asos, "זכותי", שיאומי, קלאש רויאל, סופר-פארם - חדשות השבוע באתר פואנטה

asos, "זכותי", שיאומי, קלאש רויאל, סופר-פארם – חדשות השבוע באתר פואנטה

למה כדאי להזדרז ולהצטרף לחבילת סלולר מוזלת, איך אפשר להוזיל את קניית המשקפיים, מדוע תובעים לקוחות asos את האתר בתביעה ייצוגית, איך אפשר להשיג תחפושת ב-20 שקל ומה קורה כשהילד קונה "יהלומים" במשחק "קלאש רויאל" ב-1,500 שקל?

רגע לפני שמתחיל עוד שבוע, הנה הזדמנות להציץ בכתבות שאולי לא הספקתם לקרוא ויכולות לא רק לחסוך כסף אלא גם להרחיב את היידע.

איך משיגים משקפי רייבאן ב-400 שקל?

ההוצאה על משקפי ראייה, משקפי שמש ועדשות מגע היא הוצאה כבדה, במיוחד במשפחות שבהן יש כמה בני משפחה שזקוקים למשקפיים.

איך אפשר להוזיל את ההוצאה?

למאמר המלא >

ייצוגית נגד אתר אסוס

בבקשה לייצוגית שהוגשה לאחרונה נגד אתר האופנה הפופולרי מאוד בישראל, טוענים הלקוחות כי האתר שינה את שיטת המשלוח וכי מטרטרים אותם.

כדי לקרוא את הפרטים, היכנסו לכתבה על ייצוגית נגד אסוס > 

מחאת החייבים להוצאה לפועל מגיעה לבג"צ

הקבוצה למחיקת חובות, שקמה כדי לאגד חייבים להוצאה לפועל, החליטה לא להסתפק במחאה ובטיפול נקודתי. בימים אלה היא נערכת לעתור לבג"צ בגין אחת העוולות הגדולות ביותר כלפי החייבים – אי חידוש רישיון הנהיגה.

לצפייה בסרטון ולפרטים נוספים, היכנסו למאמר על העתירה לבג"ץ >

הילד שיחק קלאש רויאל, האם חויבה ב-1,500 שקל

מה קורה כשהורים נותנים בתום לב לילד לרכוש פעם אחת פריט כלשהו במשחק בסמארטפון, ואחר כך מגלים 39 עסקאות ב-1,500 שקל?

כל הפרטים בכתבה על קלאש רויאל >

"זכותי" תבעה לקוח, השופט פסק: לא נתת ליווי רפואי

אחד מפסקי הדין היותר מעניינים בסוגיית מימוש הזכויות הרפואיות ניתן לאחרונה. מדובר בתביעה שבה התובעת דווקא הייתה "זכותי" – אך היא זו שהפסידה, ובגדול.

התביעה חושפת את סכומי העתק שמתגלגלים בענף, את החוזה הדרקוני שהלקוחות נדרשים לחתום עליו ואת העובדה שאפשר להתמקח.

עוד היא מגלה מה מתנהל מאחורי הקלעים וכיצד המנכ"ל מפעיל לחץ הלקוחות עד כדי ביקור בביתם.

האם החברה יכולה ללוות את הלקוחות לוועדות רפואיות בביטוח הלאומי?

כל הפרטים בכתבה בנושא תביעה נגד זכותי >

אושרה עסקת גולן טלקום-אלקטרה צריכה. האם מחירי הסלולר יעלו?

הממונה על ההגבלים העסקיים אישרה את המיזוג בתנאי שגולן טלקום תציע מבצעים, אבל למבצעים האלה יש תאריך סיום.

מה המשמעות מבחינת הצרכנים, והאם כדאי להסתער על המבצעים החדשים של הוט מובייל? קראו במאמר המלא > 

מה קורה כששוקולד וטחינה נפגשים?

בזמן שהתדמית של ממרח השוקולד נוטלה מעולם לא הייתה גרועה יותר, יוצאת חברת אחוה עם מוצר חדש – ממרח טחינה-שוקולד.

טעים? התשובה בסקירת שוקולד טחינה של אחוה >

בעוד 20 שנה הפקק יתארך בשעה

לא תאמינו מה התקציב הדרוש למדינת ישראל כדי להפוך את התחבורה הציבורית ליעילה, וכמה היא מקציבה בפועל.

למאמר המלא >

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות