סמסונג Galaxy A52 - סלולרי טוב ויחסית זול. היכנסו לסקירה

סמסונג Galaxy A52 – מכשיר סלולרי טוב ויחסית זול. היכנסו לסקירה

סמסונג גלקסי A52 מציע סוללה טובה ומסך מצוין. היכנסו לסקירת פואנטה ובדקו האם הוא יכול להיות הסלולרי הבא שלכם

גלקסי A52
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

סמסונג גלקסי A52 הוא דוגמה לכמה שתחרות היא דבר חשוב – לא רק בגלל המחיר, אלא בגלל התמורה למחיר. הוא מציע מסך מצוין, סוללה טובה ומצלמות טובות – במחיר של כ-1,400 ש"ח. יש לו כמובן גם חסרונות, אבל ביחס למחירו הוא בהחלט מוצלח. למה לסמסונג להציע לנו את כל הטוב הזה? כי בעידן שבו רוב הצרכנים מחפשים טלפון סלולרי זול, סמסונג חייבת להתחרות בענקיות הסיניות, ובעיקר בשיאומי.

למי שמתלבט אם לקנות Galaxy A52, נזכיר כי יש שתי גרסאות של הדגם הזה – A52 רגיל ו-A52 5G. הגרסה השנייה היא גרסת דור 5 והיא יקרה יותר (כ-1,700 ש"ח). אנחנו סקרנו כאן באתר פואנטה את הגרסה הזולה יותר, שלא תומכת בדור 5.

פואנטה בטלגרם

את כל הפרטים על ההבדלים בין גלקסי A72, גלקסי A52 ו-A52 5G אפשר לקרוא בכתבה שפרסמנו כאן בפואנטה – סמסונג גלקסי A72 וגלקסי A52 – למי שמחפש סלולרי זול עם תכונות מתקדמות.

באופן כללי, סדרת גלקסי A של סמסונג מיועדת לקהל שלא רוצה או לא יכול לשלם הרבה כסף על סלולרי מסדרת גלקסי S, כמו גלקסי S21 שהושקה לא מזמן. לאחרונה סקרנו כאן את גלקסי A72 המצוין, אבל הוא עולה כ-1,800 שקל. מי שמוכן להתפשר קצת על המעבד, יוכל לקנות את גלקסי A52 בכמה מאות שקלים פחות.

אוהבים עדכוני טכנולוגיה? לחצו להצטרפות לקבוצת הפייסבוק שלנו >> 

מסך – גלקסי A52

המסך של A52 הוא מסך מרשים – גם מבחינת גודל וגם מבחינת איכות. מדובר במסך  SUPER AMOLED גדול של 6.5 אינץ'. השדרוג המשמעותי בהשוואה לדגם A51 הוא בקצב רענון המסך. סמסונג מציעה בדגם הזה (כמו בדגם גלקסי A72 שסקרנו כאן) קצב רענון של 90Hz.

הצבעים חיים ומדויקים והתצוגה מצוינת, גם באור יום מלא – בזכות בהירות של 800 ניט שיש במכשיר הזה.

בחלקו העליון של המסך נמצאת מצלמת הסלפי, ובחלק התחתון מנגנון זיהוי טביעת אצבע שהשתפר מאוד ועובד טוב.

מצלמות – GALAXY A52

מי שהתנסה בדגם גלקסי A51 שאותו השיקה סמסונג בשנת 2020 כחלק מסדרה A, בהחלט ירגיש את השיפור במצלמות בדגם A52. התמונות מוצלחות – בעיקר באור יום. בלילה התמונות קצת מרוחות ומגורענות.

סמסונג GALAXY A52 מצויד ב-4 מצלמות ובמצלמת סלפי כמעט זהות למצלמות של הדגם היותר יוקרתי בסדרה  גלקסי A72. המצלמה מצוידת במייצב תמונה אופטי (OIS) – וזה יתרון גדול.

  • מצלמה עיקרית – 64 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של F1/8.
  • מצלמה עם עדשה רחבה של 123 מעלות: 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של F2/2.
  • מצלמת מאקרו: 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של 2/4.
  • מצלמת עומק (טלפוטו): 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של F2/4.
  • מצלמת סלפי: 32 מגה פיקסל

.

מצלמת GALAXY A52 - צילום במצלמה העיקרית
מצלמת גלקסי A52 – צילום במצלמה העיקרית. צילום: דפנה הראל כפיר

 

גלקסי A52 - צילום בזום X2
מצלמת גלקסי A52 – צילום מאותה נקודה בזום X2. צילום: דפנה הראל כפיר

 

מצלמת גלקסי A52 - צילום במצלמה רחבה
מצלמת גלקסי A52 – צילום בעדשה רחבה. צילום: דפנה הראל כפיר

 

פרח - צילום מאקרו במצלמת גלקסי A52
צילום מאקרו במצלמת גלקסי A52. צילום: דפנה הראל כפיר

 

צילום לילה בגלקסי A52. צילום: דפנה הראל כפיר
צילום לילה בגלקסי A52. צילום: דפנה הראל כפיר

סוללה: A52 מפתיע לטובה

השיפור הגדול בדגם A52 לעומת A51 הוא בסוללה. מדובר כאן בסוללה עם הספק של 4,500 mAh, שמאפשרת לעבור יום שלם ללא טעינה, ולהמשיך עם הטלפון עוד חצי יום למחרת. כמובן, ההספק של הסוללה יורד כאשר בוחרים בצבע רענון המסך המקסימלי, ולכן מי שלא ממש דחוף לו קצת רענון מהיר  של 90Hz, יכול לעבור לקצב של 60Hz.

המכשיר מאפשר טעינה מהירה של 25W והוא משווק עם מטען בערכה (בניגוד לגלקסי S21 שבו סמסונג החליטה להוציא את המטען מהאריזה). אלא שהמטען המסופק עם המכשיר אינו תואם את המהירות המקסימלית שהמכשיר מאפשר, מדובר במטען 15W. לכן, הטעינה יחסית איטית (טעינה מלאה בכשעה וחצי).

מעבד, מערכת ההפעלה וממשק

המכשיר מגיע עם מעבד סנאפדרגון 720G – זה כמובן לא המעבד הכי חזק שיש לסמסונג להציע, אבל רוב הזמן זה לא מפריע. זה מורגש כאשר מצלמים ורוצים לעבור ממצב צילום אחד לאחר.

> מעדיפים גלקסי A72? היכנסו לסקירה! >>

מערכת הפעלה אנדרואיד 11 (המעודכנת ביותר נכון לעכיו), שעליה מולבש הממשק המעודכן לעת הזאת. מבחינה זו, זו אותה חוויה שיש למי שרוכש גלקסי S21.

המכשיר מגיע עם נפח אחסון של 128GB וזיכרון עבודה של 6GB RAM.

תכונות נוספות ב-Galaxy a52

  • NFC: יש (כלומר, ניתן לבצע תשלומים בנייד)
  • עמידות למים ואבק: יש. לראשונה מכשירים מסדרה A של סמסונג מציעים עמידות למים ואבק בתקן IP67. המשמעות היא שאפשר להטביע את המכשיר במים מתוקים עד מטר אחד למשך 30 דקות לכל היותר. החברה לא ממליצה להשתמש במכשיר בחוף הים, בבריכה ובמים עם סבון.
  • שקע אוזניות: יש (שקע 3.5 מ"מ).
  • כיסוי אחורי בערכה: יש.
  • טעינה אלחוטית: אין.

בשורה התחתונה – גלקסי A52 מפתיע

מי שמחפש מכשיר סלולרי זול וטוב מקבל כאן מכשיר עם מסך מצוין וסוללה טובה. מי שמחפש מצלמות מעולות צריך לדעת שהמצלמות של סמסונג גלקסי A52 מפיק תמונות טובות בעיקר באור יום.

מחיר GALAXY A52

KSP1,399 ש"ח
אייבורי1,425 ש"ח
באג1,499 ש"ח

היה לכם מעניין? לחצו כאן ופרגנו לנו בלייק. זה קל… 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות