מלון גומא בכנרת נפתח - רשת ישרוטל מבטיחה הנחות לפתיחה, ומה אחר כך?

מלון גומא בכנרת נפתח – רשת ישרוטל מבטיחה הנחות לפתיחה, ומה אחר כך?

מלון גומא בכנרת, הראשון של ישרוטל באזור הזה, פונה לזוגות ולמשפחות ומציע חוף פרטי. בדקנו כמה עולה חדר ומה תאכלו שם…

הנוף הנשקף ממלון גומא בכנרת
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

אחרי כמה שנים די רדומות מבחינת בתי המלון בכנרת, בשנה האחרונה נפתחים חדשים – ואם אתם מחפשים מלון בכנרת, כדאי שתתעדכנו, אבל אל תצפו למחירים נמוכים. כך למשל, רשת ישרוטל מזוהה בדרך כלל עם אילת, אבל כעת היא מגיעה לכנרת ופותחת את מלון גומא (לשעבר Sea of Galilee). הרשת אמנם מבטיחה הנחות לתקופת ההרצה, אבל התקופה הזאת קצרה ומיד אחריה המחירים נוסקים.

מלון גומא בכנרת, שנרכש על ידי הרשת לפני מספר חודשים תמורת 225 מיליון שקלים ועבר שיפוץ נרחב, ממוקם בחוף המערבי ומיועד לזוגות ולמשפחות. הוא כולל 212 חדרים, בריכת שחייה חיצונית מחוממת, חדר כושר, לובי בר, מסעדה וחוף ים צמוד. הנוף הנשקף מהחדרים הוא של מצוק הארבל והכנרת.

כמובן, כשיש נוף כמו של הכנרת, לא צריך הרבה כדי להפוך כל מלון למלון קסום, וגם כאן זה כמובן המצב. העיצוב החדש של המלון מאפשר ליהנות מהנוף הניבט מכל חלון ומכניס את החוץ פנימה.

פואנטה בטלגרם


את הבריכה עוטף דק ענקי ומרהיב בגודל 400 מטר, הצופה גם הוא אל הכנרת. באווירת הרי הגולן, הבריכה מרוצפת באבן בגוון בזלת. לצד הבריכה הגדולה נמצאת בריכת פעוטות מקורה.

האוכל במלון גומא בכנרת: נגיעות מהמטבח הטברייני

מלון גומא בכנרת: תפריט עם נגיעות מקומיות
צילום: יח"צ ישרוטל

 

נזכיר כי לפני מספר חודשים פרסמתי כאן באתר פואנטה סקירה על מלון גלי כנרת, שנפתח גם הוא לאחרונה לאחר שיפוץ (ושייך לקבוצת קנדה-ישראל). במלון גלי כנרת נפתחה גם מסעדת לוטה של אסף גרניט – מסעדה כשרה שלוקחת השראה, בין היתר, מחומרי הגלם המקומיים ומהאוכל הטברייני (היכנסו לכתבה מלון גלי כנרת נפתח בעיצוב מחודש ומרהיב ועם מסעדת "לוטה" של אסף גרניט).

בישרוטל מדגישים כי גם במלון גומא מבוסס התפריט על אוכל מקומי עם נגיעות שורשיות מהמטבח הטברייני. בין המנות ניתן למצוא, תבשילים כמו סופריטו וממולאים עם טוויסט ייחודי.

שף המלון, דוד קקון אמון על תפריטי ארוחות הבוקר והערב. קקון, בליווי שף הרשת אמיר כלפון, ימרו את התפריט.
בנוסף בחודשי הקיץ יוכלו האורחים להזמין ארוחות דרך פוד-טראק, שתציע מנות כדוגמת המבורגר מבשר אנגוס משובח, שווארמה עגל, סלט עוף, סלט שוק טברייני ועוד.

האסטרטגיה של ישרוטל – פתיחת עוד בתי מלון, בעיקר יוקרתיים

מלון גומא בכנרת מצטרף לקבוצת המלונות Isrotel Design. למעשה, בישרוטל נמצאים בתנופה של פתיחת בתי מלון ולאחרונה גם החליטו לחלק אותם לשלוש קבוצות, כפי שפירטנו בכתבה על פתיחת מלונות ישרוטל בארץ ובעולם בשנים הקרובות.

למעשה, מלון גומא בכנרת מצטרף ל-21 בתי מלון של הרשת בארץ, והוא הראשון שיושק ב 2022, ומהווה את יריית הפתיחה ל 11 מלונות נוספים שיוקמו בחמש השנים הקרובות.

למרבה הצער, אף אחד מהמלונות החדשים של ישרוטל לא מיועד למי שמחפש חופשה בתקציב נגיש. גם בעתיד הנראה לעין לא מתכננים ברשת ישרוטל להשקיע במלון כזה – והישראלים ייאלצו להמשיך לשלם אלפי שקלים ללילה למשפחה – אלא אם כן יצביעו ברגליים, או למשל יעבירו את החופשה שלהם לחו"ל…

כך למשל רק לאחרונה פרסמנו כי בפסח 2022 מושק קו טיסות ישירות לשארם א-שייח', מה שיאפשר רכישת חבילה של טיסות + לינה במחיר נמוך יותר מאשר לילה במלון בישראל (פרטים בכתבה חופשה באילת יקרה מדי? עכשיו אפשר לשקול טיסות לשארם א-שייח'.

 

מחירים מלון גומא בכנרת – והנחה לרגל ההשקה

לא מדובר במלון זול. המחירים במלון גומא משתנים כמובן גם בהתאם לעונות השנה וגם בהתאם למיקום החדרים.

  • חדרים שלא פונים לכנרת, אלא לנוף ההררי, עולים כ-800-1000 ש"ח ללילה לזוג.
  • חדר עם נוף לכנרת עולה כ-1300 ש"ח ללילה לזוג.
  • סוויטה (שכוללת גם סלון) עולה כ-3000 ש"ח ללילה לזוג.

לרגל ההשקה, ברשת מציעים מחירים מיוחדים לתקופת ההרצה: הנחה של 20% על חופשה במלון גומא. בתוקף עד 14 באפריל 2022.

לכן, מי שמזמין ממש לתחילת אפריל יכול למצוא חדר ללילה לזוג בפחות מ-750 ש"ח (אחרי הנחה של 20%), ואילו מי שירצה לבלות שם בחול המועד פסח 2022, ישלם כ-1850 ש"ח ללילה.  
Booking.com

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות