כרטיס נטען לילדים: MyMax של חברת מקס מבטיח הנחות קבועות

כרטיס אשראי נטען לילדים: MyMax של חברת מקס מבטיח הנחות קבועות

יש לכם כרטיס אשראי של מקס? החברה מאפשרת להנפיק כרטיס נטען לילדים עם הגבלת סכום יומי. כמה כסף תוכלו לטעון ואיפה אפשר לשלם בו? כל המידע בכתבה

כרטיס נטען לילדים MyMax של ישראכרט
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם מחפשים כרטיס אשראי נטען לילדים, עכשיו גם מקס מצטרפת אל ישראכרט ואל כאל ומציעה את MyMax. כרטיס נטען לילדים מאפשר להורים לתת לילדים עצמאות תקציבית בתוך מסגרת מוגדרת, כאשר כל טעינה כרוכה בתשלום עמלה. הילדים יכולים להשתמש בכרטיס דרך הטלפון הנייד שלהם או בכרטיס פיזי, אבל יש לכרטיס מגבלות שאין לכרטיס אשראי של מבוגרים (למשל, אי אפשר להזין אותו לצורך תשלום בBIT או בפייבוקס).



מאחר שמדובר בכרטיס אשראי לילדים, נקבעו מגבלות לגבי הסכום המירבי שאפשר לטעון בכרטיס ולגבי הסכום המירבי שאפשר להוציא מדי יום (ראו בהמשך). לילדים יש יכולת מעקב אחרי הפעולות שלהם, היתרה וכו'.

מה עוד חשוב לדעת על כרטיס נטען לילדים MyMax?

האפשרות להנפיק כרטיס MyMAX פתוחה בפני כל מי שיש לו כרטיס אשראי מקס חוץ בנקאי. קהל היעד הוא הורים לילדים, כאשר כל לקוח יכול להזמין עד 5 כרטיסים נטענים. בחברת מקס מבטיחים שקיים פטור מדמי כרטיס – נצטרך לעקוב אחרי זה לאורך זמן.

כמה כסף ניתן לטעון בכרטיס וכמה אפשר לשלם?

  • ניתן לטעון עד 1000 ש"ח לטעינה בודדת (אך אפשר לטעון את הכרטיס יותר מפעם ביום).
  • ניתן לטעון בחודש עד 3000 ₪.
  • ניתן לבצע עסקאות בסכום של עד 1,000 ₪ ביום בכרטיס יחיד.
  • ניתן למשוך מזומן בסכום של עד 400 ש"ח ביום בכרטיס יחיד.
  • לא ניתן לצבור יותר מ-10,000 ש"ח בכרטיס יחיד. ברגע שהילד/ה ישתמשו בכרטיס והיתרה תרד מתחת ל-10,000, יהיה אפשר לטעון להם שוב את הכרטיס מתוך כרטיס ההורה.

איך משלמים באינטרנט בכרטיס הנטען של MyMax?

אפשר לשלם עם MyMAX באתרי אונליין. בתהליך התשלום יש למלא את פרטי הכרטיס הנטען (מספר הכרטיס, תוקף, CVV) יחד עם השם והת"ז של מזמין הכרטיס (ההורה). אם יידרש קוד חד פעמי, יישלח לטלפון של מזמין הכרטיס.


חברים, אתם בטלגרם? גם אנחנו שם 🙂 אז עקבו אחרינו וקבלו גם חדשות שלא מופיעות באתר. לחצו כאן >


באילו חנויות אפשר לקבל הנחות דרך הכרטיס הנטען לילדים?

מדובר בכרטיס נטען לילדים שכולל הנחות קבועות במעמד החיוב ברשתות רלבנטיות לילדים ולבני נוער, כמו ברגר קינג (10%), גולדה (10%), Sky jump (10%), מיסטר פרעצל (10%), דומינוס פיצה (8%), ארקדיה גיימינג (8%), סוויט טיים (7%) וצומת ספרים (5%).

מה גובה עמלת הטעינה בכרטיס נטען MyMax?

כרטיס נטען לילדים של מקס

כאמור, כל טעינה של הכרטיס כרוכה בתשלום עמלה. בפני ההורים עומדת גם אפשרות לעשות הוראת קבע שבה יוגדר סכום קבוע הנטען לכרטיס מדי חודש, ללא צורך בטעינה נקודתית. בשלושת החודשים הראשונים יש פטור מעמלת טעינה.

  • טעינה חד פעמית: עמלה בגובה 2 ש"ח לכל טעינה
  • טעינה בסכום קבוע אחת לחודש: עמלה בגובה 4.5 ש"ח בהוראת קבע

הנפקת הכרטיס וטעינתו מתבצעים דרך אתר MAX או אפליקציית MAX.


אל תגידו שאנחנו לא חברים בפייסבוק עדיין 🙂 בואו נתקן את זה, לחצו כאן


כרטיס אשראי לילדים

מקס מצמיחה את קהל הלקוחות העתידי שלה

היכולת לתת לילדים כרטיס אשראי שיהיה בשליטת ההורים היא כמובן לא רק אינטרס של ההורים ושל הילדים, אלא גם שם חברת מקס עצמה. בסופו של דבר, אותם ילדים יכירו את המותג, יתרגלו אליו ויהיו בפועל לקוחות של MAX עוד לפני שיש להם אפילו חשבון בנק. החברה מקבלת כך נגישות לקהל עצום וגם צוברת מידע יקר מפז על הרגלי הצריכה שלהם. נזכיר עוד כי מרגע שהשימוש בארנק דיגיטלי הפך לנפוץ, גם הקלות של השימוש בכרטיס אשראי שוברת שיאים – והרבה יותר קל פשוט לבזבז על כל מה שמתחשק.

מקס היא כמובן לא חברת האשראי הראשונה שמציעה כרטיס נטען לילדים. לאחרונה פרסמנו כאן גם סקירה על כרטיס ישראכרט נטענצ'יק של חברת ישראכרט, שהוא כרטיס אשראי נטען לילדים. חברת כאל מצדה מציעה את My Cal בקונספט דומה.

 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...
נגישות