הצ'ופר של מלון פרימה גליל: ארוחה של השף יוסף זוזו חנא

לינה + ארוחת שף: זהו המלון בכנרת שחובר לשף יוסף זוזו חנא ממסעדת מגדלנה

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים לא רק מעריכים אוכל טוב, אלא מחפשים את החוויה שמשלבת מסעדת שף עם קולינריה מקומית. אחד השמות החמים בהקשר הזה הוא השף יוסף זוזו חנא ממסעדת מגדלנה, שמתמחה באוכל גלילי. בימים אלה נרקם שיתוף פעולה מעניין בין רשת מלונות פרימה לבין חנא, כך שאורחי מלון פרימה גליל יוכלו ליהנות מארוחת שף יוקרתית כחלק מהשהייה שלהם במלון. בשלב זה לא הוחלט מה תהיה התדירות, אך ככל הנראה מדובר יהיה בארוחה מיוחדת שתתקיים אחת לחודש. עבור הארוחה ייגבה תשלום נוסף, אך גם המחיר לא נקבע עדיין.

משמאל: השף יוסף זוזו חנא. באמצע: חוסאם ח'ורי, מנהל מלון פרימה גליל. מימין: סמנכ"ל שיווק רשת מלונות פרימה גליל חיים דוק. צילום: דפנה הראל כפיר

מה בתפריט של ארוחת השף יוסף זוזו חנא במלון פרימה גליל?

אז מה כוללת ארוחת השף במלון פרימה גליל? התפריט מתגבש בימים אלה, ומורכב ממנות שמבוססות על חומרי הגלם המקומיים, כמו למשל סרדינים מהכנרת, בשר מהגולן, סלטים מיוחדים טריים עם צמחי תבלין מהאזור ועוד.

כל מנה ומנה בתפריט מביאה איתה את המגע המיוחד של השף חנא, אשר התבלט בזירת השפים המקומיים עוד כשהקים את המסעדות KBAB ותנורין, וכיום מפליא ביצירותיו הקולינריות במסעדת מגדלנה.

הנה טעימה:

כרובית צילום: דפנה הראל כפיר

 

מנות של השף יוסף זוזו חנא במלון פרימה גליל
כתף טלה עם ירקות שורש ופריקה מעושנת. צילום: דפנה הראל כפיר

 

סלט פטוש של פעם. צילום: דפנה הראל כפיר

 

מנות של השף יוסף זוזו חנא במלון פרימה גליל
סרדינים מהכנרת. צילום: דפנה הראל כפיר

 

מנות של השף יוסף זוזו מוסא בארוחה במלון פרימה גליל
עראיס בר וטחינה סומק. צילום: דפנה הראל כפיר

 

מנות של השף יוסף זוזו מוסא בארוחה במלון פרימה גליל
קינוח מופתי: מרק מנגו ובתוכו פירות. צילום: דפנה הראל כפיר

 

מנות של השף יוסף זוזו מוסא בארוחה במלון פרימה גליל
בסבוסה סולת ותמרים, בקלאוות נוסח ביירות. צילום: דפנה הראל כפיר

 

לא רק השף יוסף זוזו חנא… קצת על מלון פרימה גליל

באזור הכנרת, ובפרט באזור טבריה, יש כמה וכמה בתי מלון, כאשר המגמה בשנה האחרונה היא דווקא לפתוח בתי מלון יקרים ויוקרתיים, כמו מלון גומא של רשת ישרוטל, מלון גלי כנרת של ישראל-קנדה או מלון מגדלה ששופץ ונפתח מחדש לפני כשנה. עבור מי שלא מחפש מלון יוקרה ומעוניין לנפוש בכנרת, מלון פרימה גליל מציע אלטרנטיבה במחיר יחסית נגיש.

מלון פרימה גליל: לובי. צילום: דפנה הראל כפיר

 

החיסרון של המלון הוא המיקום שלו – מפני שהוא נמצא בתוך העיר טבריה ולא סמוך לכנרת.

זהו חיסרון כפול, ראשית, מפני שהמיקום מאוד לא מתאים למלון – ממש בתוך שכונת מגורים מיושנת ונטולת כל אווירה של חופשה, באזור בלי חניה. שנית, מפני שכדי להגיע לכנרת צריך לנסוע, כך שאין גישה ישירה.

הבריכה במלון פרימה גליל. צילום: דפנה הראל כפיר

המלון עצמו שופץ לאחרונה שיפוץ מקיף, והוא מעוצב בצורה נעימה ומודרנית. החדרים מרווחים, אך חלקם הגדול לא משקיפים לכנרת. המיטות בחדרים אינן מיטות זוגיות אלא מיטות מחוברות, שכן הקהל פונה גם לקהל דתי.

הבריכה במלון קטנה ומתאימה לטבילה או שכשוך, פחות לשחייה של ממש.

ארוחת הבוקר סבירה וכללת ירקות, סלטים, דגים, לחמים ומאפים – אך למרבה הפלא השתייה היא בכוסות חד פעמיות וגם המגוון בסך הכול לא גדול.

צוות המלון אדיב מאוד והאווירה נעימה, בבר מוצעים משקאות חריפים וקוקטיילים מצוינים.

קצת על רשת מלונות פרימה

רשת מלונות פרימה היא רשת בתי מלון בטווח מחירים בינוני, כלומר, לא מלונות יוקרה במחירים גבוהים. הרשת כוללת מספר בתי מלון במקומות שונים בארץ, ביניהם ירושלים, תל אביב, אילת, ים המלח וטבריה. לפני כמה חודשים היא פתחה את מלון הוטל 75 ברחוב אלנבי בתל אביב, מלון עירוני שפונה לצעירים שמגיעים לעיר ומציע מחירים נגישים.

בירושלים מלון פרימה פארק נמצא בכניסה לעיר ושם הערך המוסף שהרשת מבקשת לתת הוא ביקור ביקבים. כאמור, הערך המוסף במלון פרימה גליל אמור להיות הארוחה הגלילית היוקרתית, ואם אכן הקונספט הזה ימומש, יהיו ודאי לא מעט מתעניינים.

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות