אוזניות BOSE דגם QuietComfort Earbuds 2: הכי טובות שתמצאו?

אוזניות BOSE החדשות: בין הטובות בשוק בזכות ביטול רעשים מצוין ונוחות באוזן

שנתיים לקח ל-BOSE להשיק את QuietComfort Earbuds 2. היה שווה לחכות. הן מציעות ביטול רעשים מוחלט, סאונד איכותי ונוחות מירבית

סקירה אוזניות BOSE דגם quietcomfort erabuds2
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

יש הרבה אוזניות בלוטות'. המון. את חלקן אנחנו סוקרים כאן באתר פואנטה ולעתים קרובות הסקירה חיובית ומחמיאה, כי הענף הזה הולך ומשתבח. אבל הפעם סקירת אוזניות BOSE מסתיימת ב"וואו" גדול במיוחד, משום שבאמת מדובר באוזניות עם ביטול רעשים יוצא דופן, סאונד מעולה ונוחות מירבית באוזן. עם זאת, אוזניות Bose QuietComfort Earbuds 2 הן לא אוזניות מושלמות. הסיבה נוגעת לכמה חסרונות בממשק, כפי שתוכלו לקרוא בהמשך הסקירה. לטעמי, למרות שאוזניות בוס QC Earbuds II לא מושלמות, הן אוזניות מומלצות ביותר עבור מי שיש לו תקציב יחסית גדול וחשוב לו ביטול רעשים מושלם וסאונד מצוין.

אוזניות BOSE דגם QC Earbuds II – מה מבטיחה החברה?

יש יצרניות שמשיקות דגמים חדשים בתדירות גבוהה. חלק גדול מהיצרניות גם החליטו בשנים האחרונות להשיק דווקא דגמים שמהווים שנמוך של דגם קודם (כמו למשל ג'ברה שהשיקה אחרי הדגם המצוין JABRA ELITE 85T דגמים כמו JABRA 3, JABRA 4 או ג'ברה 5 – כדי להציע מענה למי שמחפש אוזניות זולות).

יש גם חברות שסאונד הוא לא ההתמחות שלהן, כמו סמסונג או אפל. הן כמובן משווקות אוזניות טובות מאוד (כמו אוזניות אלחוטיות סמסונג באדס פרו 2 שסקרתי כאן, אבל לא באיכות צליל כמו של חברות סאונד.

BOSE לא כזאת ולא כזאת ולא כזאת. קודם כל, היא חברת סאונד. שנית, הדגם הקודם שלה הושק מזמן (במונחים טכנולוגיים), לפני שנתיים. ושלישית, הדגם החדש הוא קפיצת מדרגה. הוא לא שנמוך, הוא שדרוג משמעותי של הדגם הקודם, כך שהוא גם לא יותר זול כמובן. הוא יותר קטן, מותאם יותר לאוזניים ויש לו ביטול רעשים נהדר וסאונד מצוין. לכן BOSE גם מרשה לעצמה למכור את האוזניות שלה בטווח הגבוה של המחירים.

KSP1299 ש"ח

באוזניות BOSE בדגם QuietComfort Earbuds 2 הדגש של החברה הוא על טכנולוגיית כיול צליל – CustomTune. הרעיון מאחורי טכנולוגיית CustomTune הוא התאמה אישית של הצליל לאוזניו של כל משתמש. כאשר מכניסים את האוזניות לאוזן, נשמע צליל שמעיד על כך שההתאמה בוצעה.

בהודעה על השקת האוזניות, הבטיחו בחברה את ביטול הרעשים הטוב ביותר בעולם וסאונד עמוק וסוחף עם בס חזק.

עם ההבטחות האלה יצאנו לדרך. אגב, ההגדרה ש-BOSE משתמשת בה היא אוזניות TWIE (קיצור של Total Wirless In Earׂ). המונח הזה לא ממש מוכר בענף, אבל בשורה התחתונה מדובר באוזניות in ear אלחוטיות, שלרוב פשוט מוגדרות TWS (קיצור של Truely Wireless).

אוזניות BOSE דגם QuietComfort Earbuds 2- ביטול רעשים מוחלט

כשמסי הבקיע גול לנבחרת ארגנטינה באחד המשחקים המכריעים במונדיאל, לא יכולתי לדעת את זה. אמנם, הקהל בטלוויזיה שאג, אבל אני הייתי עם האוזניות החדשות של BOSE.

גם כשעבדתי בחדר ומולי באותו שולחן עבד מישהו אחר ודיבר בטלפון, הניתוק היה מוחלט וקולו לא חדר אל האוזן שלי. כך היה גם בנסיעה ברכבת, שבה האזנתי באין מפריע לפודקאסט. הניתוק שהאוזניות האלה מספקות יכול להיות מקסימלי, אם רק רוצים.

בשורה התחתונה, עם השקת הדגם הזה של אוזניות BOSE (דגם QuietComfort® Earbuds II), ההבטחה של החברה הייתה ל"ביטול הרעשים הטוב ביותר בעולם". אז מובן שלא בדקתי את כל האוזניות בעולם, אבל דבר אחד אני יכולה לומר בוודאות, אלה אוזניות מבטלות רעשים מעולות, ללא ספק בין הטובות שתוכלו לרכוש כיום.

פואנטה בטלגרם

חוץ מ-ANC מעולה (ACTIVE NOISE CANCELLING), אשר אצל BOSE נקרא מצב QUIET, יש גם מצב "מודעות" (AWARE). המצב הזה מאפשר לכם לא להיות מנותקים לחלוטין. הוא עובד טוב והוא שימושי בסיטואציות רבות. ב-BOSE אף שדרגו אותו עם טכנולוגיית Bose ActiveSense שמרככת את הרעשים החיצוניים החזקים מסביב כך שהם פחות צורמים.

איכות סאונד: BOSE לא מאכזבת

הצליל של אוזניות BOSE פשוט מצוין גם בדגם הזה, וזה כמובן לא מפתיע. הייתי מופתעת אם זה לא היה כך, משום שבסופו של דבר, זו נקודת החוזק של BOSE מאז ומעולם. שומעים היטב את הפרטים, הצליל נעים וגם בעוצמה גבוהה מאוד אינו צורם. החברה הבטיחה באס עמוק – ואכן זה מורגש. מומלץ לשחק ברמת האקוולייזר כדי להגיע לשילוב המועדף עליכם. אם תנסו לעשות זאת דרך האפליקציה, תרגישו בהבדלים בין ההגדרות השונות. תוכלו לשחק למשל עם הבאס וממש להרגיש את השוני בין הרמות.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

אוזניות BOSE – נוחות תפעול ושליטה

אוזניות בלוטות' חייבות להיות נוחות לא רק בתוך האוזן, אלא גם נוחות לתפעול. האוזניות בדגם Earbuds 2 של BOSE מתופעלות ע"י מגע – ניתן להגביר ולהנמיך את הצליל באמצעות החלקת האצבע למעלה ולמטה. מעבר לכך ההפעלה מתבצעת בלחיצות שכדאי ללמוד לפני שמתחילים להשתמש באוזניות בפעם הראשונה. ההפעלה לא אינטואיטיבית. רק לאחר שזוכרים מה עושים בכל לחיצה, ההפעלה נוחה.

  • לחיצה כפולה: מעבר שיר קדימה
  • לחיצה משולשת: מעבר שיר אחורה
  • לחיצה ארוכה: תוכלו להגדיר כמעבר בין מצבי סינון או הפעלה של עוזרת קולית (אשר בארץ פחות נפוצה)

כאשר אתם מסירים את אחת האוזניות כדי לשוחח עם מישהו, הצליל מופסק באוזניה אוטומטית. האוזניה שנותרת באוזן עוברת אוטומטית למצב "מודע" (AWARE).

טלפון – שמע מצוין בשיחות

במהלך שיחות הטלפון שניהלתי לאורך הסקירה, שמעתי היטב ונשמעתי היטב, כך אמרו האנשים ששוחחתי איתם. כאשר נכנסת שיחה לאייפון, יש להעביר את הטלפון למצב שיחה באוזנייה. המוזיקה כמובן נפסקת אוטומטית עם כניסת השיחה ומתחדשת אוטומטית בסיומה.

