סקירה: צמיד כושר Redmi Smart Band Pro. תחליף יעיל וזול לשעון חכם

סקירה: צמיד כושר Redmi Smart Band Pro. כמעט שעון חכם, והרבה יותר זול

צמיד כושר Redmi Smart Band Pro של שיאומי הוא צמיד חכם עם מסך טוב, מדידה של כל סוגי האימונים ואפשרות לקבל הודעות בעברית. כל זה במחיר שפוי

צמיד כושר צמיד חכם שיאומי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

אם אתם לא מאלה שעושים הרבה ספורט, אבל רוצים לעקוב אחרי הפעילות שלכם באמצעות שעון חכם, הפתרון שלכם הוא כנראה לא שעון אלא צמיד כושר. האמת היא שצמיד כושר הוא יופי של מוצר כמעט לכל אדם, גם כזה שלא עושה שום כושר. מדוע? מפני שהוא מתזכר את מי שעונד אותו לקום מהכיסא ולזוז, הוא מודד את איכות השינה ומספק מידע על הדופק. תכל'ס, צמיד כושר יאפשר לכם למדוד כמעט כל מה שתרצו, וגם לקבל הודעות ומיילים ישירות לכף היד – אבל הוא פריט הרבה יותר עדין על היד והרבה יותר זול משעון חכם. יש מגוון רחב של צמידי כושר, וכאן בפואנטה בדקנו לאחרונה את אחד המוצלחים שבהם: צמיד כושר Redmi Smart Band Pro של שיאומי. מה הוא מציע לכם? כאמור, כמעט הכול. בין היתר, מעקב אחרי פעילות גופנית ושינה, מדידת דופק, מסך גדול (יחסית) וצבעוני, עמידות למים, קיבולת סוללה גבוהה, קבלת הודעות ומיילים, שליטה בספוטיפיי…

מצד שני, צמיד הכושר Redmi Smart Band Pro של שיאומי הוא לא שעון, אלא צמיד – כך שהוא עולה הרבה פחות משעון חכם. זה הופך אותו לפתרון הרבה יותר נגיש (וגם הרבה יותר עדין על היד) מאשר שעון חכם.

מחיר צמיד חכם שיאומי

צמיד הכושר של שיאומי דגם Redmi Smart Band Pro נמכר בחנויות של שיאומי בארץ בכ-250 ש"ח, אבל אפשר לקנות אותו גם במחיר יותר נמוך.

KSP239 ש"ח
לאסט פרייס239 ש"ח

צמיד כושר Redmi Smart Band Pro – תכונות עיקריות

צמיד כושר Redmi Smart Band Pro שייך (מן הסתם) לתת המותג רדמי של שיאומי. לשיאומי יש מגוון צמידי כושר תחת המותג smart band, והצמיד הזה לא מחליף אותם אלא נמכר לצדם. ככלל, צמידי הכושר מהדור החדש מצוידים בתצוגה גדולה יותר מזו של דגמים קודמים. יש להם גם דיוק גבוה וממשק ידידותי שמאפשר למשתמש להבין באופן אינטואיטיבי מה לעשות. רצועת הסיליקון הניתנת להחלפה נוחה ומאפשרת התאמה אישית.

הצמיד עמיד למים, תוכלו להתקלח איתו ואף להיכנס איתו לים, אבל לא לצלול איתו.

חיבור לטלפון ולאפליקציית My Fitness

כדי למקסם את תכונות השעון, תצטרכו לחבר אותו לטלפון הסלולרי שלכם. ה-Redmi Smart Band Pro מתחבר לסמארטפון באמצעות צימוד Bluetooth 5.0 ומאפשר תצוגת התראות מיישומים בסמארטפון על-פי בחירה. כמו שעונים חכמים וצמידי כושר אחרים, גם כאן את עיקר הפעולות תבצעו דרך השעון, אבל הגדרות בסיסיות או מורכבות יותר תבצעו דרך האפליקציה. אפליקציית My Fitness קלה לתפעול ודרכה תוכלו לבחור אם לקבל התראות של מיילים והודעות מהצמיד לטלפון, להגדיר יעדים ועוד.

האפליקציה בעברית ויש לה ממשק גרפי צבעוני ופשוט להבנה. המעקב באמצעותה נוח ותוכלו לראות את הפעילות היומית או לבחור להסתכל על השבוע, על החודש כולו או על פרק זמן שתבחרו.

פואנטה בטלגרם

צמיד כושר Redmi Smart Band Pro – מסך

המסך הוא כמובן המרכיב המרכזי והחשוב ביותר בצמיד כושר או בשעון חכם, והדגם הזה מגיע עם תצוגה יפה, ברורה ועשירה במידע. לצמיד כושר Redmi Smart Band Pro יש מסך מגע צבעוני AMOLED בגודל "1.47, בעל ציפוי זכוכית 2.5D וציפוי למניעת טביעות אצבע. נעים מאוד לגעת בו ולתפעל אותו – למרות שלעתים הוא אפילו רגיש מדי.

בעיקרון, המסך נכבה תוך שניות מעטות. אם אתם מעוניינים תוכלו להגדיר אותו כך שתהיה תצוגה קבועה של השעה (Alwats On Display).

באמצעות האפליקציה אפשר לבחור בין 50 רקעים לבחירה באמצעות הישומון. מסך התצוגה מאפשר צפייה חלקה הודות לבהירות של עד 450nits הניתנת לכוונון ורזולוציה ועומק צבעים באיכות של 194×368 פיקסלים וצפיפות 282ppi.

סוללה: כמה ימי שימוש תקבלו ללא צורך בטעינה?

לצמיד הכושר Redmi Smart Band Pro יש סוללה מצוינת שהחזיקה בסקירה שלנו מעמד 10 ימים ללא צורך בטעינה. בחברה אמנם מבטיחים עד 14 ימי שימוש ללא טעינה, אך זה תלוי שימוש כמובן. לצמיד סוללת ליתיום פולימר איכותית בנפח של 200mAh. החברה מבטיחה אגב חיי סוללה ארוכים של עד 20 ימים במצב חסכוני, אולם לא יצא לנו לבדוק זאת. בכל מקרה, הצמיד נטען די מהר – עד שעתיים לטעינה מלאה באמצעות כבל טעינה מגנטי המשולב בערכת המוצר. שימו לב לא לאבד את הכבל, כי זה אינו כבל סטנדרטי של טלפון סלולרי, אלא כבל ייחודי שבלעדיו לא תוכלו לטעון את השעון.

מערך אימונים וניטור מדדים מתקדם

לא משנה איזה ספורט אתם עושים, ככל הנראה תוכלו למדוד את הנתונים שלכם באימון באמצעות צמיד הכושר Redmi Smart Band Pro. הוא תומך במדידה של יותר מ-100 פעילויות אימון, כולל צעידה, הליכה או על הליכון, רכיבה על אופניים, יוגה, חתירה ועוד.

באמצעות האפליקציה תוכלו לראות את ההיסטוריה של הנתונים שלכם.

צילום מסך של אפליקציית My Fitness

איך אתם ישנים? האם אתם בסטרס?

מעבר למדידה של פעילות ספורטיבית, תוכלו להשתמש בצמיד כושר למדידת מצבכם הגופני ובמידה מסוימת גם הנפשי. למה הכוונה? הצמיד מנטר את חום הגוף, את אחוז החמצן בדם (SPO2) ואת המתח הנפשי. בנוסף הוא מספק ניטור שינה, כך שתוכלו לדעת כמה שעות ישנתם בכלל, וכמה שעות מתוכן ישנתם שינה עמוקה, שינה קלה וכו'. הוא מספק גם מעקב אחר מחזור חודשי לנשים.

הודעות וואטס אפ ומיילים בעברית לשעון

אחד היתרונות של צמיד חכם רדמי פרו הוא היכולת לבחור אם לקבל את המיילים שלכם ואת הודעות הוואטס אפ ישירות אל מסך הצמיד החכם. הבחירה מתבצעת דרך האפליקציה. שימו לב שאם אתם ישנים עם השעון, קבלת הודעות בשעות הלילה עלולה להעיר אתכם – כך שאתם יכולים גם לבחור לקבל את ההתראות ללא רטט, או לחילופין להגדיר את הטלפון עצמו למצב "נא לא להפריע" בשעות שבהן אינכם רוצים לקבל הודעות.

בכל מקרה, לא תוכלו לענות להודעות מתוך השעון, אך תוכלו לקרוא אותן בעברית מימין לשמאל (תכונה שלא קיימת בכל צמיד כושר) ותוכלו למחוק אותן.

אפשר גם לשלוט במצלמה ולהפעיל את ספוטיפיי

באמצעות הצמיד תוכלו להפעיל את המצלמה בטלפון וגם להתחיל או להפסיק את ניגון המוזיקה בספוטיפיי בטלפון. תוכלו גם להשתמש בו כפנס, ואם יש לכם אנדרואיד – תוכלו לשחרר את הטלפון מנעילה.

בשורה התחתונה

לאחרונה הושקו כמה וכמה שעונים חכמים יקרים ומתקדמים, כמו שעון חכם סמסונג גלקסי ווטש 5 ו-Galaxy Watch 5 Pro, אפל ווטש 8, אפל ווטש אולטרה וגם השעון החכם החדש של גוגל. הם כמובן מציעים למשתמש עוד תכונות, עמידות גבוהה מאוד ועוד, אבל הם יקרים. עבור מי שלא רוצה שעון חכם יקר ועדיין רוצה שעון שמאפשר לו לקבל חיווי על מצבו הפיזי, מידע על האימונים שלו ואפילו הודעות ומיילים, צמיד כושר הוא פתרון מצוין וזול. Redmi Smart Band Pro הוא יופי של צמיד כושר.

KSP239 ש"ח
לאסט פרייס239 ש"ח

גילוי נאות 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות