אוזניות אלחוטיות סמסונג באדס פרו 2: סינון רעשים מעולה. למי הן מתאימות?

אוזניות אלחוטיות סמסונג באדס פרו 2: סינון רעשים מעולה. למי הן מתאימות?

אוזניות אלחוטיות סמסונג באדס פרו 2 הן שדרוג מוצלח ל-Buds Pro. יש להן ביטול רעשים טוב וגודל נוח, ויש צרכנים שהן יתאימו להם במיוחד

אוזניות אלחוטיות סמסונג
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אוזניות סמסונג באדס פרו 2 הושקו במקביל לשני הסמארטפונים המתקפלים גלקסי פולד 4 וגלקסי פליפ 4, ובמקביל לשעון החכם סמסנג גלקסי WATCH 5. לכן, הן זכו לקצת פחות תשומת לב. אבל האמת היא שהן אוזניות בלוטות' טובות. לכן, בהחלט מגיע לכם כגולשי פואנטה לדעת עליהן קצת יותר. בסקירה שלנו נהנינו מאיכות צליל טובה, מביטול רעשים מצוין ומתפעול נוח. אגב, הן פועלות כמובן גם עם אייפון, אבל פחות מומלצות לאייפוניסטים (כפי שתראו בהמשך).

לסמסונג יש כבר כמה וכמה דגמים של אוזניות בלוטות', אז אתם בטח שואלים את עצמכם מה ההבדל בין אוזניות אלחוטיות סמסונג בדגמים השונים. בקרוב נפרסם כתבה על ההבדלים בין אוזניות סמסונג. כאן נזכיר ש-Galaxy Buds 2 Pro הן ממשיכות דרכן של Buds Pro של סמסונג – הדגם שהושק לפני שנה. כמו הדגם הקודם, גם הדגם הזה מיועד לבעלי תקציב לא גבוה. במבט ראשון הן נראות די דומה, אבל מן הסתם הן שונות, ולא רק בעיצוב (שהוא השנה מט ובשנה שעברה היה מבריק). הדגם החדש קל יותר ומתאמי הסיליקון מדויקים יותר ומאפשרים לאוזניה להיות מונחת בצורה טובה  יותר באוזן.

באג679 ש"ח

אוזניות אלחוטיות סמסונג Buds 2 Pro – מה הן מציעות?

האוזניות האלחוטיות של סמסונג גלקסי באדס 2 פרו יכולות להתחבר כמובן לאייפון באמצעות הבלוטות', אבל כדי למקסם את היכולות שלהן, עדיף לחבר אותן לטלפון אנדרואיד, שאליו אפשר להוריד לטלפון הסלולרי את אפליקציית Galaxy Wearable. את מירב היתרונות שלהם תרגישו בחיבור לטלפון סלולרי סמסונג, בזכות תכונות של מעבר אוטומטי בין מכשירים למי שיש לו חשבון סמסונג, או התראות שמושמעות באוזניות.

באופן כללי, סמסונג מעודדת את המשתמשים במוצרים שלה להעדיף אותם באמצעות תכונות שיוצרות אינטגרציה בין המכשירים. כך למשל, אפשר לחבר את האוזניות של סמסונג באדס 2 פרו לטלוויזיה ולטלפון סלולרי סמסונג. אם תיכנס שיחה, האוזניות ינתבו את הסאונד מהטלוויזיה לטלפון.

דוגמה אחרת היא החיבור של שעון חכם סמסונג גלקסי לאוזניות – כך שאפשר לראות על מסך השעון את מצב הסוללה של האוזניות. אפשר גם לתפעל אותן, לעבור למצב ANC ועוד.

