HOKA TRANSPORT - נעלי הוקה להליכה ושימוש יומיומי

HOKA TRANSPORT – נעלי הוקה להליכה ושימוש יומיומי

מי שמחפש נעלי הוקה להליכה עירונית יומיומית, כבר לא צריך "להתפשר" על נעלי ספורט. קראו את הסקירה על נעלי HOKA TRANSPORT מקטגוריית הלייף סטייל

תהיו חברים, שתפו את הכתבה

לא ממש סניקרס ולא ממש נעלי ספורט – עבור מי שמחפש נעלי הוקה להליכה קלה ולשימוש יומיומי, החברה השיקה את נעלי הלייף סטייל של הוקה מסדרת TRANSPORT. אחרי חודש של ניסיון, המסקנה שלי היא שנעלי הוקה טרנספורט הן יופי של נעליים להליכה לעבודה, לסידורים ולכל פעילות שגרתית. הן נוחות מהרגע הראשון שנועלים אותן, קלות ומתאימות גם להליכה ממושכת. החיסרון היחיד שלהן הוא המחיר… (ראו בהמשך).

את HOKA כבר לא צריך להציג לישראלים. המותג, שהחל את דרכו כמותג ייעודי לריצת שטח באלפים, נמצא כיום בבתים רבים בארץ. אם פעם נעלי הוקה נתפסו כמוזרות ולא ממש אלגנטיות בגלל הסוליה הענקית שלהן, כיום מדובר באחד ממותגי הנעליים הפופולריים בישראל, כמו גם בעולם. וכיום נעלי הוקה כבר לא מיועדות רק לרצים. אמנם נעלי ריצה, כמו דגם הוקה בונדי 8 שהושק לאחרונה, הן עדיין הליבה, אולם קהלי היעד מתרחבים כל הזמן.

למגוון דגמי הוקה

סופר פארם אונלייןמ-289 ש"ח

כך למשל, יש להוקה נעלי טיולים מסוגים שונים, וכאמור, כעת יש גם נעלי לייף סטייל שמספקות מענה למי שמחפש נעלי הוקה להליכה יומיומית קלילה ושגרתית (הכוונה אינה לצעידה במסלול או בטיול).

TRANSPORT – נעלי הוקה להליכה עירונית בסטייל

כאמור, קטגוריית הלייף סטייל היא קטגוריה חדשה לגמרי שחברת HOKA נכנסת אליה, כשהמטרה היא לפנות לא רק למי שמחפש נעלי ריצה או נעלי טיולים. עם השקת קולקציית TRANSPORT, החברה מנצלת את ההיכרות של הלקוחות הנאמנים של עם המותג כדי להציע להם גם פתרון של HOKA לנעלי הליכה עירונית קלילה ואפילו הליכה בשטח עבור מסלולים קלים. בנוסף, היא מגיעה ללקוחות חדשים – שטרם הכירו את המותג ומחפשים פתרון של נעל נוחה מצד אחד ויחסית אלגנטית מצד שני.


אל תגידו שאתם עדיין לא חברים שלנו בפייסבוק! לחצו כאן


העיצוב של הנעל עדיין נוטה לכיוון הספורטיבי, אבל הוא יותר עדין מהעיצוב של שאר הנעליים. מה שעוד בולט בנעלי TRANSPORT הוא השרוכים – שלמעשה אינם נקשרים אלא מהודקים באמצעות משיכה. זה נוח בצורה מפתיעה, ומקל גם על אנשים שמתקשים לקשור את הנעליים (למשל אנשים מבוגרים).

הוקה ממשיכה לספק את האיכויות שהיא מספקת גם בנעלי הריצה, כמו נוחות, שיכוך, יכולת תגובה ועמידות. כאמור, נעלתי את הנעליים במשך שעות ארוכות מאוד שבהן צעדתי קילומטרים רבים בתור העיר, ובסוף היום הרגליים היו רעננות. אני חייבת להודות שהופתעתי, משום שבדרך כלל לא קל לי ללכת לאורך כמה שעות כמעט עם אף נעל. צעדתי עם הנעליים גם בטבע, במסלול קליל, וגם שם הן הוכיחו את עצמן כתחליף לנעלי ספורט או לנעלי הליכה מגושמות יותר.

אחד הדגשים הבולטים של הוקה בנעלי TRANSPORT הן שהן מיוצרות ברובן מחומרים טבעוניים או ממוחזרים:

נעלי הוקה להליכה אורבנית מסדרת TRANSPORT: גפה

צווארון הגפה והשרוכים המיוחדים לקשירה מהירה וחובקת עשויים מ-100% רכיבים ממוחזרים. רצועות PU אורכיות תומכות בצידי הגפה מאזנות את כף הרגל ועשויות מ-50% שמן סויה. הרשת העליונה ארוגה מ- 100% סיבים ממוחזרים ועמידים בפני שחיקה, המעניקה תחושת בטחון ואחיזה יחד עם מחזירי אור המשובצים 360 מעלות מכל צדדיה.

פואנטה בטלגרם

נעלי HOKA להליכה אורבנית מסדרת טרנספורט: סוליה

חלקה המרכזי של הסוליה עשוי מפולימר דחוס ש-30% ממנו מופק מקני סוכר. הסוליה החיצונית מחוזקת בשכבת ויבראם טבעונית עם זיזים בעובי 3 מ"מ המשתמשת ב- 90% רכיבים נטולי דלק.

כל הנתונים הללו הופכים להיות יותר ויותר חשובים ליותר ויותר צרכנים, שמוטרדים מהזיהום הסביבתי שגורמת תעשיית האופנה ותעשיית ההנעלה. לכן, בדגמים רבים שלה HOKA עושה שימוש בחומרים ממוחזרים ומקפידה על מוצר טבעוני או טבעוני ברובו.

נעלי הוקה TRANSPORT – מחיר ופרטים

מחיר הנעליים עומד על 600 ש"ח. הדגם נמכר במהדורה מוגבלת כדגם ראשון בקולקציית הלייף סטייל. ניתן לבחור במגוון  צבעים או שחור.

למגוון נעלי הוקה במבצע

סופר פארם אונלייןמ-289 ש"ח
דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות