תחרות ל-SONOS: רמקול מולטי רום בעיצוב מותאם אישית ובמחיר אטרקטיבי

תחרות ל-SONOS: רמקול מולטי-רום בעיצוב מותאם אישית ובמחיר אטרקטיבי

אם אתם מחפשים רמקול מולטי רום מיוחד, המותג השבדי DeFunc מאפשר לכם לבחור איך ייראה הרמקול שלכם, וגם המחיר מפתיע לטובה

רמקול מולטירום
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

מה דעתכם להציב בסלון רמקול בעיצוב שאתם בוחרים – למשל עם תמונה של הילדים שלכם או ציור של ואן גוך? המותג השבדי DeFunc מתחיל להימכר עכשיו בארץ ומביא איתו בשורה חדשנית: פרסונליזציה של הרמקול. אפשר לשלוח תמונה בעת ההזמנה ולקבל את הרמקול עם הכיסוי שבחרתם (בתוספת תשלום של כ-100 ש"ח). זה חידוש מרענן בגזרת מוצרי הסאונד בפרט ומוצרי האלקטרוניקה בכלל, משום שבדרך כלל אנחנו נאלצים לבחור מתוך מגוון צבעים מצומצם של לבן, שחור או כסוף.

חידוש אחר ולא פחות חשוב שהמותג DeFunc מביא איתו הוא המחיר. מחיר רמקול מולטי-רום של DeFunc נמוך בכ-40% ממחיר רמקול מולטי רום של SONOS. מבחינת הצרכנים הישראלים זה ללא ספק שיפור מבחינת יכולת הבחירה.

מימין: ריפוד מותאם אישית של רמקול מולטי רום DeFunc
מימין: ריפוד מותאם אישית של רמקול מולטירום DeFunc. צילום: דפנה הראל כפיר

רמקול Multi-Room הוא רמקול שימושי במיוחד, אולם נראה שלנישה הזאת בישראל יש הרבה לאן לצמוח והמבחר בארץ לא גדול. עבור חובבי הסאונד האיכותי, אחד המותגים המוכרים והמובילים בתחום הוא SONOS, אבל מדובר במותג יקר. עבור מי שמחפש מתחרה לרמקול מולטירום של סונוס, האפשרות לבחור במותג אחר שהוא שמציע סאונד איכותי ועיצוב ייחודי היא אפשרות משמחת.

בחברה אומרים כי שני העקרונות שמנחים אותה הם עיצוב ופונקציונליות – ומכאן גם נגזר שם המותג: DrFunc, קיצור של design ו-functionality.

רמקול מולטי רום של DeFunc

המותג DeFunc אמנם מציע מגוון מוצרי סאונד, ביניהם אוזניות ורמקולים, אבל בארץ ישווק בשלב זה רק רמקול מולטי רום של די-פאנק. מדובר ברמקול Multiroom בשתי גרסאות: רמקול קטן ורמקול גדול (DeFunc Home Small ו-DeFunc Home Large). היבואנית בי-קונקט מסבירה את הבחירה בכך ששני רמקולים אלה נותנים מענה "לחוליה החסרה" בהיצע הדגמים הקיימים בעולמות הסאונד הביתי.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

מערכת הסאונד DeFunc Home מורכבת מרמקול מולטי רום אחד או יותר בעלי סאונד עוצמתי, באס מוגבר ומגוון גדול של חיבורים לשירותי מוזיקה, המתחברים על גבי רשת ה-WiFi הביתית.

אפשר להציב את הרמקולים בחדרים שונים של הבית ולקשר ביניהם באמצעות אפליקציית DeFunc Home – המאפשרת לשלוט גם בעוצמת השמע ובהגדרות הסאונד הישר מהטלפון הנייד או הטאבלט.

אם אתם מחפשים רמקול מולטי רום מיוחד, המותג השבדי DeFunc מאפשר לכם לבחור איך ייראה הרמקול שלכם, וגם המחיר מפתיע לטובה

הרמקולים מגיעים עם חיבור מובנה לספוטיפיי ותמיכה ב-AirPlay 2 ואלכסה. החיבור מיידי ופשוט ויש אפליקציה ייעודית אשר שולטת בהגדרות של כל רמקול בדירה. על גבי הרמקול ממוקמים כפתורי שליטה המאפשרים הפעלה ושינוי עוצמת הסאונד גם מהמכשיר עצמו. הם מגיעים עם מעמד קטן בתוך האריזה, אך אם רוצים לתלות אותם על הקיר יש לרכוש מעמד ייעודי לכך.

פואנטה בטלגרם

מבחינת מחיר, הרמקולים ממוצבים בין רמקולי בלוטות' רגילים לבין מערכות סאונד יקרות ויוקרתיות ובמחיר אטרקטיבי. כאמור, המתחרה ש-DeFunc מסמנת היא חברת הסאונד סונוס, שידועה במוצרים איכותיים אך יקרים.

מחיר רמקול מולטירום DeFunc Hom

  • כ-1000 ש"ח לרמקול הקטן
  • כ-1,400 ש"ח לרמקול הגדול

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 1

  1. בביקונקט לא שמעו עדיין על הרמקולים האלה…. הם לא ידעו על מה אני מדבר ובחנות. b and o. בדיזינגוף סנטר טרחו לציין שהם מוכרים רק רמקולים "איכותיים" מחברת b and o והם לא מוכריןם רמקולים פשוטים מחברות לא מוכרות

נגישות