בדיקה: חבילת פרטנר All In כשאית למי שצריך אקסטרה גלישה וגם נטפליקס

פרטנר מציעה חבילת All In: אינטרנט סיבים + טלוויזיה + מגדיל טווח. בדקנו אם משתלם

חבילת פרטנר ALL IN משתלמת לכם אם אתם מחפשים גלישה בנפח גדול, טלוויזיה עם נטפליקס ומגדיל טווח. היכנסו להשוואת מחירים

פרטנר ALL IN סיבים אופטיים וטלוויזיה
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מתלבטים אם לעבור לחבילת סיבים אופטיים או לחבילת טלוויזיה – בטח נתקלתם בקמפיין של פרטנר לחבילת All In. הקמפיין, בכיכובו של סטטיק, שם דגש על הצורך של כולנו להיות היום מחוברים לאינטרנט בכל המכשירים כל הזמן, כולל בממ"ד. אז מה בעצם כוללת חבילת All In ובמה היא שונה מטריפל של פרטנר? חבילת אול אין זו חבילת אינטרנט סיבים וטלוויזיה. היא לא כוללת טלפון ביתי כמו שיש בטריפל. אבל זה לא ההבדל היחיד בין החבילות. הדגש בה הוא על מהירות גלישה הגבוהה ועל הבטחה לגלישה יציבה בכל הבית.

מדובר בחבילת סיבים אופטיים של פרטנר במהירות 1GB, פרטנר TV כולל נטפליקס, מגדיל טווח לשיפור WiFi והתקנת נקודת שקע רשת. מדובר במגדיל טווח חדש שפרטנר השיקה לאחרונה. לכן, זו לא חבילה זולה ומחירה הוא 240 ש"ח בחודש (215 על האינטרנט, הטלוויזיה ומגדיל הטווח, ועוד 25 ש"ח על נתב בהשכרה). המחיר משקף את העובדה שזו לא חבילה בסיסית אלא להפך.

מבדיקת פואנטה עולה שמחיר חבילת פרטנר אול אין שכוללת אינטרנט סיבים במהירות 1GB, חבילת טלוויזיה פרטנר TV כולל נטפליקס ומגדיל טווח – משתלם יותר מרכישת כל רכיב כזה בנפרד (ראו בהמשך).

בדיקת מהירות סיבים


עכשיו אתם צריכים לשאול את עצמכם אם אתם זקוקים למהירות גלישה כל כך גבוהה, אם אתם צופים בנטפליקס ואם אתם צריכים מגדיל טווח או שהגלישה שלכם יציבה בלעדיו. אם לא, יש לפרטנר חבילת סיבים יותר זולה וכדאי לקבל ממנה הצעה אחרת. באופן כללי, כדאי לדעת הוא שמחיר חבילת סיבים פרטנר הוא בכל מקרה יותר משתלם מסיבים אופטיים בבזק למשל, בין היתר כי היא בכלל לא גובה דמי התקנה על דירות בבניינים עם מעל 4 דירות.

השוואת מחיר חבילת All In בפרטנר לעומת השירותים בנפרד

כאמור, בדיוק כמו שחבילת טריפל צריכה להיות יותר זולה מרכישה של המרכיבים בנפרד, כך גם חבילת פרטנר All In אמורה להיות משתלמת לצרכן יותר מאשר הזמנת השירותים בנפרד. אז בדקנו:

פרטנר ALL IN טלוויזיה
פרטנר TV ונטפליקס
אינטרנט
סיבים 1GB
נתב
מחיר חודשי 215+25 139 125 ש"ח
(125+25 ש"ח)
15
סה"כ מחיר חודשי 240 269
הנחה  חודש ראשון חינם 3 חודשים ב-69 לחודש + 25 ש"ח
מחיר חודשי משוקלל
בשנה הראשונה*
220 ש"ח 139 117 ש"ח
מחיר חודשי משוקלל
אחרי שנה*
240 ש"ח 269 ש"ח

*המחיר המשוקלל כולל נתב. ניתן לקנות נתב בנפרד ולשלם פחות 25 ש"ח.

**דמי התקנה: חינם בבניין שיש בו מעל 4 יחידות דיור. 500 ש"ח בבניין עם 4 יח"ד או בית פרטי.

אילו חבילות סיבים אופטיים פרטנר מציעה?

למי שלא מתחבר לחבילת ALL IN או לחבילת טריפל, פרטנר מציעה 4 חבילות סיבים אופטיים. ההבדל הוא לא רק במהירות ההורדה – אלא גם במהירות העלאה (אם אתם רוצים למשל להעלות תוכן לשיתוף):

  • מהירות הורדה 300MB, מהירות העלאה 30MB: כ-90 ש"ח + 25 ש"ח לנתב – סה"כ 115 ש"ח
  • מהירות הורדה 600MB, מהירות העלאה 60MB: כ-100 ש"ח + 25 ש"ח לנתב – סה"כ 140 ש"ח
  • מהירות הורדה 1GB, מהירות העלאה 100MB: כ-120 ש"ח + 25 ש"ח לנתב – סה"כ 165 ש"ח
  • מהירות הורדה 1GB, מהירות העלאה 250MB: כ-130 ש"ח + 25 ש"ח לנתב – סה"כ 190 ש"ח

פרטנר מתחייבת למחיר קבוע, אבל ראינו בעבר שהיא העלתה מחירים לחבילות הטריפל – כך שלא בטוח שהיא תעמוד בהבטחה.

Private Fiber (סיב פרטי) – מה זה בכלל?

מה שמיוחד בחבילת סיבים אופטיים של פרטנר הוא ה"פרייבט פייבר" (Private Fiber): סיב פרטי. יתרון זה ייחודי לפרטנר בזכות הטכנולוגיה שבה משתמשת החברה.


אנחנו עדיין לא חברים בפייסבוק? אז בואו 🙂 לחצו כאן >


אז מה זה בעצם סיב אופטי בפרטנר שהוא סיב פרטי? פרטנר, כאמור, משתמשת בטכנולוגיית פריסה שונה משל המתחרות. פריסת סיבים אופטיים בפרטנר מתבצעת בטכנולוגיית P2P, שבה הסיב האופטי מגיע עד בית הלקוח.

זאת, לעומת טכנולוגיית GPON של פריסת סיבים, שבה משתמשות החברות האחרות – אנלימטד, סלקום, בזק והוט. בטכנולוגיית GPON הסיבים אופטיים מגיעים עד הבניין ומהבניין מתפצלים לבית הלקוח, כך שרוחב הפס מתחלק בין המשתמשים בו.

אמנם, טכנולוגית GPON נפוצה יותר בעולם, אך הסיבה היא שהיא זולה יותר להקמה. טכנולוגיית P2P עדיפה מבחינת הביצועים.

פואנטה בטלגרם

פרטנר פייבר – פריסת הסיבים של PARTNER מתקדמת

הקמפיין יוצא על רקע הפיכתה של פרטנר לספקית הסיבים הגדולה בישראל. אפשר להצטרף לפרטנר סיבים אופטיים על בסיס כלל תשתיות הסיבים: פרטנר, בזק ו-IBC. כמו כן, פרטנר היא בעלת מספר מנויי הסיבים הגבוה בישראל – 353 אלף (לעומת 268 אלף מנויים ברבעון השני של 2022, לפני שנה).

לחברה יש פריסה בנהריה, אילת, עפולה, מעלה אדומים, ירושלים, באר שבע, שדרות, אשדוד, אשקלון, לוד, תל אביב, נס ציונה, ראשון לציון, רחובות, פתח תקווה, כפר סבא, רעננה, הרצליה, הוד השרון, נתניה, מודיעין, חיפה, קריית מוצקין ועוד.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות