רשת דרים ספורט של קבוצת פוקס נפתחת. תחרות לדקטלון ומגה ספורט

ביקור ברשת דרים ספורט של קבוצת פוקס. תחרות לדקטלון ומגה ספורט

רשת דרים ספורט של קבוצת פוקס תשווק ביגוד וציוד ספורט. האם המחירים יהיו אטרקטיביים ומה ההבדל בינה לבין דקטלון? פואנטה עם חדשות הכושר

דרים ספורט
החנות הראשונה של רשת דרים ספורט בראשון לציון
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




רשת הספורט דרים ספורט (DreamSport) של קבוצת פוקס פתחה סניף ראשון בעיר ראשון לציון. דרים ספורט היא רשת חדשה לחלוטין (ששמה המקורי היה ג'אסט ספורט), אשר קבוצת פוקס הקימה כתחרות לרשת מגה ספורט, למותג הבינלאומי דקטלון ולחנויות מותג שונות. הסניף הראשון נפתח במתחם G ליד הסינמה סיטי.

דרים ספורט – מה תמצאו בחנות?

רשת DreamSport משווקת את מותגי הספורט הבינלאומיים הגדולים, ביניהם נייקי, אדידס, ברוקס, אסיקס, ריבוק, סאקוני, ניו באלאנס, ואנס, בילבונג ואנדר ארמור.

המגוון בחנות כולל לא רק ביגוד ונעליים, אלא גם מוצרים מקצועיים בשש קטגוריות: ריצה, כדורגל, כדורסל, גלישה, אימון ולייף סטייל.

ואיך המחירים? ביקור בחנות מגלה מחירים דומים למחירים של המותגים הללו בחנויות אחרות. מלכתחילה, המטרה של קבוצת פוקס היא לא לשבור את השוק עם מחירים נמוכים, אלא ליהנות מהקהל חובב הספורט שמוכן לשלם על ביגוד, נעליים וציוד ספורט.

מדיניות התמחור של קבוצת פוקס היא די דומה בכל החנויות שלה. פוקס, כידוע, היא בעלת הזיכיון למותגים בינלאומיים רבים בישראל, כמו אמריקן איגל, The Children's Place ומנגו. המחירים ברשתות האלה אינם מחירים נמוכים – בדרך כלל הם דומים למחירים בחו"ל או גבוהים יותר.

עם זאת, יש לדרים ספורט יתרון על פני חנויות אחרות, משום שהיא שייכת לקבוצת פוקס ולכן אפשר ליהנות בו ממבצעים של מועדון הלקוחות דרים קארד (Dream Card).

דרים ספורט
מגוון גדול של ביגוד לעפי ספורט שונים. רשת דרים ספורט של קבוצת פוקס. צילום: דפנה הראל כפיר
נעלי ריצה דרים ספורט
נעלי ריצה של המותגים הבינלאומיים ברשת דרים ספורט. צילום: דפנה הראל כפיר

Dream Sport – פוקס מרחיבה אחיזה בתחום הספורט

קבוצת פוקס חולשת כבר היום על כמה מוקדים חשובים בתחום הספורט, ופתיחת רשת דרים ספורט היא חלק מהאסטרטגיה שלה.

נזכיר כי קבוצת פוקס היא בעלת הזיכיון למותג נייקי וגם למותג פוט לוקר (Foot Locker).

רשת פוט לוקר בישראל נפתחה רק לפני כשלוש שנים, וכיום יש לה כבר 53 סניפים. לנייקי יש 22 חנויות.

לפני משבר הקורונה, התחזית הייתה לפתיחת 3-5 סניפים של רשת ג'אסט ספורט עד סוף שנת 2020. החנות הראשונה הייתה אמורה להיפתח כבר בחודש מרץ בקניון G ראשון לציון, אך כאמור, הפתיחה התעכבה.

עוד רשת במועדון דרים קארד (Dream Card)

קבוצת פוקס מחזיקה כיום גם באחד ממועדוני הלקוחות החזקים בישראל – מועדון Dream Card, ולכן גם השם "דרים ספורט".

כפי שפרסמנו כאן באתר פואנטה, ביולי 2018 פוקס חברה לחברת האשראי MAX (לשעבר לאומי קארד), והן מציעות את מועדון דרים קארד VIP, המבוסס על כרטיס אשראי.

כמובן, הרשת החדשה תצטרף לרשימת הרשתות החברות במועדון, ביניהן אמריקן איגל, מנגו, ללין ועוד.

רשת DreamSport תהיה בבעלות החברה-הבת ריטיילורס.

דרים ספורט – האם הצרכנים ירוויחו? לא בטוח

מספר הישראלים שעוסקים בספורט כתחביב הולך וגדל, כפי שגם אפשר ללמוד מהמרתונים הרבים שמתקיימים בארץ לאורך השנה. לעומת זאת, מספר הרשתות המתמחות בספורט אינו גדול.

לכאורה, יותר חנויות משמע יותר תחרות, ותחרות בכל ענף אמורה להביא לירידת מחירים. הישראלים משוועים למחירים נמוכים, כפי שגם ראינו כאשר נפתחה בארץ רשת דקטלון.

אלא שכאמור, פוקס היא גם מחזיקת הזיכיון של נייקי ושל פוט לוקר, כך שאין לה אינטרס לייצר קניבליזציה או לשבור את השוק שבו היא עצמה שחקנית משמעותית.

מי שמחפש ציוד ספורט במחירים נמוכים ימצא זאת כנראה בחנויות פרטיות או ברשת דקטלון. ברשת דקטלון ישראל לא מוכרים מותגים אלא רק את המותג הפרטי של הרשת, שהוא לרוב הרבה יותר זול. כאן יש להזכיר כי כאשר רשת דקטלון הגיעה לישראל, המחירים בארץ היו דומים למחירים בחו"ל ואפילו נמוכים יותר. כיום זה לא המצב, והמחירים בישראל גבוהים יותר – כפי שפרסמנו בעבר.

עדיין, המבחר והמחירים מביאים את הישראלים לנהור לדקטלון, אשר פתחה סניפים נוספים, כמו חנות דקטלון חיפה, דקטלון נתניה וחנות דקטלון תל אביב.

היה לכם מעניין? איזה כיף, פרגנו לנו בלייק. זה ממש חשוב לנו!

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

קראו עוד חדשות צרכנות באתר פואנטה






דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
תגובות: 0

נגישות