לפייבוקס הופכת אותו לזמין ומאפשר בעצם לשאת אותו לכל מקום. בנוסף, כך קל יותר לדעת בכל נקודת זמן מה היתרה שנותרה בו, לצפות ברשימת בתי העסק בהם ניתן לעשות שימוש בתו, להימנע מלאבד אותו, להעביר אותו לחבר או בן משפחה ועוד.

תו הזהב בפייבוקס – התפתחות מתבקשת

אפליקציית PayBox נמצאת כיום בבעלות שופרסל ובנק דיסקונט, כך שמדובר באבולוציה מתבקשת: תווי השי נכנסים למעשה לארנק הדיגיטלי ששופרסל מגבשת באמצות פייבוקס. מדובר ביישום הראשון שמשיקה אפליקציית התשלומים PayBox, מאז הפכה לחברה עצמאית בבעלות בנק דיסקונט וקבוצת שופרסל בחודש יולי השנה.

פואנטה בטלגרם

בתחילת השנה הכריזו בנק דיסקונט וקבוצת שופרסל על שיתוף פעולה, במסגרתו יפתחו ארנק דיגיטלי, שיתבסס על פלטפורמת PayBox, ויציע ללמעלה מ-4 מיליון לקוחות PayBox ומועדון לקוחות שופרסל יכולות תשלום מתקדמות, לצד מגוון שירותים ומוצרים נוספים. הודעת PayBox היום היא למעשה הסנונית הראשונה של המיזם המשותף, במסגרתו צפויים מהלכים וחידושים נוספים בחודשים הקרובים.




"התווים שמאות אלפי ישראלים מקבלים בתקופת החגים הם כסף לכל דבר, ואין סיבה שגם הם לא יעברו תהליך של דיגיטציה, שימנע מהלקוחות לאבד אותם או לשכוח אותם בבית, יציג להם את היתרה ויאפשר להם להעביר אותם הלאה לחבר או בן משפחה", אומר אריק פרישמן, מנכ"ל PayBox.

לדבריו, פייבוקס חרתה על דגלה להפוך את תחום התשלומים להרבה יותר נוח, נגיש ופשוט עבור הציבור: "עשינו את זה באיסוף כסף קבוצתי, בתשלום לחבר או בחנות, בהטענת רב-קו, ועכשיו אנחנו עושים את זה גם בתחום התווים".

גם בחנויות – אפשר לשלם בפייבוקס באמצעות הטלפון

כאמור, יותר ויותר ישראלים מתרגלים לשלם בסלולרי – ולא רק באמצעות האפליקציות של חברות האשראי או של הבנק. לפני מספר חודשים הודיעה המתחרה של פייבוקס, אפליקציית ביט, על כך שאפשר לשלם בביט בחנויות. בנוסף, הושק כרטיס האשראי ביט קארד.

החל מחודש יוני 2021 ביט כבר לא לבד ואפשר לשלם בפייבוקס בחנויות. השירות הזה לא זמין לכל מי שבסמארטפון שלו מותקנת אפליקציית פייבוקס, אלא למי שיש לו כרטיס אשראי של בנק דיסקונט, של מרכנתיל דיסקונט או של שופרסל.

השימוש בשירות התשלום בחנויות אפשרי למכשירי אנדרואיד בעלי רכיב NFC פעיל.

כדי לשלם, המשתמש צריך להיכנס לאפליקציית פייבוקס, לבחור שם בלשונית "תשלום בחנויות", לצרף את כרטיס האשראי על-ידי הצמדתו לטלפון ולהגדיר אותו כברירת המחדל של האפליקציה.

תשלום ללא מגע בסלולרי אפשרי כבר בצורות רבות – מה שמייצר תחרות על הצרכנים. כך למשל, בעלי אייפון יכולים לשלם באפל פיי, ואם יש להם ישראכרט הם יכולים לשלם בסלולרי באמצעות ANYPAY. צרכנים שהם לקוחות מקס, יכולים לשלם בסלולרי באפליקציית MAX וצרכנים שיש להם כרטיס אשראי יכולים לשלם באמצעות CALPAY. גם לקוחות בנק לאומי יכולים לשלם בסלולרי ללא מגע.

מי שיש להם כמה כרטיסים יכולים לבחור בכל פעם כרטיס אחר וכך ליהנות מיותר הטבות.

במקביל אפשר לשלם באפליקציות ארנק דיגיטלי במקומות שונים, כמו תשלום ב-MOOVIT בתחבורה ציבורית, תשלום ב-ANYWAY בתחבורה ציבורית, תשלום על דלק באפליקציית ילו ועוד.

תשלום ללא מגע, ללא ארנק ואפילו ללא סלולרי אפשרי כיום למי שיש לו שעון חכם של גרמין באמצעות גרמין PAY. כל הפרטים בכתבה גרמין PAY מתרחב: גם בעלי כרטיס אשראי MAX יכולים לשלם בשעון גרמין.

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 

רוצים לשמוע עוד על תשלומים ללא מגע ואפל PAY? האזינו לפודקאסט טריפל




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות