אקספו ים המלח ייפתח בריביירה החדשה באזור עין בוקק

המהפך של ים המלח: מתחם אקספו ו-22 בתי מלון, כולל מלון צף

מלון צף, אי מלאכותי, בתי מלון, מסעדות ואקספו ים המלח בצורת כיפה מפוארת – הריביירה באזור עין בוקק יוצאת בקרוב לדרך

אקספו ים המלח
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם עד עכשיו יכולתם רק לפנטז על ארוחה טובה באזור ים המלח, בקרוב המצב יתהפך ותצטרכו לבחור בין 15 מסעדות. וזה רק אחד החידושים שתראו באזור שבין עין בוקק לחמי זוהר – שהופך לריביירה. את השקט והבתוליות של האזור יחליף מתחם ענק שכולל 22 בתי מלון, מתחם אקספו (DOME EXPO DEAD SEA), והרבה מאוד כלי רכב שימלאו את הכבישים. אחד מבתי המלון יהיה מלון צף – כמו במלדיביים, על פי התוכניות, המלון אמור לכלול 200 חדרים, חלקם עם בריכות פרטיות עם מים מתוקים שימוקמו בתוך מי ים המלח עצמו. ואם כל זה לא מספיק, יהיה גם אי מלאכותי.

בין המסעדות שייפתחו במקום: מסעדת שף איטלקית, מסעדה יוונית אותנטית עם שף מיוון, מסעדת בקונספט בריא, בתי קפה, מסעדה טבעונית, מסעדת המבורגרים ועוד (פירוט בהמשך הכתבה).

בנוסף, יציע המתחם שירותים למתרחצים, כמו לוקרים ומקלחות.

פואנטה בטלגרם

לא רק בדובאי: אקספו ים המלח – DOME EXPO DEAD SEA

אז ים יש, חוף יש, חום יש – ועכשיו, כמו בדובאי, גם בים המלח יהיה מתחם אקספו ענק מעוצב בצורת כיפה. החל מאפריל 2023 יפעל מתחם אקספו סגור (www.domexpo.co.il) חדשני, ענק ואקסקלוסיבי ובו אירועי תרבות , כנסים ומופעים.

הדום הוא מתחם רחב ידיים המוקם בתוך כיפה ענקית המתפרסת על פני 5 דונם, ומתנשאת לגובה של 20 מטרים. הקונספט העיצובי של DOME EXPO DEAD SEA מזכיר פרויקטים דומים בממדינות בעולם, אבל משתמש בטכנולוגיה שבחלקה לא קיימת עדיין במקומות אחרים. במתחם פרוסים 24 מקרני ענק המכוונים מעלה ב-360 מעלות לכיפת הדום האליפטית, דבר שמהווה אטרקציה ברמה עולמית בתחום ההקרנות והפירוטכניקה.

המסעדות יפעלו מסביב באזור ששמו FooDome, לצד מתחם בריאות קולינרי.

בין המסעדות שיוקמו: מסעדה שף איטלקית, מסעדת יוונית בסגנון טברנה, מסעדה שתהפוך בשעות הערב לדאנס בר הראשון בים המלח, גלידריה מרשת מוכרת , בתי קפה של הרשתות המובילות, מסעדת המבורגרים, מסעדה מקסיקנית, חומוסיה ומתחם בריאות שיגיש שייקים, סלטים, מנות טבעוניות. כריכים ועוד.

למתרחצים בחוף הצמוד למתחם יוגשו סלסלאות פיקניק, ויהיה גם מתחם פודטראק והגשה לתוך מי ים המלח.

ומה באשר להיבט הסביבתי ולזיהום מי הים? נראה שכרגע אף אחד לא מדבר על זה.

מתי ייפתח אקספו ים המלח DOME EXPO DEAD SEA?

תהליך השינוי של האזור יהיה הדרגתי.

מתחם האקספו – ה-DOME, אמור להיפתח כבר בפברואר 2023.

המתחם הקולינרי ייפתח בקיץ 2023 ומיועד לכל באי ים המלח (כ-10,000 אורחים ביום במלונות ועוד עשרות אלפי מבקרי יום). בתי המלון ייפתחו בהמשך.

מי עומד מאחורי "הריביירה של ים המלח"?

ים המלח הוא אמנם אזור תיירותי גם מבחינת הישראלים וגם מבחינת מבקרים מחו"ל, אבל כל מי שעיניו בראשו יכול היה להבין שהפוטנציאל המסחרי שם לא ממומש. בעבר משרד התיירות הוציא מכרזים לבניית מלונות בים המלח, כדי להוסיף 4000 חדרי מלון על 5000 שכבר קיימים.

במכרז להקמת ריביירה תיירותית בים המלח זכתה חברת ברקליס פפו ים המלח, הנמצאת בבעלות משותפת של היזם מוטי גרין והאחים נקש.

"ברקליס יזמות", בשיתוף חברת "השטיח המעופף", יזמו ופיתחו את המיזם, בהשקעה של כ-120 מיליון ₪. לדבריהם, יש כבר פניות רבות מחברות בארץ ומחו"ל לעריכת כנסים בינלאומיים במקום: "מפיקים ישראליים ובינלאומיים רבים גילו כבר התעניינות ולוח האירועים לשנת 2023, הולך ומתמלא באירועי ענק הכוללים מופעים, פסטיבלי ילדים, פסטיל בירה, ועידת הקפה הראשונה, כנס העסקים בים המלח ועוד". הצפי הוא למיליוני מבקרים מהארץ והעולם.

מלבד פסטיבלים והופעות, יתקיימו במתחם אירועי חברה ומסיבות.

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות