אוזניות לשיפור שמיעה: יותר זולות ממכשיר שמיעה ונראות כמו אוזניות רגילות

אוזניות במקום מכשיר שמיעה? מהפכה אמיתית עבור מאות אלפי ישראלים

במקום לשלם הון על מכשירי שמיעה, יש הרבה אנשים שיכולים להקל על עצמם באמצעות אוזניות לשיפור שמיעה – אוזניות אלחוטיות שלא מצריכות בדיקה

אוזניות לשיפור שמיעה - אוזניות אלחוטיות
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מחפשים מכשיר שמיעה זול, אין דבר כזה… אבל אם אתם מחפשים פתרון זול יחסית לירידה בשמיעה, עכשיו יש. הפתרון שתופס תאוצה בעולם הוא אוזניות לשיפור השמיעה. הכוונה היא לאוזניות TWS, כלומר, אוזניות אלחוטיות דומות לאוזניות הרגילות שאנו מכירים. הן לא מכשירי שמיעה של ממש, אלא אוזניות שמחדדות את השמיעה, והמחירים בהתאם – הרבה יותר זולים ממכשירי שמיעה. אוזניות לשיפור השמיעה מאפשרות למי שמצבו אינו חמור להסתדר בסיטואציות שונות – החל משיחה עם חברים ועד צפייה בטלוויזיה. קהל היעד עצום, ואולי גם אתם או הוריכם נכללים בו. בהחלט ייתכן שאתם מרגישים שאתם שומעים פחות טוב. ירידה בשמיעה מתחילה כבר בגיל 40, והשמיעה ממשיכה להידרדר עם הגיל.

אוזניות לשיפור שמיעה – יתרון של מחיר, זמינות ונראות

שני דגמים של אוזניות לשיפור שמיעה מושקים כעת בישראל, האחד של חברת Nuheara והשני של חברת HP. הדגם הראשון כבר נמכר בחנויות והדגם השני יימכר ממש בקרוב. את שני הדגמים, המיובאים ע"י חברת בי-קונקט, אפשר לקנות ללא הפניה, ללא מרשם וללא בדיקת שמיעה. אגב, בארה"ב כבר נמכרות אוזניות לשיפור שמיעה של JABRA באישור ה-FDA (שחשפנו כאן בפואנטה בספטמבר 2022) ושל סוני. המצטרפת הקרובה לזירה תהיה כנראה אפל, שהכריזה לאחרונה שהיא בדרך.


הכי משתלם לעקוב אחרינו בטלגרם? לחצו כאן >


כאמור, אוזניות לשיפור שמיעה הן כלי עזר למי שחווה ירידה בשמיעה בשלבים לא חמורים. יש להן כמה יתרונות, אשר להערכתי יהפכו אותן ללהיט בקרב הצרכנים.

מחיר: זולות יותר ממכשיר שמיעה

בעוד שמכשירי שמיעה עולים סכומי עתק שנעים בין 10,000 ל-30,000 ש"ח לזוג, האוזניות האלחוטיות הרבה יותר זולות. שני הדגמים שמיובאים כעת לארץ יכולים לתת פתרון בסכום של כ-2300 ש"ח או 3,000 ש"ח לזוג, תלוי בדגם.

בשלב זה, הן נמכרות ברשת באג (30 חנויות) ובאתר של בי-קונקט, ולאחר מכן יימכרו בעוד נקודות.

זמינות: לא נדרשת התאמה או בדיקה

היתרון הנוסף הוא הזמינות. כדי להשתמש באוזניות לשיפור שמיעה, לא נדרש תור לרופא אוזניים ולא תור למכון שמיעה. האוזניות נמכרות בחנויות.

את ההתאמה המשתמש מבצע בעצמו באמצעות בדיקת שמיעה באפליקציה של האוזניות.

מראה – אוזניות לשיפור שמיעה נראות כאוזניות רגילות

האוזניות נראות כמו אוזניות רגילות, כך שהן נותנות מענה לאנשים שמתביישים להסתובב עם מכשיר שמיעה. אגב, כיום מתוך 235,000 הצרכנים שרוכשים מכשיר שמיעה, כ-25%-45% מפסיקים להשתמש בו מסיבות שונות.

דגם IQbuds2 MAX של חברת Nuheara

החברה האוסטרלית Nuheara היא שעומדת מאחורי הדגם המעניין הזה של אוזניות אלחוטיות המחדדות את השמיעה. לאוזניות יש כמובן סינון רעשים היברידי אקטיבי (ANC), וניתן להגדיר עבורן 7 מצבים (בית, משרד, מסעדה, רחוב, אימון, נהיגה ומטוס).


אתם עוד לא חברים בקבוצת המבצעים שלנו בטלגרם? לחצו כאן >


חיי הסוללה – עד 5 שעות של בלוטות' ועד 8 שעות של עיבוד שמיעה. מארז הטעינה מספק עד 20 שעות של טעינה נוספת תוך כדי תנועה. זמן טעינת האוזניות: 120 דקות, זמן טעינת המארז: 120 דקות.

העמידות למים וזיעה היא בתקן IP54 (מאפשרות חשיפה לגשם קל).

אוזניות לשיפור השמיעה IQbuds 2 MAX נבחרו לרשימת 100 ההמצאות הטובות ביותר של Time Magazine לשנת 2020.

המחיר: כ-2300 ש"ח.

HP Hearing PRO

 

אוזניות לשיפור שמיעה - דגם HP Hearing PRO
אוזניות לשיפור שמיעה – דגם HP Hearing PRO

גם אוזניות Hp Hearing Pro של חברת HP הן אוזניות TWS למתקשים בשמיעה. הן מבוססות על דגם IQbuds2 MAX, אבל הן קצת יותר יקרות. זאת, משום שהן כבר נכנסות תחת ההגדרה "מכשיר שמיעה", ובחברה אומרים שהן משפרות ב-30% את הבנת הדיבור בסביבה רועשת. דגם זה הוא מכשיר השמיעה הראשון בעולם בהתאמה אישית עם אישור FDA למכירה OTC (שלא דרך מרשם רופא).

כמובן, גם להן יש ביטול רעשים אקטיבי וגם הן מפחיתות את רעשי הסביבה. האוזניות משתמשות בטכנולוגיית SPEECH IN NOISE CONTROL (SINC) שעוזרת לשמוע שיחות בצורה טובה יותר על ידי הנמכת קולות בסביבה רועשת. כמו כן האוזניות משתמשות בטכנולוגיה של יצירת "אלומת" אודיו כדי לבודד ולשפר צלילים ישירות מול המשתמש ולהפחית צלילים מאחור.

גם עבור האוזניות האלחוטיות האלה ניתן להגדיר עבורן 7 מצבים (בית, משרד, מסעדה, רחוב, אימון, נהיגה ומטוס).

חיי הסוללה – עד 5 שעות של בלוטות' ועד 8 שעות של עיבוד שמיעה. מארז הטעינה מספק עד 20 שעות של טעינה נוספת תוך כדי תנועה. זמן טעינת האוזניות: 120 דקות, זמן טעינת המארז: 120 דקות.

כמובן, גם הן מגיעות עם אפליקציה.

המחיר: כ-3000 ש"ח.


לעוד תוכן מעניין – עקבו אחרי העמוד של פואנטה בפייסבוק >


 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות