ג'אברה נגד אפל: "דגם 85t מוצלח וזול יותר מאיירפודס פרו"

ג'אברה נגד אפל: "דגם 85t מוצלח וזול יותר מאיירפודס פרו"

אם אתם מחפשים אוזניות אלחוטיות, עוד דגם מצטרף למבחר: ג'אברה 85t. תג המחיר נמוך יותר משל אפל איירפודס פרו, האם יש סיבות להעדיף אותו?

jabra elite 85t
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




"קהל היעד שלנו הם הלקוחות שקונים את אוזניות Airpods PRO של אפל", אומר רונן ברקוביץ', מנכ"ל ביקונקט יבואנית המותג ג'אברה לישראל. את הדברים הוא אומר כמה וכמה פעמים בעת השקת אוזניות הדגל של החברה: ג'אברה 85t. "בצעד יומרני החלטנו שאנחנו מכוונים לשם. האוזניות שלנו יותר זולות מהאיירפודס פרו ומספקות תמורה מעולה".

לדבריו, לדגם ג'אברה 85t יש יותר מיקרופונים מלאוזניות הפופולריות של אפל, סינון רעשים משודרג והתאמה נוחה במיוחד לאוזן. מדובר באוזניות חצי פתוחות, בניגוד למתחרים.

כדי לשכנע את הצרכנים, מציגים בחברה טבלת השוואה של התכונות המרכזיות של האוזניות החדשות של גאברה אל מול אפל איירפודס פרו, סנהייזר מומנטום 2 וסוני WF-1000XM3.

השוואה בין ג'אברה 85t לדגמים המתחרים

אוזניות ג'אברה מול אוזניות איירפודס פרו של אפל

ג'אברה 85t – מה חדש?

הדגם החדש של האוזניות, JABRA ELITE 85t, מושק פחות משנה אחרי דגם ג'אברה 75t – במחיר דומה. הסיבה היא שג'אברה 85t אינו מהווה שדרוג של הדגם הקודם, מדובר במוצר שונה: "דגם 75t מיועד בעיקר למי שעושה פעילות ספורטיבית. הדגם החדש 85T נועד לניהול שיחות טלפון באיכות ללא תחרות ולהאזנה למוזיקה, ולכן הוא מיועד לפלח שוק שונה מזה של לקוחות 75T", אומר ברקוביץ'.

 

 

כאמור, בדגם החדש שולבו 6 מיקרופונים והוא מבטיח סינון רעשים פעיל ויעיל. בחברה אומרים כי המשתמש יכול לבחור את רמת סיון הרעשים: "קיימות 11 רמות של צליל, החל מ-ANC מלא (ביטול כל הצלילים) ועד מצב שמוגדר HearThrough, שבו צלילים יכולים לחדור.

ניתi להתאים את סינון הרעשים ולדייק את רמתם באמצעות אפליקציית סאונד פלוס הייעודית, ולאחר מכן להשתמש בכפתור על האוזניה עצמה כדי להגיע לאיזון הרצוי.

תכונות מרכזיות של ג'אברה 85t

  • 38 שעות שימוש רצוף
  • עד 25 שעות שימוש עם ANC פעיל (5.5 באוזניה + נרתיק הטעינה)
  • סינון רעשים אקטיבי דיגיטלי הניתן להתאמה אישית (רמת הסינון)
  • טכנולוגיית HearThrough ניתנת לכוונון מלא
  • רמקולים 12 מ"מ ובאס עוצמתי (לעומת 6 מ"מ בדגם הקודם)
  • 6 מיקרופונים מובנים (לעומת 4 בדגם הקודם) וטכנולוגיית Sidtone לשמיעה עצמית טובה יותר במהלך שיחה
  • עיצוב פתוח למחצה עם פתחי שחרור לחץ- משפר נוחות באמצעות הפחתת הלחץ שמצטבר באוזן, ומשפר את
  • חוויית השיחה באמצעות הפחתת אפקט ‘שסתום האוזניים’ שקורה באוזניות כאלה בדרך כלל
  • מתאמי אוזניים אובליים (לעומת עגולים בדגם הקודם)
  • תמיכה בטעינה אלחוטית

כעת עומדות בפני הצרכנים מספר רב של אפשרויות לרכישת אוזניות ג'אברה (ומגוון עצום של אוזניות באופן כללי). הנה הצצה לדגמים ולמחירים:

מג'אברה 65t עד ג'אברה 85t – טוuח המחירים והאפשרויות

הצרכנים עוברים לאוזניות אלחוטיות

לדברי ברקוביץ', ניכרת מגמה מתמשכת של מעבר לאוזניות אלחוטיות. ג'אברה השיקה אוזניות כאלה עוד לפני אפל, אך ב-2017 חל המפנה, עם ההשקה של אפל.

גידול במכירות אוזניות אלחוטיות

נזכיר כי ג'אברה מתחרה לא רק באפל, אלא גם בסמסונג – אשר השיקה רק לאחרונה את גלקסי באדס לייב, שמעוצבות גם הן בעיצוב חצי פתוח ולא אוטמות את האוזן.

שתפו את הכתבה עם חברים ואל תשכחו לפרגן לנו בלייק כאן למטה, זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה



מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



     

    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות