דלתא פותחת את רשת פנטה ריי לביגוד ספורט. האיכות של אדידס, איך יהיה המחיר?

דלתא פותחת את רשת פנטה ריי לביגוד ספורט. האיכות של אדידס, איך יהיה המחיר?

אם אתם מתאמנים ומחפשים בגדי ספורט מקצועיים, תיתקלו בקרוב ברשת ספורט ששמה פאנטה ריי. מאחוריה עומדת החברה הישראלית שמייצרת עבור אדידס ואחרים

פנטה ריי
תהיו חברים, שתפו את הכתבה

 

יש לא מעט חובבי ספורט שכבר קונים את בגדי הספורט של דלתא בחנויות דלתא, תחת המותג דלתא פיט. כעת היצרנית הישראלית, אשר בין היתר מייצרת גם עבור אדידס, עומדת להעמיק את הנוכחות שלה בתחום הספורט ופותחת רשת בגדי ספורט נפרדת, עם מותג נפרד: פנטה ריי (Panta rei). החנות הראשונה תיפתח בחודש מרץ 2022 בקניון עזריאלי בתל אביב, ובסך הכול הרשת תכלול 7 חנויות ואתר אונליין. המותג שיימכר ברשת פאנטה ריי הוא מותג בגדי ספורט ייעודי וייחודי לרשת הזאת, כך שלא ניתן יהיה לקנות את הפריטים בחנויות של רשת דלתא עצמה.

פנטה ריי (Panta rei) מבית דלתא: מה תמצאו ברשת הספורט החדשה?

המגוון ברשת פנטה ריי יכלול טייצים, גוזיות, חולצות וכדומה. מדובר בבגדי ספורט אשר מכוונים בעיקר לאימוני סטודיו כמו משקולות, קרוס פיט, TRX פילאטיס, יוגה ועוד.

פנטה ריי

בניגוד לרשתות ספורט אחרות, כמו מגה ספורט או דרים ספורט (של קבוצת פוקס), ברשת פנטה ריי יימכר רק ביגוד של המותג עצמו. לא תמצאו שם חולצות של אדידס, טייטס של נייקי או גוזייה של ריבוק. במקביל, כאמור, גם מוצרי Panta rei לא יימכרו בחנויות אחרות, גם לא של רשת דלתא עצמה.

מאחר שהחנות עדיין בשלבי הקמה, אין עדיין מידע לגבי המחירים. עם זאת, ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל, כבר התבטאה בנושא ואמרה שהם לא יהיו נמוכים ולא גבוהים. האמת היא שגם בלי ההתייחסות הזאת, אפשר להניח שרשת פנטה ריי לא תמכור בגדי ספורט זולים, וזאת מכמה סיבות:

ראשית, יוקר המחיה בארץ. כל מי שמבקר בחו"ל יודע שהמחירים בארץ תמיד גבוהים, בכל ענף (חוץ מחבילות הסלולר).

שנית, בגלל האיכות. דלתא היא חברה ישראלית שעובדת עם המותגים הגדולים בעולם ומשתמשת בחומרי גלם איכותיים, בדים שמחזיקים מעמד לאורך שנים ואיכות תפירה גבוהה.

שלישית, ענף ביגוד הספורט מתאפיין במחירים די גבוהים, וכל פריט שבמקום להיות מוגדר כסתם חולצה אלא משווק כחולצת ספורט, מיד נהנה ממיתוג יותר יוקרתי וממחיר יותר גבוה.

רביעית, קהל חובבי הספורט הוא קהל שהורגל לשלם מחירים גבוהים ומוכן לשלם אותם.

אגב, שמה של הרשת לקוח מהמושג שטבע הפילוסוף הרקליטוס, שמבטא את התפיסה שלפיה הכול נמצא בזרימה מתמדת.

גם דלתא רוצה ליהנות מהצמיחה של חנויות הספורט

לא במקרה בוחרת דלתא להתפרס ולהתרחב באמצעות פתיחת רשת בגדי ספורט. אם בעבר הרשת הגדולה העיקרית בארץ הייתה מגה ספורט (של קבוצת פישמן), היום המגוון גדל. מאז כניסתה של דקטלון לישראל, התאבון של כל השחקנים בתחום גדל. דקטלון פותחת עוד ועוד חנויות בישראל, ומשווקת גם אונליין. רק לאחרונה למשל נפתחה חנות דקטלון כפר סבא. בעבר, אגב, המחירים של דקטלון ישראל היו נמוכים, אבל כנראה שאז הבינו ברשת שהישראלים רגילים לשלם ביוקר, והעלו את המחירים ביחס לאירופה. עדיין, המחירים ברשת זולים ביחס לחנויות אחרות שמוכרות ציוד ספורט.

לפני כשנתיים הקימה קבוצת פוקס את רשת דרים ספורט, שמציעה מגוון מותגים, כמו אדידס, נייקי ועוד. ברשת זו, בניגוד לרשת פאנטה ריי, נמכר גם ציוד ספורט (כמו משקולות או הליכונים) וגם נעלי ספורט. יתרון אחר שלה הוא שהיא חברה במועדון הלקוחות של פוקס – דרים קארד.

קבוצת פוקס מחזיקה גם בזיכיון של רשת חנויות פוט לוקר ושל נייקי.

כעת, כאמור, גם דלתא רוצה חלק מהעוגה – ולאור העובדה שחברת דלתא גליל מייצרת את הפריטים הללו ומפתחת טכנולוגיות בתחום כל העת, ההתפתחות הזאת טבעית לחלוטין עבורה.

פואנטה בטלגרם

לדברי בוגנר, בדלתא זיהו כי קטגוריה זו נמצאת במגמת צמיחה: "קהל הלקוחות שלנו מחפש פריטי לבוש ייעודיים עם טכנולוגיות מתקדמות, גזרות מיוחדות המתאימות לאימוני הספורט השונים, בשילוב האיכות הידועה של דלתא. מבחינתנו, קטגוריה זו מהווה צמיחה אורגנית טבעית ונדרשת, בעלת פוטנציאל צמיחה ארוך טווח".


היה לכם מעניין?
לחצו כאן  ופרגנו לנו בלייק. זה קל... 

דפנה הראל כפיר
דפנה הראל כפיר היא עיתונאית צרכנות ותיקה עם 25 שנות ניסיון בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובדיגיטל. בין היתר, ערכה את מדור הצרכנות בגלובס, הגישה פינות צרכנות בכאן 11, בקשת 12 וברשת, הגישה את התוכנית "צבע הכסף" בקול ישראל ועוד...

רוצים לפרסם אצלנו? יש לכם רעיון לשיתוף פעולה? פנו אלינו



 
תגובות: 0

נגישות