ביקורת Buds Live: האוזניות של סמסונג גלקסי במבחן

ביקורת: אוזניות סמסונג גלקסי Buds Live

הן יפות ויש להן עיצוב מיוחד – אבל האם אוזניות סמסונג גלקסי Buds Live יספקו לכם את הנוחות ואת הצליל שאתם מחפשים? פואנטה עם ביקורת באדס לייב

אוזניות BUDS LIVE
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




סמסונג השיקה לאחרונה את אוזניות גלקסי Buds Live, כשהיא מבטיחה עיצוב מיוחד, שמע משופר, חיי סוללה ארוכים ונטרול רעשים. את הדגם הקודם, גלקסי באדס פלוס, סמסונג השיקה בפברואר 2020, ממש לא מזמן, אך הן לא היו שונות בצורה משמעותית מהאוזניות הראשונות – גלקסי באדס. גלקסי באדס לייב הן למעשה השינוי שחיכו לו, ולכן הן מעוררות הרבה סקרנות. האם שווה להשקיע בהן 700 שקל?

סקירת גלקסי Buds Live מגלה אוזניות יפות, מעוצבות ומוצלחות, שיש להן גם חסרונות. פואנטה עם כל הפרטים:

עיצוב

העיצוב המיוחד של גלקסי באדס לייב לא ישאיר אתכם אדישים. סמסונג רצתה להימנע ממצב שהאוזניות משתרבבות מחוץ לאוזן, כמו באוזניות אחרות. Buds Live מונחות באופן אופקי על האוזן, והעיצוב שלהן מזכיר שעועית (לכן גם קיבלו את הכינוי שעועיות – BEANS). העיצוב הזה השפיע גם על המבנה הפנימי של האוזניות מבחינת סידור הרכיבים, וייתכן שבפעמים הראשונות הנחת האוזניות על האוזניים תיקח קצת יותר זמן בהשוואה לאוזניות אחרות – עד שתתרגלו.

ומה לגבי הנוחות? בבדיקה שלי גיליתי שכדאי להתנסות באוזניות למשך חצי שעה לפחות לפני שמחליטים אם לקנות אותן. אמנם זה לא פשוט, מפני שאוזניות הן מוצר לביש שלא נעים להעביר מאדם לאדם, אך במידה שהדבר יתאפשר, בהחלט מומלץ שתבדקו אם האוזניות נוחות לכם.

אוזניות באדס לייב - עיצוב שלא יוצא מהאוזן

בבדיקה שלי בתחילה האוזניות היו נוחות, אך כעבור זמן מה התחלתי לחוש אי נוחות ולחץ על תנוכי האוזניים. כעבור כחצי שעה כבר הרגשתי שלא נוח לי ואפילו כואב. הסרתי את האוזניות ותחושת הכאב נמשכה עוד כמה דקות. האם מדובר בעניין של הרגל? ייתכן.

ממשק אוזניות BUDS LIVE

נזכיר כי כדי להפעיל את האוזניות, יש להוריד את אפליקציית Samsung Werables ולהוריד גם את תוסף העדכון הרלבנטי של באדס לייב.

האפליקציה ידידותית ואפשר אפילו לקבל באמצעותה הסבר איך להניח את האוזניות על האוזן בצורה נכונה.

buds live

קל לשלוט באוזניות באמצעות כפתורי המגע: לחיצה אחת כדי להפעיל או לעצור את המוזיקה, שתי לחיצות כדי לדלג לשיר הבא, לענות לשיחה או לסיים שיחה, ושלוש לחיצות כדי לחזור לשיר הקודם. אפשר לבחור באפליקציה מה תרצו להפעיל באמצעות לחיצה והחזקת מסך משטח המגע. כך למשל, תוכלו לבחור להתחבר ישירות לספוטיפיי בלחיצה אחת.

צליל – אוזניות באדס לייב

סמסונג מבטיחה צליל משופר בהשוואה לדגמים קודמים.

באוזניות Galaxy Buds Live משולבים רמקולי 12 מ"מ עם סאונד של AKG, אשר בסמסונג מסבירים כי מטרתם לספק צליל מרווח. עוד מבטיחים בסמסונג כי "הדרייבר הגדול ותעלת הבס פולטים בס עמוק עם זרימת אוויר שמאפשר לצליל לזרום בצורה חלקה".

במבחן התוצאה אכן מורגש שהבס בגלקסי באדס לייב טוב יותר מאשר בבאדס פלוס. אי אפשר לצפות מרמקולים כה זעירים להפיק בס מפוצץ, אבל במגבלות הגודל – האיכות משביעה רצון. התדרים האמצעיים והגבוהים גם שופרו והצליל נשמע פחות שטוח. אפשר להגביר את הווליום בכיף בלי לשמוע עמימות או צליל צורם.

אם לסכם את נושא הצליל, החוויה באוזניות האלה הולמת את הקטגוריה. היא מוצלחת יותר ומהנה, ורוב המשתמשים ייהנו מהאזנה למוזיקה בבאדס לייב יותר מאשר בבאדס פלוס.

מבחינת איכות שיחה, סמסונג שילבה כאן שלושה מיקרופונים כדי לענות על צורך שהעלו משתמשים אשר התלוננו בעבר על סאונד חלש. בבדיקה שלי, אני שמעתי היטב את האדם שדיברתי איתו, אבל הוא מצדו אמר שאני נשמעת קצת עמומה ולא צלולה.

ניטרול רעשים

סמסונג מתגאה ביכולת שהיא מציעה כאן לראשונה – ניטרול רעשים. בסמסונג אומרים כי האוזניות מאפשרות ביטול רעשים בשיעור של עד 97% מהתדרים הנמוכים, כך שאפשר להעביר נסיעה באוטובוס ולהתנתק כמעט לחלוטין. המשתמש יכול לבחור אם להפעיל או לכבות את ביטול הרעשים.

ביקורת BUDS LIVE

 

בפועל, ביטול הרעשים חלקי בלבד. אם אתם נמצאים במקום רועש, ככל הנראה תשמעו מה שמתרחש סביבכם. זה לא מפתיע, לאור העיצוב של לייב באדס – אשר לא מאפשר אטימה מוחלטת של האוזן.

אוזניות באד לייב – סוללה

סמסונג מבטיחה עד 6 שעות של האזנה בלי הפסקה, ועד 21 שעות של חיי סוללה עם נרתיק הטעינה. מה שהכי אהבנו הוא שטעינה של 5 דקות על המשטח מאפשרת כמעט שעה של האזנה…

מחיר Buds Live

מחיר אוזניות באדס לייב אינו אחיד. ברשת באג ובסאני מובייל המחיר הוא כ-700 ש"ח, ואילו ברשת I-CELL המחיר נמוך משמעותית ועומד על 590 ש"ח. כמובן, באילת תוכלו לשלם הרבה פחות – כ-510 ש"ח.

בשורה התחתונה – שווה לקנות?

כאמור, האוזניות החדשות של סמסונג שונות לחלוטין מהדור הקודם מבחינת עיצוב, ולכן מומלץ להתנסות בהן לפני הקנייה. מבחינת צליל, ממשק, איכות שיחות הטלפון וחיי הסוללה, מדובר באוזניות מוצלחות. נטרול הרעשים בינוני מאוד. מבחינת נוחות – זה עניין אישי, ויש מי שהעיצוב יהיה לו פחות נוח.

היה לכם מעניין? שתפו חברים בוואטס אפ ופרגנו לנו בלייק, זה קל!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד סקירות מוצרים באתר פואנטה





דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות