השוואת מחיר פליפ 4: המתקפל האופנתי של סמסונג

איפה הכי זול לקנות גלקסי FLIP 4? השוואת מחירים למתקפל האופנתי של סמסונג

הוא מתקפל, הוא אופנתי והוא לא מאוד יקר: השוואת מחיר פליפ 4 מגלה שסמסונג גלקסי Z FLIP הוא המתקפל הכי זול שתוכלו לקנות

מחיר פליפ 4
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

סמסונג גלקסי FLIP 4 הוא הטלפון הסלולרי הכי מיוחד שכנראה תוכלו לקנות כיום, או לפחות בין המיוחדים ביותר. מה שבטוח, זהו המכשיר היחיד שמתקפל בצורת צדפה, והוא גם מגיע בצבעים ממש יפים שיגרמו למי שמסביבכם להתלהב. סמסונג הכריזה על Galaxy Flip 4 במקביל להכרזה על גלקסי פולד 4, השעון החכם Galaxy Watch 5 והאוזניות החדשות BUDS PRO 2. כעת אפשר להזמין אותם בהזמנה מוקדמת, והלקוחות יחלו לקבל את המכשירים ב-24.8.22. מה שמעניין הוא קבלת הפנים שהפליפ מקבל. כאמור, מדובר בדגם של סמסונג גלקסי FLIP 4, כך שהיו לפניו 3 דגמים דומים, אבל נראה שהפעם הלקוחות מתלהבים הרבה יותר.

עבור מי שמחפש טלפון מתקפל, הפליפ הוא פתרון מפתה, כי מחירו מתחיל בכ-3600 ש"ח. מחיר פליפ 4 הרבה יותר נמוך ממחיר המתקפל החדש האחר של סמסונג – גלקסי פולד 4. לא במקרה זה כך. הפולד הוא סמארטפון מתקפל בצורת ספר. למעשה, Fold 4 הוא ממש כלי עבודה, הוא תומך בעט מגע ויש לו מצלמות טובות יותר. המסך של פולד 4 מגיע לגודל 7.6 אינץ' כשהוא פתוח, ו-6.2 אינץ' כשהוא סגור. את כל הפרטים אפשר לקרוא בכתבה על פולד 4. אולם המחיר שלו הרבה יותר גבוה ונע סביב 6500 ש"ח _היכנסו לכתבה על מחיר גלקסי פולד 4).

בכל מקרה, אם אתם מעוניינים בגלקסי FLIP, הנה הצצה למחיר פליפ 4 בכמה מהחנויות. מה שחשוב זה להשוות לא רק את המחיר, אלא את תנאי התשלום. יש חנויות שמאפשרות מחיר אטרקטיבי רק למי שמשלם במזומן או בפריסת תשלומים קצרה, ויש כאלה שמאפשרות 36 תשלומים ללא ריבית.

כך למשל בפלאפון יגבו מכם ריבית של 16.2% אם תפרסו את התשלום ליותר מ-6 תשלומים, ואילו ב-KSP או בלאסט פרייס המחיר במזומן ובתשלומים זהה. פריסה ל-36 תשלומים בפלאפון מייקרת את המכשיר ב-כ-875 ש"ח (!).

סמסונג גלקסי Flip 4 – מה הוא מציע?

רגע לפני שנרד לפרטים ונציג דוגמאות למחיר גלקסי פליפ 4, הנה עוד קצת פרטים שיעזרו לכם להחליט אם אתם מעוניינים במכשיר הזה. נזכיר שוב שמדובר בטלפון מתקפל בצורת צדפה, ואחד היתרונות שלו הוא היכולת לצלם סלפי בלי ידיים, כך שהוא מתאים לאנשים שאוהבים לצלם סרטונים, ליוצרי תוכן ועוד.

  • מסך ראשי: Dynamic Amoled 2X בגודל 6.7 אינץ'
  • מסך חיצוני: Super Amoled בגודל 1.9 אינץ'
  • קצב רענון מסך 120Hz
  • מעבד Snapdragon 8+ Gen1
  • נפח אחסון 128GB / 256GB / 512GB
  • זיכרון RAM 8GB
  • צמד מצלמות אחוריות 12MP
  • מצלמה קדמית 10MP
  • צילום וידאו 4K

את כל הפרטים על המפרט של גלקסי פליפ 4 אפשר לקרוא בכתבה המלאה שפרסמנו כאן בפואנטה במדור סלולר,

פואנטה בטלגרם

הטבות על גלקסי FLIP 4 בהרשמה מוקדמת

מי שמקדים להזמין בהזמנה מוקדמת, ייהנה מכמה מתנות שיש להן ערך לא מבוטל המוערך בשווי של כ-1000 ש"ח:

  • מטען אלחוטי
  • אוזניות אלחוטיות של סמסונג שהושקו בדיוק לפני שנה Galaxy buds 2
  • כיסוי קשיח עם מקום ייעודי לעט ה-S Pen
  • הטבת תיקון שבר מסך במחיר מוזל

מחיר גלקסי FLIP 4 – דוגמאות למחירים

חשוב לזכור כי מחיר סמסונג גלקסי FLIP4 צפוי להשתנות עוד הרבה פעמים, ולכן לפני הקנייה מומלץ לעשות השוואת מחירים. בעבר, מחירי השקה של מכשירים היו יותר גבוהים מהמחירים שהוצגו עם הגעת המכשיר בפועל לחנויות, אבל לפעמים המצב הפוך. כך למשל קרה השנה עם המכשירים של סמסונג מסדרת גלקסי A. הם התייקרו לאחר ההשקה (לדוגמה גלקסי A73). גם גלקסי S22 נמכר בחודשים שאחרי ההשקה במחיר יותר מאשר מחיר ההשקה.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

מה שעוד כדאי לדעת שיש בארץ ייבוא מקביל לטלפונים של סמסונג. קנייה מיבואנים מקבילים יכולה לחסוך מאות שקלים, ושווה לשקול בחיוב עסקה כזאת אם נתקלים בה.

השוואת מחיר גלקסי FOLD 4

KSP לאסט פרייס סמסונג מובייל באג
גלקסי פליפ 128GB 3569 ש"ח
> לחצו להזמנה
מחיר מיוחד לגולשי פואנטה – לחצו לפרטים 3600 ש"ח 3600 ש"ח
גלקסי פליפ 256GB 3819 ש"ח
> לחצו להזמנה
מחיר מיוחד לגולשי פואנטה > לחצו לפרטים 3849 ש"ח 3849 ש"ח
גלקסי פליפ 512GB 4269 ש"ח
> לחצו להזמנה
מחיר מיוחד לגולשי פואנטה > לחצו לפרטים 4300 ש"ח
תנאי תשלום 36 תשלומים ללא ריבית 24 תשלומים ללא ריבית 36 תשלומים ללא ריבית מחיר לתשלום אחד

פלאפון סלקום פרטנר
גלקסי פליפ 128GB 3500 ש"ח – עד 6 תשלומים
3792 ש"ח – עד 12 תשלומים
4374 ש"ח – עד 36 תשלומים
3500 ש"ח עד 12 תשלומים 3600 ש"ח – עד 12 תשלומים
גלקסי פליפ 256GB 3700 ש"ח – עד 6 תשלומים
4009 ש"ח – עד 12 תשלומים
4626 ש"ח – עד 36 תשלומים
3700 ש"ח עד 12 תשלומים 3800 ש"ח עד 12 תשלומים

האם שווה לקנות סמארטפון מתקפל?

על השאלה אם שווה לקנות סמארטפון מתקפל קשה לענות, כי זה עניין של צרכים.

סמארטפון מתקפל מאפשר למי שאוהב מסך גדול אבל לא אוהב מכשיר גדול, להיות עם ולהרגיש בלי… כאשר המכשיר סגור, אפשר לראות על המסך החיצוני את ההתראות, וכאשר הוא פתוח – הוא מתפקד כסמארטפון רגיל לכל דבר. בפורמט המקופל, הוא נכנס לכל כיס או תיק יד קטן.

פואנטה בטלגרם

GALAXY FLIP 4 הוא מכשיר כייפי שמושך תשומת לב, אבל צריך לזכור שסמסונג לא מספקת במכשיר הזה את כל התכונות המתקדמות שהיא יודעת לספק במכשירי הפרימיום שלה (בעיקר בתחום הצילום). יש פה רק שתי מצלמות, למשל. זה אינו סוס עבודה כמו GALAXY FOLD 4, אשר נפתח בצורת ספר ויש לו תמיכה בעט מגע. לכן גם מחיר פליפ 4 נמוך כמעט ב-3000 ש"ח בהשוואה למחיר גלקסי פולד.

מה שבטוח, במסך גדול הרבה יותר נעים לצפות בתכנים, ועבור מי שמשתמש בטלפון ככלי עבודה – יש כאן אפשרות נהדרת לעבודה על כמה משימות במקביל. בנוסף, בדגם הזה של גלקסי פליפ, סמסונג שילבה תמיכה בעט מגע – מה שהופך את המכשיר לכלי עבודה נוח.


*חלק מהקישורים בכתבה מפנים לאתרים שעימם יש לנו הסכם שותפים המקנה עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות