סובלים מאלרגיות? מטהר אוויר סנסיבו PURE יסנן עבורכם את החלקיקים

סובלים מאלרגיות? מטהר האוויר של סנסיבו יסנן עבורכם את החלקיקים

מטהר אוויר סנסיבו PURE הוא מטהר אוויר חשמלי שמבטיח לשמור על אוויר נקי ונטול חלקיקים. האם הוא עומד בהבטחה?היכנסו לסקירת פואנטה

מטהר אוויר חשמלי סנסיבו PURE
תהיו חברים, שתפו את הכתבה




בשנים האחרונות מוצר יחסית חדש בא לעזרתם של האלרגיים והסובלים מבעיות נשימה: מטהר אוויר או מסנן אוויר חשמלי. אחת היצרניות המעניינות בשוק היא סנסיבו – חברה ישראלית שמספקת מוצרים חכמים לבית. מטהר האוויר של סנסיבו, ששמו סנסיבו PURE, למעשה "שואב" את האוויר, מסנן אותו באמצעות פילטר ופולט אותו חזרה לחדר כאשר הוא נקי.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקהילה שלנו >> 

מדובר במוצר לא יקר שמחירו כמה מאות שקלים, אשר פועל באמצעות אפליקציה ומספק חיווי לגבי איכות האוויר בחדר. כאן באתר פואנטה בדקנו אותו במשך מספר ימים, הנה סקירת מסנן האוויר של של SENSIBO PURE.

מטהר אוויר סנסיבו PURE – איך הוא עובד?

כאמור, מטהר האוויר סנסיבו PURE הוא מטהר אוויר חשמלי. מדובר במכשיר מעוצב בצורת גליל לא גדול וקל משקל, אשר בחזיתו יש מספר כפתורים: כפתור הפעלה, שני כפתורים המצביעים על עוצמת הסינון, כפתור WIFI ועוד.

מאחורי הקלעים של הגליל המעוצב נמצא חיישן אוויר שמודד את איכות האוויר בתוך הבית. בנוסף, סנסיבו מנטרת את איכות האוויר מחוץ לבית, כך שאם איכות האוויר יורדת, המכשיר יודע להגביר את עוצמת הסינון בעצמו.

לאורך המכשיר יש פס תאורה, שהצבע שלו מתחלף בהתאם לרמת הזיהום באוויר. כאשר הפס כחול, סימן שאיכות האוויר טובה. כאשר הפס צהוב איכות האוויר בינונית, וכאשר הפס אדום איכות האוויר גרועה. כאשר הפס הופך מכחול לצהוב, המכשיר באופן אוטומטי עובר ממצב של סינון בעוצמה נמוכה לסינון בעוצמה גבוהה (BOOST)  – וזה לידי ביטוי גם ברעש שהמכשיר מפיק. בעוצמת סינון נמוכה, לא שומעים את המכשיר כלל. בעוצמה גבוהה – שומעים אותו.

פואנטה בטלגרם

כאשר המכשיר מזהה שאיכות האוויר חזרה להיות טובה, הוא חוזר באופן אוטומטי לעוצמת סינון נמוכה והאור מתחלף חזרה לכחול.

מטהר אוויר חשמלי סנסיבו PURE – אפליקציה

כמו כל מכשיר חשמלי כמעט כיום, למשל שואבי אבק, גם למטהר האוויר החשמלי סנסיבו PURE יש אפליקציה. מדובר למעשה באפליקציה של SENSIBO, אשר יש להוריד מחנות האפליקציות כדי לבצע התקנה והגדרה של המכשיר.

אפליקציית מטהר אוויר סנסיבו פיור
צילום מסך: אפליקציית מטהר אוויר סנסיבו פיור

 

לאחר הורדת האפליקציה, אפשר לבחור את שם החדר שבו נמצא המכשיר, להגדיר את הרשת האלחוטית ולקבוע הגדרות נוספות. כך למשל, אפשר להגביר את עוצמת הסינון דרך האפליקציה. בנוסף, אפשר לראות סטטיסטיקות של מצב האוויר בחדר לאורך זמן.

מבחן התוצאה – האם מטהר האוויר סנסיבו PURE יעיל?

רוב זמן המטהר עובד בשקט והאור הכחול מעיד על כך שאיכות האוויר טובה. כדי לבחון אם מטהר האוויר אכן יעיל, החלטתי לאתגר אותו. הדלקתי נרות בחדר ויצרתי מצב שהיה עשן. המטרה הייתה לבדוק אם המכשיר רגיש לשינוי באיכות האוויר – כך שמצד אחד יהיה בחדר עשן, אך מצד שני שהעשן לא יהיה רב מדי. כך ביקשתי לבדוק עד כמה החיישן של מטהר האוויר החשמלי sensibo pure רגיש, כמה מהר הוא יזהה את העשן וכיצד הוא יגיב.

מטהר אוויר סנסיבו PURE לאחר זיהוי עשן
מטהר אוויר סנסיבו PURE לאחר זיהוי עשן. צילום: דפנה הראל כפיר

 

המבחן עבר בהצלחה – כעבור זמן קצר האור במטהר האוויר של סנסיבו התחלף לצהוב והוא עבר באופן אוטומטי לסינון בעוצמה גבוהה למשך מספר דקות, עד שהאוויר התנקה. לאחר מכן האור חזר להיות כחול והעוצמה חזרה להיות נמוכה – והכול באופן אוטומטי.

רוצים לשמוע עוד על מטהרי אוויר חשמליים? היכנסו לפודקאסט טריפל

ויש גם חיבור עם המזגן

סנסיבו החלה את דרכה כחברה שמייצרת מכשירים שהופכים את המזגן לחכם – ואת היכולת הזאת היא מבטאת גם במטהר האוויר החשמלי PURE. למה הכוונה?

מי שיש לו בבית את המוצרים Sensibo Air או Sensibo Sky, יכול לחבר באמצעות האפליקציה בין המזגן למטהר האוויר. כך, אם איכות האוויר בחוץ תידרדר, מטהר האוויר יעדכן את המזגן ויפעיל אותו על מצב אוורור כדי להגביר את סירקולציית האוויר בבית.

החיסרון בפונקציה הזאת היא שהמזגן עלול לפעול זמן רב – ולא תמיד יש לכך הצדקה.

 

מטהר אוויר שיאומי

מה חסר?

המידע שמטהר האוויר PURE של סנסיבו מספק הוא מידע מאוד בסיסי. כאמור, הוא פועל בשיטת הרמזור – כאשר איכות האוויר מחולקת רק לשלוש דרגות: טובה, בינונית וגרועה. למרות שיש אפליקציה מסודרת וניטור של האוויר, המשתמש לא יודע מה הסיבה לשינוי באיכות האוויר. בניגוד לדייסון, שיודע לדווח מתי יש זיהום מפיח של מכוניות, מתי אבקנים של פרחים הם שמשפיעים על האוויר ומתי אבק הוא הבעיה – כאן הלקוח בעצם יודע רק מהי התוצאה ולא מהי הסיבה. זה חבל, כי היידע הזה חשוב – במיוחד לאנשים אלרגיים שיכולים לקבל החלטות חשובות בהתאם למידע הזה.

מחיר מטהר אוויר חשמלי SENSIBO PURE

מחירו של מטהר האוויר של סנסיבו יחסית לא גבוה ועומד על כ-169 דולר, שהם כ-520 ש"ח.

מדובר במחיר הרבה יותר נמוך ממחיר מטהר אוויר דייסון PURE COOL, שמחירו קרוב ל-3000 ש"ח, אבל דייסון הוא מוצר משוכלל יותר שמציע גם קירור ומספק מידע רב למשתמש.

 

היה לכם מעניין? תהיו נחמדים, פרגנו לנו בלייק כאן למטה. זה קל… 

היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

 




מעוניינים לפרסם בפואנטה?
השאירו פרטים וקבלו דרך קיצור ללקוחות שלכם!



    דפנה הראל כפיר
    דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
    תגובות: 0

    נגישות