סינון רעשים אקטיבי, מצב שקיפות ואיכות סאונד

אוזניות אלחוטיות סמסונג גלקסי באדס 2 פרו

אוזניות אלחוטיות סמסונג Buds 2 Pro מגיעות עם סינון רעשים אקטיבי (ANC) שעובד טוב מאוד – ולמעשה זו אחת התכונות הבולטות שלהן. בסמסונג הבטיחו שיפור של 40% בסינון הרעשים האקטיבי. אמנם לא ממש יכולנו למדוד את זה, אבל השיפור מורגש.

בנוסף, אוזניות סמסונג גלקסי Buds 2 Pro מגיעות עם מצב שקיפות, מה שאומר שהן גם מאפשרות לכם לא להיות מנותקים לגמרי.

איכות צליל

סמסונג שילבה באוזניות זוג דרייברים: וופר 10 מ"מ וטוויטר 5.3 מ"מ. ההבדל בינן לבין הדור הקודם לא יהיה מורגש עבור כולם –  מפני שהוא תלוי במכשיר שאליו הן מתחברות. הדגם הזה תומך בצליל 24 ביט, לעומת 16 ביט בדור הקודם, וזה אומר שהצלילים מפורטים יותר, אך כדי ליהנות מהשדרוג הזה תצטרכו לחבר אותן לסמארטפון של סמסונג עם ממשק One UI 4.0 ולהאזין לשירות סטרימינג שתומך באודיו באיכות גבוהה, כמו אפל מיוזיק או דיזר.

>> אתם בטלגרם? גם אנחנו, והכי נוח לעקוב אחרינו שם 🙂 לחצו להצטרפות >

רוב הצרכנים מנויים כיום לספוטיפיי ושם זה לא זמין. בכל מקרה, איכות הסאונד בעת שמיעת מוזיקה היא איכות טובה, כזו שתאפשר לכם לשמוע היטב ובאופן מדויק את הצלילים הנמוכים והגבוהים. ההבדל לעומת הדגם הקודם מורגש בבאס.

בעת שיחת טלפון, המשתמש שומע היטב ונשמע טוב, בין היתר בזכות השיפור שסמסונג הכניסה כאן שמעמעם את רעשי הרקע.

סוללה ועמידות – אוזניות סמסונג גלקסי באדס 2 פרו

זמן הסוללה של הסוללות כאשר ה-ANC עובד הוא כ-5 שעות, ועם הנרתיק 18 שעות (אם תוותרו על ה-ANC תקבלו 8 שעות). בכל מקרה, זה לא זמן ארוך במיוחד.

מאפיין נוסף חשוב של האוזניות הוא העמידות למים בתקן IPX7.

עיצוב ותפעול אוזניות אלחוטיות סמסונג באדס 2 פרו

כדי שהאוזניות יהיו ממוקמות בצורה מיטבית (שתאפשר גם ליהנות מה-ANC: ביטול רעשים אקטיבי), בחרו את מתאמי הסיליקון הנכונים עבורכם. הגדלים לבחירה הם 11 מ"מ, 13 מ"מ ו-15 מ"מ. אם אתם משתמשים באפליקציית samsung wearable, תוכלו לקבל חיווי על כך שהאוזניות מותאמות ובחרתם בגודל המתאים.

אוזניות סמסנג באדס 2 פרו קטנות יותר וקלות יותר מאוזניות באדס פרו של סמסונג מהשנה שעברה. כמי שיש לה אוזניים קטנות, בעיניי זה הופך אותן לנוחות יותר. עם זאת, כדאי לזכור שמלתכחילה האופן שבו האוזניות ממוקמות באוזניים לא בהכרח נוח לכל אדם, וזה תלוי במבנה האנטומי של האוזן שלו.

תפעול האוזניות מתבצע באמצעות משטח המגע שעל האוזניות. המשטח הזה רגיש כמובן למגע, וצריך להתרגל לעבוד איתו. באמצעות האפליקציה אפשר להחליף את הגדרת ברירת המחדל רק לחלק מהפעולות.

  • לחיצה בודדת – הפעלה/השהייה של השיר
  • שתי לחיצות – מעבר לרצועה הבאה
  • שלוש לחיצות חזרה לרצועה הקודמת
  • לחיצה ארוכה: אפשר להגדיר בין אוזן ימין לשמאל (למשל, מעבר למצב שקיפות או למצב ANC)

באמצעות האפליקציה אפשר גם לאתר את האוזניות במידה שהן הולכות לאיבוד.

למרות שהאפליקציה מיועדת לאפשר למשתמש כמה שיתר התאמה אישית, כדאי לדעת שההתאמה הזאת מוגבלת ולא ניתן לשנות את כל ההגדרות דרכה. אפשר למשל לבחור EQ רק מתוך ההגדרות הקיימות, ואם תרצו להחליף בין הגדרות השליטה של אוזנייה ימין לאוזנייה שמאל, לא תוכלו.

האוזניה שמזהה כשאתם מדברים

אחת התכונות הנחמדות באוזניות של סמסונג היא היכולת לזהות באופן אוטומטי כאשר אתם מדברים ולהנמיך בהתאם את עוצמת השמע של השיר המתנגנן. כעבור מספר שניות האוזניה תגביר בעצמה את הצליל אם לא תזהה שאתם מדברים.

האוזניות גם נכבות אוטומטית כאשר אתם מסירים אותן מהאוזן, כך שהסוללה לא אוזלת.

בשורה התחתונה: אוזניות סמסונג גלקסי באדס 2 פרו מומלצות?

אוזניות סמסונג גלקסי באדס 2 פרו הן אוזניות טובות. הן מומלצות במיוחד למי שיש לו טלפון של סמסונג, מפני שאז הוא יכול ליהנות מכל התכונות והיתרונות שלהן, ועל אחת כמה וכמה אן יש לו גם שעון חכם סמסונג. אבל זה לא תנאי הכרחי… גם מי שיש לו אנדרואיד ייהנה מהן. לבעלי אייפון הן פחות מומלצות בשל היעדרה של אפליקציית samsung wearbles. אפשר כמובן להשתמש בהן גם בלי האפליקציה, אבל רק ברמה הבסיסית, ללא יכולת שליטה בהגדרות.

סמסונג Galaxy Buds 2 Pro הן אמנם לא אוזניות מושלמות שמיועדות למי שמחפש איכות שמע של אולם קונצרטים, אבל הן מספקות תמורה טובה. הן מיועדות למי שמחפש אוזניות טובות לשימוש יומיומי סטנדרטי, שכולל האזנה למוזיקה, פודקאסטים ושיחות טלפון. רוב הצרכנים הם כאלה.

מחיר אוזניות אלחוטיות סמסונג Galaxy Buds 2 Pro

באג679 ש"ח

מחיר הדגם הזה הוא לא מחיר גבוה יחסית לאוזניות החדשות של אפל איירפודס (שעולות יותר מ-1000 ש"ח), אבל גם לא נמוך ביחס לאוזניות אחרות שאפשר למצוא בשוק ומציעות סאונד טוב. כך למשל, אפשר למצוא אוזניות אלחוטיות ג'ברה בטווח מחירים רחב, כאשר דגם ג'ברה 5 שסקרנו כאן לאחרונה הוא יופי של דגם עם סינון רעשים. מצד שני, אם יש לכם גם מוצרים אחרים של סמסונג, כמו טלפון סלולרי סמסונג גלקסי, שעון חכם גלקסי ואפילו טלוויזיה סמסונג, השילוב בין המכשירים הללו עובד מצוין וזו בהחלט סיבה לקנות דווקא את האוזניות האלה.

באתר באג ובאתר הרשמי של סמסונג מחיר אוזניות אלחוטיות סמסונג Galaxy 2 Pro הוא 800 ש"ח, אבל אנחנו מצאנו אותן בהרבה פחות פחות.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

 

 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 

תגובות: 0

נגישות