נוחות והתאמה לאוזניים: הכי נוחות שניסיתי

אוזניות בוס BOSE - אוזניות אלחוטיות quiet cofort earbuds 2
צילום: דפנה הראל כפיר

 

אחד השדרוגים הכי משמעותיים בדגם הזה של אוזניות BOSE בהשוואה לדגם הקודם הוא ההתאמה לאוזניים. לי הנושא הזה משמעותי במיוחד ואני מייחסת לו חשיבות בכל הבדיקות שלי, משום שהאוזניים שלי יחסית קטנות ויש לא מעט אוזניות בלוטות' שאני לא יכולה להשתמש בהן.

אוזניות BOSE דגם QuietComfort Earbuds II הן אוזניות שברור שהחברה השקיעה בהן לא מעט כמענה לטענות צרכנים על הקושי להתאים את הדגם הקודם. הן מגיעות עם ערכת התאמה שהחברה קוראת לה Bose Fit, וכוללת 3 מתאמי סיליקון ושלושה פסי יציבות. ההתאמה המיטבית מתבצעת גם באמצעות האפליקציה והנחיות קוליות, כך שכל אחד יכול להגיע לרמה של אטימה מוחלטת ונוחות מירבית, אפילו אני שמתקשה בדרך כלל למצוא אוזניות נוחות.

מארז אוזניות בוס Earbuds II

BOSE הקטינה את המארז של הדגם הזה בהשוואה לדגם הקודם. המארז קומפקטי ואלגנטי, מזכיר בצורתו את המארזים של המתחרות. בחלקו התחתון יש יציאת USB C לכבל הטעינה המגיע עם האוזניות, ונורית חיווי קטנטנה מעידה על מצב הטעינה.

יש לציין שלמרות שמדובר באוזניות יקרות, המארז לא ניתן לטעינה אלחוטית.

אפליקציה

אפשר לשלוט באוזניות ללא האפליקציה, אבל אם תורידו את האפליקציה לטלפון שלכם תוכלו לקבל חיווי נוח על מצב הסוללה והזמן שנותר בכל אחת מהאוזניות.

צילום מסך אפליקציית אוזניות BOSE
אפליקציית BOSE

תוכלו להתאים את האקולייזר וגם לבחור איזה מצב של סינון רעשים (QUIET) או מצב מודעות (AWARE) אתם רוצים. תוכלו גם להגדיר חלק מהפעולות שתרצו להפעיל דרך האוזניות. כמובן, זו גם דרך לקבל עדכונים של BOSE במידה שהיא תשחרר עדכונים לאוזניות.

לא ראינו באפליקציה את האפשרות למצוא את האוזניות, וחבל.

זמן עבודה וטעינה

כאמור, האוזניות החדשות של בוס אינן מושלמות, בין היתר בגלל זמן העבודה בין הטעינות. טעינה של האוזניות מאפשרת האזנה של 6 שעות. המארז מקנה 3 טעינות נוספות של 6 שעות – סה"כ עד 24 שעות האזנה. זה לא כל כך הרבה ביחס לאוזניות כל כך יקרות.

עמידות ומידע נוסף

אוזניות QuietComfort EarBuds 2 של BOSE מגיעות עם בלוטות 5.3 העדכני, וזה יתרון. הן מאפשרות חיבור ממרחק גדול, עד 9 מטר.

אולם, הן תומכות רק בקודקים מסוג SBC ו-AAC ואינן תומכות ב-aptX. זו סיבה נוספת לכך שהן לא אוזניות מושלמות, משום שאדם שמשקיע סכום כזה של כסף, מצפה להתאמה הזו.

מבחינת עמידות, הן עומדות בתקן IPX4 לעמידות בפני זיעה ומים.

מחיר וצבעים

כאמור, האוזניות של BOSE הן אוזניות יקרות (אבל יותר מאוזניות איירפודס החדשות של אפל). זה מוצר מעולה שהוא מוצר פרימיום, והוא מתומחר בהתאם. הן אמנם לא מושלמות, אבל נותנות תמורה מעולה ומי שיש לו תקציב עבורן, ייהנה מהן.

זמינות בצבעים: שחור ואבן חול.

האזינו למדריך רכישת אוזניות בפודקאסט טריפל

גילוי נאות

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות